Hei!
Olen luopumassa akvaariostani tilan- ja ajanpuutteen vuoksi ja annan kalat pois ilmaiseksi. Minulla on karkeasti arvioiden:
- 15-20 neontetraa
- 4 intiaanisulkaa
- 2 kuparimonnista
- 5-7 palettikalaa (vaikea laskea kun eivät pysy paikallaan) :)
Kaloja saa vaikka kaikki kerralla tai vain yhden, miten haluaa. Kalat ovat terveitä ja hyväkuntoisia, siksi toivonkin niiden löytävän uuden kodin. Asun Tampereen keskustassa, voin tuoda kaloja Tampereen alueelle tai voitte hakea niitä luotani. Ilmoitelkaa vaikka sähköpostiini tiia_lamminmaki (at) hotmail.com.
ANNETAAN KALOJA
SugarTown
4
568
Vastaukset
- SugarTown
Neontetrat ja kuparimonniset on jo viety, eli intiaanisulat ja palettikalat etsivät vielä kotia :)
Ekat tulivat siis meille ja ovat oikein pirteitä ja hyväkuntoisia tapauksia, joten voin suositella! :)
- marko.t
terve onko kalat jäljellä olen todellä kiinostunut soita mulle 0465252826
- SugarTown
VALITETTAVASTI KALAT OVAT JO KAIKKI MENNEET ELI ILMOITUS EI OLE ENÄÄ VOIMASSA! POISTAISIN SEN JOS OSAISIN MUTTA EN TAIDA OSATA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986428KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3605974Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602893Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072348Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072018- 1251774
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331158