Eli kokemukseni parisuhteesta härän kanssa on, että härkä on omahyvänen, härkää ei kiinnosta kumppaninsa jutut, vaan hän tuo omat "paremmat" juttunsa toisten ihmisten juttujen tilalle.
Ja tämä siis pätee on niin mieshärkään, kuin naishärkään. Esimerkkinä, kun naishärälle on puhunut vaikka oman lapsen kuolemasta, eli toisinsanottuna vakavasta asiasta, niin hän ei edes kuuntele, vaan saattaa puhua kumppaninsa kanssa samaan aikaan siihen väliin, että mitä ruokaa tänään tehdään.
Eli kysymykseni on, että onko härkä oikeesti näin omahyväinen, vai onko tämä vaan ihmiskohtaista, vai härän tyypillistä käytöstä???
Onko härkä kiinnostunut toisten asioista, ja kiinnostaako häntä kuunnella toisten ihmisten asioita ja kenties jopa keskustella niistä???
Kalat-härkä
10
1056
Vastaukset
- **
Muista myös ihmisen Kuu-merkki = tunteet, tunnemaailma. Neptunus-merkki, huonesijainti, Kuun vaihe, kuun yläsolmu.
MC-merkki voi antaa jotain viitteitä halusta olla kuulija.
Voisi katsoa huone 4 mitkä ovatkaan valmiudet kuulemiselle, kenties huone 5, 7 sekä paljon muuta.
Puolisoni on nousu Kalat, hoidin hänet kotona arkkuun.
Ei luoda mielikuvaa aurinkomerkistä ihmisen kyvystä olla kuulija. Katsotaan koko kartta. - Huolta kantava härkä
josta haluat keskustella, ammattiauttajat on hyviä keskustelemaan.
Hyvät ystävät on myös hyvä purkautumisen tapa, heille kertomalla kaikesta helpottaa omaa huonoa oloa.
Tämä lapsen kuolemasta keskustelu on sinulle todella vaikea asia , kelle tahansa ihmiselle.
Sinulla on paha olo sisällä, sinusta tuntuu ettei kukaan ymmärrä sinua.
Toivon että saat paljon keskusteluapua, ammattiauttajat osaavat ohjata sinut toisten samanlaisten asioiden kanssa kamppailevien kanssa ajatusten vaihtoon.Huomaat ettet ole yksin.
Parisuhde sinulla ei ole nyt kohdallaan ja ystävät ymmärtämättömiä, lauseistasi saan sen käsityksen.
Voimia sinulle paljon tulevaisuudella on hyvää sinullekkin.- kalanaikkonen
Kun kyse oli siitä, missä ne kysymysmerkit olivat!
Ja esimerkkini ei perustu todellisuuteen!
Ja luuletko että tuollaisen kaverin kanssa parisuhteessa olisin? En todellakaan!
Eli toimi keittiöpsykologina jollenkin muulle, minä pyysin vaan vastausta esittämiini kysymyksiin!
mut sen enempää mitä härät osaavat kuunnella, ei he myöskään näköjään osaa lukea... - kaksonen)))) =D
kalanaikkonen kirjoitti:
Ja luuletko että tuollaisen kaverin kanssa parisuhteessa olisin? En todellakaan!
Eli toimi keittiöpsykologina jollenkin muulle, minä pyysin vaan vastausta esittämiini kysymyksiin!
mut sen enempää mitä härät osaavat kuunnella, ei he myöskään näköjään osaa lukea...kala ensin vuodatusta miten surkeata elämä on, sitten hyökkäys minä olen kova.
pehmoinen ja vetelä.
Millaisessa parisuhteessa muuten olet, oletko vedättäjä tyyppi.Kumppanisi on varmaan onnellinen?
Kirjoituksesi, sepustuksesi oli mainio, pliis lisää...
Muuten kysymysten asettelu hyvin järkevää, selkeää tekstiä!
Kaksonen en siedä kaloja, sori kunhan aikaani kulutin. - **
kalanaikkonen kirjoitti:
mut sen enempää mitä härät osaavat kuunnella, ei he myöskään näköjään osaa lukea...Täällä Härkä, osaan kuulla. Mitä tahdot minun kuulevan, kerro asiasi ja katsotaan miten kuulen sen.
Vastaan myös yksityisemmin facebook ja muut paikat.
Kun tarvitset kuulijaa oikein tosissasi, olet tervetullut kotiini.
- ei simänlumetta
sinähän olet sitte tyypillinen kala, valehteleminen ja kaikenlainen epärehellisyys on ominaista kalalle.
Ketunhäntä kainalossa he kulkevatkin.
Olen auttamistyössä kuunteleminen, ja auttaminen on minulle työtä mieluista.
Kaloja hyvin tunnen juoruaminen sujuu paremmin, kuin härkäihmisillä ovat rehellisempiä.
Älä siellä keittiössä polta silliä pohjaan!
Kalan ihmiskohtaista ja tyypillistä kieroilu ja valehtelu.
Onko kala kiinnostunut toisten asioista on, kala etsii ketä vois vedättää, pettäää ja manipuloida.
Kala jää kyllä usein valheistaan kiinni, kuuntelijaksi kalasta ei ole, mutta haaveilijaksi päiväunelmointiin
taipumusta jotenka käytännön ihmisen elämä menee hukkaan kalan kanssa. - kalanaikkonen
Kiitoksia kaikki häiriintyneet vastauksista!
Sainpahan ainakin selvyyden siihen, että nämä minun tuntemani härät ovat aika lieviä versioita siitä, mitä he voisivat näköjään olla :/- ole hyvä (versio)
kaloista, luulet loistavasi, olet muuten yksi lievä versio muitten joukossa.
mistä sait selvyyden, omasta kuvitellusta " paremmuudesta ".
sinusta tuli selvyys, parhaimmat puolesi valehtelija pahimmasta päästä /älä häiriinny enempää....
- suuri sispltä .
Oma hyväinen ,itsekäs ,ei kunnioita muita,oman ejun tavoittelia röyhkeä ,itse aipa oikeassa siis kaiken puolin ISO paska ,valehtelee ,ei koskaanaa itsessä mitään vikaa ,elää periaattella minä meillä muut meidän naapurista .Jätä monta murhetta jäätkokematta......
- toinen kalanaikkonen
Itseasiassa oma avioliittoni on juurikin tuollainen mitä kirjoitit.
Mies (härkä) on omahyväinen, ei kunnioita oikeastaan ketään, ei edes vanhempiaan, häntä ei todellakaan kiinnosta minun, eikä kenenkään muunkaan jutut, vaan tuo aina joko itsensä esille, tai lähtee keskustelutilanteesta kesken kaiken kun ei kiinnosta, ainoa tapa keskustella mieheni kanssa, on tekstiviestit. emme siis puhu mieheni kanssa yhtään mistään, koska olen kyllästynyt siihen ettei häneen saa kontaktia. asiasta ovat sanoneet muutkin mieheni läheiset, joten tämä ei ole vain minun näkökantani. Narsistisia piirteitä hänestä löytyy myös, vaikkei häntä silti narsistiksi voi sanoa.
Nämä piirteet eivät varmasti päde kaikkiin härkä-ihmisiin, mutta oman kokemuksen perusteella pariin henkilöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992