Aihe

ANNETAAN KALOJA

SugarTown

Hei!

Olen luopumassa akvaariostani tilan- ja ajanpuutteen vuoksi ja annan kalat pois ilmaiseksi. Minulla on karkeasti arvioiden:
- 15-20 neontetraa
- 4 intiaanisulkaa
- 2 kuparimonnista
- 5-7 palettikalaa (vaikea laskea kun eivät pysy paikallaan) :)

Kaloja saa vaikka kaikki kerralla tai vain yhden, miten haluaa. Kalat ovat terveitä ja hyväkuntoisia, siksi toivonkin niiden löytävän uuden kodin. Asun Tampereen keskustassa, voin tuoda kaloja Tampereen alueelle tai voitte hakea niitä luotani. Ilmoitelkaa vaikka sähköpostiini tiia_lamminmaki (at) hotmail.com.

4

504

Vastaukset

• Neontetrat ja kuparimonniset on jo viety, eli intiaanisulat ja palettikalat etsivät vielä kotia :)

• Ekat tulivat siis meille ja ovat oikein pirteitä ja hyväkuntoisia tapauksia, joten voin suositella! :)

• terve onko kalat jäljellä olen todellä kiinostunut soita mulle 0465252826

• VALITETTAVASTI KALAT OVAT JO KAIKKI MENNEET ELI ILMOITUS EI OLE ENÄÄ VOIMASSA! POISTAISIN SEN JOS OSAISIN MUTTA EN TAIDA OSATA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korona räjähtämässä käsiin 618 uutta tartuntaa 5 uutta kuolemaa

Marin ja Kiuru karjaisivat kunnille mm. HUS-alueelle viime hetkellä, eivät ne pysty hoitamaan asioitansa vaan tarvitaan Marinin hallituksen tiukkaa oh
      Maailman menoa
      727
      16830
    2. Seiska: Sedu Koskinen vaihtaa nimensä eksoottiseksi Zedu Di Lucaksi!

No nyt! Ja nimen takana vanha ystävä Andy McCoy... https://www.suomi24.fi/viihde/seiska-sedu-koskinen-vaihtaa-nimensa-eksoottiseksi-zedu-di-lucaksi-ni
      Kotimaiset julkkisjuorut
      134
      13965
    3. Joskus naista ei vaan tajua

Nainen ostaa netistä tavaraa 30 eurolla kengät ja sitten lähtee hakee niitä 30km päästä eli ajaa 60 km edestakas kun kaupassa samat kengät maksaa 40 e
      Parisuhde
      127
      7869
    4. Helsinkiläiset köyhtyvät vauhdilla, syy vuokralla asuminen

Helsingissä on erikoinen muutos, nuoret aikuiset tulevat olemaan "varattomampia" kuin aikaisempi sukupolvi. Syy on asuntojen erittäin korkea ostohinta
      Helsinki
      218
      6866
    5. Erätauko: Suomalainen nettikeskustelu julkisuuden henkilöistä - unohtuuko empatia?

Erätaukokeskustelu tiistaina 1.12.2020 klo 14-16., tervetuloa! Julkisuuteen tavalla tai toisella päätyneistä henkilöistä keskusteleminen netissä tunt
      Viihde ja kulttuuri
      49
      1787