Päivitin viikko sitten pari megaisen adsl-yhteyden 24 megaseen. Mutta ei tullut kysyttyä että kauan menee että uusi nopeus tulee käyttöön. Nyt on viikko mennyt tilauksesta ja edelleen pari meganen on yhteys. Kaikki tilausvahvistukset sun muut on tullut. Sain myös kaupan päälle nettitikun jolla en tee mitään, Edgen nopeus näkyy olevan kun testasin.
Luulisi että tuo nopeuden nosto on vain yhden klikkauksen takana vai pitääkö jossain ruuvata ruuvimeisselillä mutteri 24Mb/s asentoon?
2 -> 24Mb/s
5
479
Vastaukset 5
- -
Toimenpide vaatii ruuvailua soneran päässä koska tekniikka vaihtuu adsl2 :ssaan.
Sama tekniikkaa tarvitaan myös sinun päässä, eli tarvitset adsl2 modeemin, muuten nopeus näkyy 8 megaisena. Ota odotellessa modeemista välillä sähköt pois.- ap.
Mulla on kaksi modeemia, molempia olen testannut. Kun tilasin aikoinaan tämän 2 megasen yhteyden, mukana tuli TeleWell (TW-EA501), netin mukaan tämän pitäisi olla ADSL 2 yhteensopiva.
Toinen modeemi on vanhempi HomeLine (HLA-WR3000), tätä olen käyttänyt koska tässä on myös w-lan tuki.
- Pettynyt asiakas
Minulle kävi näin: tilasin nopeudennoston elokuussa, myöskin 2 megasta 24 megaan. Tarjosuhinta oli muistaakseni n.38€/kk. No, aikaa kului ja sitten liittymä päivitettiin. Nyt sitten tuli lasku ja yllättäen hinta olikin 53€/kk. Taisi Sonera odottaa että tarjousajankohta meni ohi ja päivitti liittymän vasta sitten.
- ap.
Tilausvahvistuksessa on 39e/kk 24kk. En tiedä voiko tulla "vanhan liittymän lisää" alkuun sitten?
Nykyinen on 31e/kk, 2mb/s yhteydellä.
Menikö kauan kun nopeus päivittyi? - Pettynyt asiakas
ap. kirjoitti:
Tilausvahvistuksessa on 39e/kk 24kk. En tiedä voiko tulla "vanhan liittymän lisää" alkuun sitten?
Nykyinen on 31e/kk, 2mb/s yhteydellä.
Menikö kauan kun nopeus päivittyi?N. 2 viikkoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3441262- 54753
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55738- 38725
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152633Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59616- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26591- 54562
- 42526