Voiko 19-vuotiaalla hyvässä kunnossa olevalla..

jempppaa

Voiko 19-vuotiaalla hyvässä kunnossa olevalla shettispojulla hyppiä pieniä esteitä? (:

8

446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi, mutta vain kerran viikossa pieniä. Aika ei saisi ylittää 30 min koska poni on jo vanha.

• öööööööööööööö??????

öö ponityttö98 poni ei todellakaan ole vanha!! monet shettikset elävät pitkälti yli 25 --> jopa 18vuotiaat ponit voivat hyvin käydä raveissakin!!??

• polle-poni
        öööööööööööööö?????? kirjoitti:

öö ponityttö98 poni ei todellakaan ole vanha!! monet shettikset elävät pitkälti yli 25 --> jopa 18vuotiaat ponit voivat hyvin käydä raveissakin!!??

sä öööö tyyppi oot ihan oikeessa mutta shettikset elää helposti jopa 30.w jos niitä osaa hoitaa hyvin jne =)

• shettishullu

kyllä mun mielestä voi hypätä vaikka kakski kertaa, mutta ei liian isoja eikä kauaa

• ;)

Kyk voit hyppäää vrmaan 50cm ;) harvoin vain

• pontsoi

Riippuu missä kunnossa jalat on..mutta kyllä munkin mielestä ehdottomasti voi, kun vaan tarkkailee, että jalat, selkä ja muutenkin fysiikka vaan kestää.. ja alottaa rauhallisesti.. ja joo, ei 19-v ole vielä vanha..poni parhaassa iässä! Itsellänikin on ns. eläkeläinen 20-v ja hienosti jaksaa vielä touhuta kaikennäköistä ja vaatikin touhua. Aiukuisena ihmisenä en tietenkään voi ratsastaa, mutta ajelen ponin kanssa maiseman katselulenkkejä ja nautimme..

• polle-poni

oot ihan oikeessa pontsoi

• leevi76

joo, meillä vanhin 35-vuotias ja ihan viimeisiin päivii saakka jaksoi reippailla kohtuudella :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1022
    2. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      802
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      727
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      675
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      560
    9. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18