Löytyykö kyseisestä lääkkeestä tietoa, mitä se sisältää ja miten se auttaa?
Älä ole hölmö ja laita rahaa lääkkeeseen, mistä ei ole tuoteselostetta saatavilla edes netistä.
On täysin varmaa, että se sisältää kortisonia, mitä muuta? Se muu voi olla vaikka sianpaskaa ja vaikkapa venetervaa.
Jos tuo Kartalin olisi ihmelääke psoriin, niin se olisi tutkittu ja siitä olisi kyllä psoriasisliiton sivulla suositeltu. Myös kyseinen "lääke" olisi varmasti saatavilla myös paikallisista apteekeista. Tuota "lääkettä"
en edes kokeilisi, koska sen sisältämiä aineita en tiedä.
Jotkut täällä kertoo sen ihmeellisestä vaikutuksesta ja kuitenkin ystävät, jotka ovat sitä kokeilleet ovat ymmällään kun se ei auta.
Ihmettelen vaan tuon ihmelääkkeen kehujia. He suorastaan hyppivät syliin kehuessaan lääkettä, mistä ei ole mitään tutkimustuloksia.
Pitää ottaa huomioon myös se, että usko johonkin lääkkeeseen parantaa, vaikka sillä lääkkeellä ei olisi
lääketieteellisesti mitään parantavaa vaikutusta esimerkiksi nyt psoriasikseen. Kun tarpeeksi moni jankkaa sitä, että esimerkiksi sianpaska auttaa psoriin, joku uskoo sen ja tuntee ihonsa paremmaksi, saman tekisi esimerkiksi savi tai sadevesi.
Nyt varmasti nähdäänkin tähän aloitukseen kiukkuisia viestejä, mitkä puolustavat jotain rohtoa, mistä ei ole tutkimustuloksia. Toivottavasti joku asiallinen laittaa ko. "lääkkeestä" faktaa, kun sitä ei jostain syystä löydy edes suomen viranomaisilta.
Mikä ihmelääke Kartalin?
2
845
Vastaukset
- Kartlinin käyttäjä
kirjoitelmias! Et taida osata reppana edes googlettaa jos väität ettei Kartalinista löydy netistä mitään.
Käytän sitä tälläkin hetkellä ja enpä vaihda mihinkään tehottomiin vaarallisiin lääkevoiteisiin. Ensinnäkin ei sisällä tippaakaan kortisonia eikä tervaa ja laitan sulle tässä vähän tietoa kun et itse sitä näköjään osaa hakea. Alko-ongelmainenko olet? Se ei auta eikä sen kanssa saa käyttää alkoholia joten ei kaiketi tehoa kaltaisiisi.
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/40542- p
kyllä kummaa tekstiä?vai kuulutko niihin joihin lääke ei tehonnut mitenkään ja siitä syystä katkerana soimaat muita.Tietoa löytyy tuotteesta ja itse sivelisin vaikka paskaa psoriin jos tietäisin että sillä pääsisin tästä taudista eroon.Ja mitä haittaa lume-vaikutuksesta on kenellekkään?????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145895Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324007- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182966Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2502017Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881984- 1421771
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421743Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881549