Voiko 19-vuotiaalla hyvässä kunnossa olevalla shettispojulla hyppiä pieniä esteitä? (:
Voiko 19-vuotiaalla hyvässä kunnossa olevalla..
8
446
Vastaukset
Voi, mutta vain kerran viikossa pieniä. Aika ei saisi ylittää 30 min koska poni on jo vanha.
- öööööööööööööö??????
öö ponityttö98 poni ei todellakaan ole vanha!! monet shettikset elävät pitkälti yli 25 --> jopa 18vuotiaat ponit voivat hyvin käydä raveissakin!!??
- polle-poni
öööööööööööööö?????? kirjoitti:
öö ponityttö98 poni ei todellakaan ole vanha!! monet shettikset elävät pitkälti yli 25 --> jopa 18vuotiaat ponit voivat hyvin käydä raveissakin!!??
sä öööö tyyppi oot ihan oikeessa mutta shettikset elää helposti jopa 30.w jos niitä osaa hoitaa hyvin jne =)
- shettishullu
kyllä mun mielestä voi hypätä vaikka kakski kertaa, mutta ei liian isoja eikä kauaa
- ;)
Kyk voit hyppäää vrmaan 50cm ;) harvoin vain
- pontsoi
Riippuu missä kunnossa jalat on..mutta kyllä munkin mielestä ehdottomasti voi, kun vaan tarkkailee, että jalat, selkä ja muutenkin fysiikka vaan kestää.. ja alottaa rauhallisesti.. ja joo, ei 19-v ole vielä vanha..poni parhaassa iässä! Itsellänikin on ns. eläkeläinen 20-v ja hienosti jaksaa vielä touhuta kaikennäköistä ja vaatikin touhua. Aiukuisena ihmisenä en tietenkään voi ratsastaa, mutta ajelen ponin kanssa maiseman katselulenkkejä ja nautimme..
- polle-poni
oot ihan oikeessa pontsoi
- leevi76
joo, meillä vanhin 35-vuotias ja ihan viimeisiin päivii saakka jaksoi reippailla kohtuudella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781022
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm89802J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81745- 119734
- 59727
- 109675
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114583- 47560
- 18528
- 41498