Mikä ihmelääke Kartalin?

i´m psori

Löytyykö kyseisestä lääkkeestä tietoa, mitä se sisältää ja miten se auttaa?

Älä ole hölmö ja laita rahaa lääkkeeseen, mistä ei ole tuoteselostetta saatavilla edes netistä.

On täysin varmaa, että se sisältää kortisonia, mitä muuta? Se muu voi olla vaikka sianpaskaa ja vaikkapa venetervaa.

Jos tuo Kartalin olisi ihmelääke psoriin, niin se olisi tutkittu ja siitä olisi kyllä psoriasisliiton sivulla suositeltu. Myös kyseinen "lääke" olisi varmasti saatavilla myös paikallisista apteekeista. Tuota "lääkettä"
en edes kokeilisi, koska sen sisältämiä aineita en tiedä.

Jotkut täällä kertoo sen ihmeellisestä vaikutuksesta ja kuitenkin ystävät, jotka ovat sitä kokeilleet ovat ymmällään kun se ei auta.

Ihmettelen vaan tuon ihmelääkkeen kehujia. He suorastaan hyppivät syliin kehuessaan lääkettä, mistä ei ole mitään tutkimustuloksia.

Pitää ottaa huomioon myös se, että usko johonkin lääkkeeseen parantaa, vaikka sillä lääkkeellä ei olisi
lääketieteellisesti mitään parantavaa vaikutusta esimerkiksi nyt psoriasikseen. Kun tarpeeksi moni jankkaa sitä, että esimerkiksi sianpaska auttaa psoriin, joku uskoo sen ja tuntee ihonsa paremmaksi, saman tekisi esimerkiksi savi tai sadevesi.

Nyt varmasti nähdäänkin tähän aloitukseen kiukkuisia viestejä, mitkä puolustavat jotain rohtoa, mistä ei ole tutkimustuloksia. Toivottavasti joku asiallinen laittaa ko. "lääkkeestä" faktaa, kun sitä ei jostain syystä löydy edes suomen viranomaisilta.

2

817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kartlinin käyttäjä

      kirjoitelmias! Et taida osata reppana edes googlettaa jos väität ettei Kartalinista löydy netistä mitään.
      Käytän sitä tälläkin hetkellä ja enpä vaihda mihinkään tehottomiin vaarallisiin lääkevoiteisiin. Ensinnäkin ei sisällä tippaakaan kortisonia eikä tervaa ja laitan sulle tässä vähän tietoa kun et itse sitä näköjään osaa hakea. Alko-ongelmainenko olet? Se ei auta eikä sen kanssa saa käyttää alkoholia joten ei kaiketi tehoa kaltaisiisi.


      http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/40542

      • p

        kyllä kummaa tekstiä?vai kuulutko niihin joihin lääke ei tehonnut mitenkään ja siitä syystä katkerana soimaat muita.Tietoa löytyy tuotteesta ja itse sivelisin vaikka paskaa psoriin jos tietäisin että sillä pääsisin tästä taudista eroon.Ja mitä haittaa lume-vaikutuksesta on kenellekkään?????


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1778
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1772
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1251
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1164
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1142
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1077
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1021
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      995
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    10. 10
      980
    Aihe