Hei!
Olen luopumassa akvaariostani tilan- ja ajanpuutteen vuoksi ja annan kalat pois ilmaiseksi. Minulla on karkeasti arvioiden:
- 15-20 neontetraa
- 4 intiaanisulkaa
- 2 kuparimonnista
- 5-7 palettikalaa (vaikea laskea kun eivät pysy paikallaan) :)
Kaloja saa vaikka kaikki kerralla tai vain yhden, miten haluaa. Kalat ovat terveitä ja hyväkuntoisia, siksi toivonkin niiden löytävän uuden kodin. Asun Tampereen keskustassa, voin tuoda kaloja Tampereen alueelle tai voitte hakea niitä luotani. Ilmoitelkaa vaikka sähköpostiini tiia_lamminmaki (at) hotmail.com.
ANNETAAN KALOJA
SugarTown
4
561
Vastaukset
- SugarTown
Neontetrat ja kuparimonniset on jo viety, eli intiaanisulat ja palettikalat etsivät vielä kotia :)
Ekat tulivat siis meille ja ovat oikein pirteitä ja hyväkuntoisia tapauksia, joten voin suositella! :)
- marko.t
terve onko kalat jäljellä olen todellä kiinostunut soita mulle 0465252826
- SugarTown
VALITETTAVASTI KALAT OVAT JO KAIKKI MENNEET ELI ILMOITUS EI OLE ENÄÄ VOIMASSA! POISTAISIN SEN JOS OSAISIN MUTTA EN TAIDA OSATA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353835Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1362517Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v712084Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.781636Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen131619Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma601382Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e791301- 671280
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen741256- 721237