TAKKI-ONGELMA MUILLAKIN?

ressaava

Heipsansaa!tässä nyt viimeisiä kuukausia viedään isomahasena.nyt kun kylmät ilmat tulee niin tulee hätä takkien kanssa!mitkään omat takit ei mene kiinni ja vähän turhaan ostaa kalliitä äitiystakkeja pariksi kuukaudeksi vain...toppaliivi olisi kiva,ja mikä sopisi myös asustukseen kun löysiä housuja käyttää,..mistäköhän niitä saisi..L-koon takit tahtoo olla vähän pöljän näköisiä kun muualta iso paitsi mahan kohalta..:(paleltuu!!

13

834

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mammaksi kohta

      kirpputoria? Sieltähän vois ongelmaan löytyä ratkaisu muutamalla eurolla :) Itse ainakin olen saanut kirpparilta parilla kympillä hankittua käytännössä kaikki loppuraskauden kamppeet. (takki, parit housut ja pari pitkää paitaa).

    • Laskettelutakki

      mahtui minulla loppuun asti..

      • toppatakki

        Mullakin mahtui normi urheiluliikkestä ostettu toppatakki ihan loppuun asti.


    • ....

      Mä olen hankkinut kaikki raskausvaatteet kappahlin läskien osastolta :)) ne on juuri mahan kohdalta suuria. Ja takkejakin on edullisesti. Myyn kirpparilla sitten myöhemmin.

    • 43yh3

      poistomyynnistä sellaisen ihanan villakangastakin, jota käytin sitten talvella. Oli semmoista mallia, että istui hyvin yläosasta ja alaosa oli väljää tunikamaista. Ja hintakin oli vain 30e. Kannattaa penkoa alerekkejä, kirppareita jne.

    • odd

      Minä löysin viime talvena gina tricosta sellaisen villakangastakin, jossa napitus loppuu just rintojen alle. On just sopiva ylhäältä ja helmassa on paljon tilaa mahalle. Ja nyt ollaan viikola 39 menossa. Yks vaihtoehto on tietty lainata mieheltä vaatteita, siis jos mies on paljon sinua isompi.

    • viitalla..

      Meinasin edetä viitta / poncho - linjalla. Alle sitten lämpötilan mukaan tarpeellinen määrä vaatetta, vaikkei kiinni mahtuisikaan. Viitta peittää loput.

      • 30+1

        täälläkin mennään;))


    • valasmamma...
    • takki auki

      Itse ajattelin kulkea 'takki auki' niin pitkälle kuin vain tarkenee. Lisäksi ajattelin hommata oikein ison huivin, jonka saa etumuksen suojaksi pahinta viimaa vastaan. Ja jos oikein kylmät kelit tulee niin ei auta muu kuin mennä miehen vaatikaapilta lainaamaan takkia.

      Mulle sopii vielä toistaiseksi Fleece takki, se menee vielä kiinni. Tosin se ei kauheasti tuulelta suojaa. Mutta sen päälle ulkoilutakki vetoketju auki niin hyvin olen vielä toistaiseksi pärjännyt. Laskettelutakki, untuvatakki ja villakangastakki ovat kaikki niin kapeaa mallia, että ei toivoakaan, että menisi napit/vetoketju kiinni. Mulla on laskettu aika noin kuukauden kuluttua, joten en todellakaan ajatellut ostaa takkia tämän viimeisen kuukauden takia.

    • longhair77

      Löysin oman talvitakkini Citymarketista 50 eurolla. Käytän normaalisti M-kokoisia (tai 38 tai 38/40) vaatteita, mutta tämä takki on sellainen, että se menee myöhemminkin vaikka kokonumero on 44. Takkiin on ommeltu useita vaakasuoraan meneviä kuminauhoja, joiden ansiosta se on pienemmälle kapeampi ja kuitenkin se pystyy levenemään raskauden edetessä. Arvioin että se menee ihan loppuraskauteen asti. Normaalimalliston vaate.

      • muutama viikko enää

        Täällä sinnitellään ulkoilutakilla, joka on väljänmallinen vatsan kohdalta, alle ei vaan meinaa enää paksut paidat mahtua. Takki auki on kuitenkin jo kylmä kävellä pidempiä matkoja. Kaupungilla liikun usein paksussa, pitkässä villatakissa, jonka alle laitan välikerroksen.


    • Anonyymi

      Onnea
      Talouden takki, Savon talous, kirous ei sekavuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      235
      16760
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2143
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe