XXO-aloitukset

HTZA

Jotkut meistä tykkäävät niitä tehdä.
Lukuunottamatta minua, niin minusta ne ovat viehättäviä.
Lukuunottamatta minua, niihin vastataan mukavasti.
Lukuunottamatta minua, onko se kivaa?

Meriläinen, jos muistaa, laittaa Lauantailauluja, Verdiitti, jos muistaa laittaa kivoja Sunnuntaintarinoita?
Muitakin nimimerkkejä on. Rajoitetaan kuitenkin tätä vähän, ettei nyt kaikenmaailman nimmarit ala.
Suloiset vain.
Tekiskös joku Keskiviikon sauna-aloituksen?
Tiistai helpottaa, Maananai on takana?
Torstai on ihana, huomenna on Perjantai..

Ja tuo yks O oli tarkoituksella.
H.

65

790

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulin, että oot raaputtanut ässäarvan!

• henrjii
      • sinä pelastit tämänkin illan. :)

• G.J.

taitaa olla kuumetta ja et uskalla nukkua .. voi pientä uimaria

• ihmettelen,

jaksat leperrellä sille.

• HTZA
        ihmettelen, kirjoitti:

jaksat leperrellä sille.

Minusta ei ole kivaa toisten moittiminen.
        Otan mielelläni vastaan mustasukkaista kiukuttelua.
        Hyvin kiukuttelemalla pääsee suloiseksi. Ainiakin minun luettelooni.
        G.J on minun löllykkä, möllykkä, pyllykkä, pöhmöisen, töhmöinren, mömmöinen.
        Ja vielä kivakin.
        Olkoonkin sitten omituinen...
        Ystävä.

:)

H.

• y vai v
        HTZA kirjoitti:

Ja vielä kivakin.
        Ystävä.

H.

varmasti ilahtuu, melkoisia mielikuvia nousi mieleeni.
        Sinähän et koskaan moiti ketään vai.

• ei suloinen
        HTZA kirjoitti:

Ja vielä kivakin.
        Ystävä.

H.

Mikä luettelo sulla on?

• HTZA
        y vai v kirjoitti:

varmasti ilahtuu, melkoisia mielikuvia nousi mieleeni.
        Sinähän et koskaan moiti ketään vai.

Ei heissä mitään moitittavaa ole, korkeintaan ojennettavaa. :)
        He kun alkavat kokea vanhuutta ja sen mukana tulevaa viisautta, se ei aina ole helppoa.
        Ja tähän sitten: Iso Viotsi, Iso Vitsi...Lörtsy..
        H.

• HTZA
        ei suloinen kirjoitti:

Mikä luettelo sulla on?

epätoivoisen tuntuinen kysymyksesi saa sinut ehdokkaaksi.
        Yritystä ei tarvii, enempää. Pieni tyttömäinen hupsuttelu riittää...
        H.

• y vai v
        HTZA kirjoitti:

Ei heissä mitään moitittavaa ole, korkeintaan ojennettavaa. :)
        He kun alkavat kokea vanhuutta ja sen mukana tulevaa viisautta, se ei aina ole helppoa.
        Ja tähän sitten: Iso Viotsi, Iso Vitsi...Lörtsy..
        H.

sinä olet aikuisille ihmisille ja tuo nimimerkkien luetteleminen on typerää.

• ei suloinen
        HTZA kirjoitti:

epätoivoisen tuntuinen kysymyksesi saa sinut ehdokkaaksi.
        Yritystä ei tarvii, enempää. Pieni tyttömäinen hupsuttelu riittää...
        H.

jos annan numeron.

• HTZA
        y vai v kirjoitti:

sinä olet aikuisille ihmisille ja tuo nimimerkkien luetteleminen on typerää.

minut ja ovat ylpeitäkin, saattavat leikisti kiukutella.
        Mutta oikeassa olet, ei ehkä, olisi ollut tarpeellista.

Mutta, tänne kirjoittelevat aikuisilta tuntuvat, joku anjaniinakin.
        MInä olen jo 60v. ja palstalle kirjoittavat - jotain-v, jonkun on uhrauduttava, enemmän tai vähemmän, ihanteeksi tai opastajaksi.
        H.

• y vai v
        HTZA kirjoitti:

minut ja ovat ylpeitäkin, saattavat leikisti kiukutella.
        Mutta oikeassa olet, ei ehkä, olisi ollut tarpeellista.

Mutta, tänne kirjoittelevat aikuisilta tuntuvat, joku anjaniinakin.
        MInä olen jo 60v. ja palstalle kirjoittavat - jotain-v, jonkun on uhrauduttava, enemmän tai vähemmän, ihanteeksi tai opastajaksi.
        H.

Ootko sä ihan oikeasti noin sekopää ihanne ja opastaja, varjelkoon.

• =)))))))))))))

:)))))))))))
        =)))))))))))))))))

• HTZA
        y vai v kirjoitti:

Ootko sä ihan oikeasti noin sekopää ihanne ja opastaja, varjelkoon.

Se vaatii kyllä soittamista, ihan puhelimellakin.
        Palstalla heitettyä herjaa ei ihan tunnista minuksi, mutta paljon ei mene pieleen.
        H.

• :DDD
        HTZA kirjoitti:

Se vaatii kyllä soittamista, ihan puhelimellakin.
        Palstalla heitettyä herjaa ei ihan tunnista minuksi, mutta paljon ei mene pieleen.
        H.

=))))))))))))))))))))))))))))))))))
        ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDddd

• HTZA
        =))))))))))))) kirjoitti:

:)))))))))))
        =)))))))))))))))))

sinne saa laittaa irtohampaat.
        Ja jos ovat kiinni, saa laittaa hymynkin.
        Puhelinnumeron riski on se, että soitan.
        Syksyiset Haavanlehdet sitten vapisevat siellä.

H.

• :DDD
        HTZA kirjoitti:

sinne saa laittaa irtohampaat.
        Ja jos ovat kiinni, saa laittaa hymynkin.
        Puhelinnumeron riski on se, että soitan.
        Syksyiset Haavanlehdet sitten vapisevat siellä.

H.

sulla on numeroni joten soittamisiin.

• mihin meni

oikein v*******aa, olet tänä iltana ollut ärhäkällä päällä, onko joku päässyt karkuun?

• HTZA

ei sitä aamua etten nousisi vihellellen.
        Ja sit tää palstakin, anjaniinat ja kaikki.
        Kyllähän minä kiukuttelenkin, palsta kun sisältää idiootejakin.
        Mutta minulla on, raskas, ukkojen viikonloppu takana.
        Enkä minä saa untakaan, olen kuin suolensa tyhjentänyt Valkoposkihanhi, seikkailua odottaen.
        H.

• Hymy;))
        HTZA kirjoitti:

Enkä minä saa untakaan, olen kuin suolensa tyhjentänyt Valkoposkihanhi, seikkailua odottaen.
        H.

Friidu osasi käyttäytyä ihmiseksi. Hän jopa hymyili Artsille ja sai Artsilta ihanan hymyn takaisin? jopa selityksen ettei asianlaita nyt niin toivoton suinkaan ole? Friidu voi nyt lempeällä mielellä mennä nukkumaan. Koska on ollut perin kiltti.:)))

Antaa sellaisen hellän rutituksen ja suukon H:lle. H:han tietää että, ei Friidu suinkaan kenelle tahansa anna.:))) kuumaa ja polttavaa suukkoa....KISSS.....to YOU! My darling....go to ped.

tsau:Friidu

• HTZA kirjoitti:

H.

on jakelemassa sulle kuumia pusuja:/ Tässä sulle yölaulu.

http://www.youtube.com/watch?v=IHUBUQEzId0

• Hymy;))
        Winona10 kirjoitti:

on jakelemassa sulle kuumia pusuja:/ Tässä sulle yölaulu.

http://www.youtube.com/watch?v=IHUBUQEzId0

Voi kun tuo H. tsennais vihdoin ja viimein että, Friidulleki vois antaa suukon:))) ja antaa sen boltsin vihdoin painua karvaista rintaa vasten. Mutta, EI. H. vaa edelleen pelkästään kasvattaa ja moralisoi Friidua. Pitää ihan pentuna;))) Mä en siis ala.

Jotain hitsin Anjaniinalle se lärkytin vaa lirkuttelee. Eikä millään huomaa et mäki oon vielä täällä. Vitsi. *Eikä auta vaikka kuinka kertoisin et, kato H. kato mulla on tosi bäheet uudet korkkarit. Siis tumman samettiset missä on kultainen korko...ei vaikka mä vislaisin kuinka sen fönsterin alla...et Friidu täällä;))) Se ei olis kuulevinaan. Ai Friidu...ja laittais kuitenkin fönsterin slut. Yrittänyt tässä opetella tätä Katupoikien sjungaamaa kipaletta. Tiedäks tään: On laulu katupoikien, laidassa Sörkan laitakatujen...siel kaikki viheltävät näin.....ja sit tulee tää kohta et.....fiuhffii..fitfhii...jotenki....sinne päin kuitenkin.

• Anjaniina.
        Hymy;)) kirjoitti:

Voi kun tuo H. tsennais vihdoin ja viimein että, Friidulleki vois antaa suukon:))) ja antaa sen boltsin vihdoin painua karvaista rintaa vasten. Mutta, EI. H. vaa edelleen pelkästään kasvattaa ja moralisoi Friidua. Pitää ihan pentuna;))) Mä en siis ala.

Jotain hitsin Anjaniinalle se lärkytin vaa lirkuttelee. Eikä millään huomaa et mäki oon vielä täällä. Vitsi. *Eikä auta vaikka kuinka kertoisin et, kato H. kato mulla on tosi bäheet uudet korkkarit. Siis tumman samettiset missä on kultainen korko...ei vaikka mä vislaisin kuinka sen fönsterin alla...et Friidu täällä;))) Se ei olis kuulevinaan. Ai Friidu...ja laittais kuitenkin fönsterin slut. Yrittänyt tässä opetella tätä Katupoikien sjungaamaa kipaletta. Tiedäks tään: On laulu katupoikien, laidassa Sörkan laitakatujen...siel kaikki viheltävät näin.....ja sit tulee tää kohta et.....fiuhffii..fitfhii...jotenki....sinne päin kuitenkin.

voithan sä aina soittaa sille?
        kun numero näyttäs olevan jatkuvasti palstoilla.
        On muuten outoa, että sefu antaa jonkun jakaa täällä numeroaan?
        Mä olen aina käsittänyt, et sellanen on sääntöjen vastaista?

• Soitin vaan
        Anjaniina. kirjoitti:

olin ja numeroa tiedustelin. On joko salainen tai preraid-liittymä elo se siitä suoruudesta ja rehellisyydestä...

• Anjaniina.
        Soitin vaan kirjoitti:

olin ja numeroa tiedustelin. On joko salainen tai preraid-liittymä elo se siitä suoruudesta ja rehellisyydestä...

ole prepaid.
        Sellaisen ainakin itse hankkisin, jos ajattelisin laittaa numeroni palstalle.

• HTZA
        Soitin vaan kirjoitti:

Ja sen takana oleva korva, miehineen on suora ja rehellinen.
        H.

• HTZA
        Hymy;)) kirjoitti:

Friidu osasi käyttäytyä ihmiseksi. Hän jopa hymyili Artsille ja sai Artsilta ihanan hymyn takaisin? jopa selityksen ettei asianlaita nyt niin toivoton suinkaan ole? Friidu voi nyt lempeällä mielellä mennä nukkumaan. Koska on ollut perin kiltti.:)))

Antaa sellaisen hellän rutituksen ja suukon H:lle. H:han tietää että, ei Friidu suinkaan kenelle tahansa anna.:))) kuumaa ja polttavaa suukkoa....KISSS.....to YOU! My darling....go to ped.

I'll go to bed....

Ped saattaisi olla lievästi halveksiva nimitys törpölle jalankulkijalle... Stupid ped... (Pedestrian)
        H.

• Hymy;))
        Anjaniina. kirjoitti:

en minä Anjaniina tosissani H:lle koskaan skrivaa. Sellaista harmitonta huumoria vain. Muuhun en ota kantaa yleisellä palstalla koska se on vain H:n ja minun välinen asia;)))

Tuosta preraid-liittymän käytöstä itse ajattelen kyllä että, ihan järkevä juttu. Hänhän ei voi tietää minkälaisia yhteydenottoja täältä saa? Koska, on antanut tämän numeron yleiseen käyttöön? Säännöistä en tiedä. Varsinaista mainostamistahan täällä ei saisi tehdä;)))) Kuitenkin itse uskon H:n vilppittömyyteen ihmisenä. Ihan hyvä ja kliffa ihminen ja mies.;))

• Hymy:))
        HTZA kirjoitti:

Ja sen takana oleva korva, miehineen on suora ja rehellinen.
        H.

ooh;)))) lutu.Sanoo Friidu ja odottaa rapastuksia korvan taakse.

• HTZA
        Hymy:)) kirjoitti:

ooh;)))) lutu.Sanoo Friidu ja odottaa rapastuksia korvan taakse.

sievät pikku pullukkalullukkajalkasi juomalla uusista korkkareistasi jääkylmää samppakaljaa ensi kesänä, jos helteet tulevat..
        H.

HTZA kirjoitti:

sievät pikku pullukkalullukkajalkasi juomalla uusista korkkareistasi jääkylmää samppakaljaa ensi kesänä, jos helteet tulevat..
        H.

Friidu yrittää olla pyörtymättä Onnesta ja toivoo ensikesäksi todella hellettä. Lähtee nyt tyytyväisin mielin kuntosalille pelkästään siksi että, H. on luvanut jotain ihanaa...

j.k. Friidulla on muuten yllätys, yllätys monet käyttämättömät uudet korkkarit;))) osa on vielä pahvilaatikossa...silkkipaperiin käärittynä..H. ei ole vihainen oli ihan pakko ostaa....siis ihan varmasti oli.

• Winona10 ejk
        Soitin vaan kirjoitti:

katsoin tuolta 0100100 Eniron numerotiedustelusivulta muttei antanut kenenkään nimeä...
        Meni siltäkin hyvä nainen ohi ....

• Winona10 ejk

• Hymy;))
        Winona10 ejk kirjoitti:

päiväuni susta ja Friidusta:))

http://www.youtube.com/watch?v=HZcCFUOCmoo&feature=related

tiesit??. Friidu olis vaan ehkä vähän nopeempi tossa kohdatessaan vihdoin Hatsan. Siis tolleen intiimisesti ja rauhassa kahdestaan... Mut muuten täys nappiin. Friidu olis oikeesti vähän kärsimätön jo.....;))) mut ei kerro kuinka....Hatsa voisi pelästyä muuten....

• Winona10 ejk
        Hymy;)) kirjoitti:

tiesit??. Friidu olis vaan ehkä vähän nopeempi tossa kohdatessaan vihdoin Hatsan. Siis tolleen intiimisesti ja rauhassa kahdestaan... Mut muuten täys nappiin. Friidu olis oikeesti vähän kärsimätön jo.....;))) mut ei kerro kuinka....Hatsa voisi pelästyä muuten....

oletkos ehkä tilannut jonkin huomaamattoman postipaketin vai, jo valmiiksi? :)))

Winona10 ejk kirjoitti:

oletkos ehkä tilannut jonkin huomaamattoman postipaketin vai, jo valmiiksi? :)))

Jos, vihjailet jotain intiimiä niin voin vain sanoa luotan H:tsaan. Ei hitsi nyt H. repeää naurusta ja tästä saan kyllä kuulla takuulla. H. on ihastunut Anjaniinaan ei minuun:))) tai mistä hemmetistä minä sitäkään tiedän? En ole koskaan kysynyt. Ei ole tapani udella...

Pidän vain H:sta ihmisenä erittäin paljon;))). ja toivon mukaan hänkin minusta. Edes vähän..toisinaan;)) edes...tai jotain muuta sellaista ihkuu;))))

Jos, vihjailet jotain intiimiä niin voin vain sanoa luotan H:tsaan. Ei hitsi nyt H. repeää naurusta ja tästä saan kyllä kuulla takuulla. H. on ihastunut Anjaniinaan ei minuun:))) tai mistä hemmetistä minä sitäkään tiedän? En ole koskaan kysynyt. Ei ole tapani udella...

Pidän vain H:sta ihmisenä erittäin paljon;))). ja toivon mukaan hänkin minusta. Edes vähän..toisinaan;)) edes...tai jotain muuta sellaista ihkuu;))))

Friiduhan voisi...tietysti ihastua näinkin palavasti H:hon;))) Siinä mielessä tuo laittamasi linkki;))) Osuin kyllä....mutta H: itse?)))))))

• Winona10 ejk

vähän kai vanhanaikainen.
        Jos kuiten tarvitset apua niin tässä..

http://www.kondomikuningas.fi/wpt/view/faqapua/koko-opas-52334/

Winona10 ejk kirjoitti:

vähän kai vanhanaikainen.
        Jos kuiten tarvitset apua niin tässä..

http://www.kondomikuningas.fi/wpt/view/faqapua/koko-opas-52334/

En todella tarvitse apua.;)))) Oikeesti. Olen erittäin valistunut nainen:)) En voi enkä halua käydä suhdettani tällä palstalla H:hon yleisesti jossain keskustelu palstalla lävitse. Se on erittäin lapsellista. En myöskään ole tilivelvollinen tai H. itse. Siis miten tämän nyt laittaisi niin ettet loukkaanu;))

Keskustelut ovat vain meidän välisiämme. Ja syyt siihen tiedämme itse. Se riittää. Sekä itselleni että myös H:lle itselleen. Voin tähän laittaa sinulle sen verran tietoa että olemme aika monta vuotta täällä kirjoitelleet kuten moni muukin..;))) Eikä siinä sinällään ole mitään dramatiikkaa...Ihmiset vaan tutustuvat tai sitten eivät...näin se menee....

• Hymy;))

En todella tarvitse apua.;)))) Oikeesti. Olen erittäin valistunut nainen:)) En voi enkä halua käydä suhdettani tällä palstalla H:hon yleisesti jossain keskustelu palstalla lävitse. Se on erittäin lapsellista. En myöskään ole tilivelvollinen tai H. itse. Siis miten tämän nyt laittaisi niin ettet loukkaanu;))

Keskustelut ovat vain meidän välisiämme. Ja syyt siihen tiedämme itse. Se riittää. Sekä itselleni että myös H:lle itselleen. Voin tähän laittaa sinulle sen verran tietoa että olemme aika monta vuotta täällä kirjoitelleet kuten moni muukin..;))) Eikä siinä sinällään ole mitään dramatiikkaa...Ihmiset vaan tutustuvat tai sitten eivät...näin se menee....

täällä ei pidä lukea suurennuslasin kanssa ja tulkita kahden kirjoittajan välistä viestintää koskaan A;)) aina tosissaan B) et voi tietää sitä historiaa millä kirjoittajat ovat tottuneet toisilleen viestittämään ehkä monien vuosienkin aikana C) et tunne oikeesti ihmisiä täällä vain nimimerkit siksi turha moralisointi on turhaa; et tunne minuakaan. Mitä ajattelen oikeesti: D;)) täällä on turha estää ihmisiä tutustumasta toisiinsa. Kaikki perustuu kahden ihmisen omaan haluun E) voi tähän laittaa vielä että, itselläni on aina ollut sekä työelämän että, vapaa-elämän kautta sekä miespuolisia että naispuolisia ystäviä ja tuttuja hyvin laajasti eri sosiaaliluokista. Koska olen aina ollut erittäin aktiivinen tutustumaan.. Samoinkuin miehelläni. Olemme molemmat Stadilaisia ja täällä kuuluu kyllä ihan normaalina ja jokapäisenäkin asiana sellainen asia että, ihmiset tutustuvat myös niin halutessaan;))) Ilman että, siihen aina liittyisi mitään seksuaalisia näkökohtia tai tarpeita. Joten älä loukkaa enää minua ihmisenä älkäkä myöskään H:ta. Meidän välinen ystävyystemme ei kuulu tänne kaikkien ruodittavaksi. Jos, sinulle on häneltä jotain kysyttävää niin kysy. H:ta itseltään reippaasti.

Jos, tarkoitus oli humoristinen vinoilu minulle sitten ihan ok;))) mutta, jos tarkoitus oli moralisoida minua naisena ja loukata naisellisuuttani ja ihmisyyttä ja käsitettä siinä mitä itse pidän ihmisyyteen kuuluvana asiana. Olen vähän hämmilläni.

En ole mistään peräkylästä. Asunut koko ikäni Stadissa. Joten en myöskään ymmärrä nurkkakuntaista ja ahdasmielistä asennetta siitä voiko mies ja nainen vilppittömästi tutustua ja ystävyttäytyä ja kenelle ulkopuoliselle sen pitäisi kuulua ja millä asteella?....minulle sori vaan sellainen ajattelu on täysin vierasta...ollut aina ja tulee aina olemaan. Emme katso maailmaa samasta vinkkelistä ehkä? mutta yritä ajatella niin että, kaikki eivät ole samankaltaisia tässä sinun kanssasi.;)) laitan tämän vielä siksi että, minulle ikävä kyllä jäi vähän ilkeämielinen maku tästä kirjoittelusta minulle. En ymmärrä mihin tähtäät? Kirjoitettu viestintä kun aina tulkinnanvaraísta.

Hyvää Yötä sinulle täältä Stadista, mä meen nyt goisaa..;)))

• sininen ovi
        Hymy;)) kirjoitti:

täällä ei pidä lukea suurennuslasin kanssa ja tulkita kahden kirjoittajan välistä viestintää koskaan A;)) aina tosissaan B) et voi tietää sitä historiaa millä kirjoittajat ovat tottuneet toisilleen viestittämään ehkä monien vuosienkin aikana C) et tunne oikeesti ihmisiä täällä vain nimimerkit siksi turha moralisointi on turhaa; et tunne minuakaan. Mitä ajattelen oikeesti: D;)) täällä on turha estää ihmisiä tutustumasta toisiinsa. Kaikki perustuu kahden ihmisen omaan haluun E) voi tähän laittaa vielä että, itselläni on aina ollut sekä työelämän että, vapaa-elämän kautta sekä miespuolisia että naispuolisia ystäviä ja tuttuja hyvin laajasti eri sosiaaliluokista. Koska olen aina ollut erittäin aktiivinen tutustumaan.. Samoinkuin miehelläni. Olemme molemmat Stadilaisia ja täällä kuuluu kyllä ihan normaalina ja jokapäisenäkin asiana sellainen asia että, ihmiset tutustuvat myös niin halutessaan;))) Ilman että, siihen aina liittyisi mitään seksuaalisia näkökohtia tai tarpeita. Joten älä loukkaa enää minua ihmisenä älkäkä myöskään H:ta. Meidän välinen ystävyystemme ei kuulu tänne kaikkien ruodittavaksi. Jos, sinulle on häneltä jotain kysyttävää niin kysy. H:ta itseltään reippaasti.

Jos, tarkoitus oli humoristinen vinoilu minulle sitten ihan ok;))) mutta, jos tarkoitus oli moralisoida minua naisena ja loukata naisellisuuttani ja ihmisyyttä ja käsitettä siinä mitä itse pidän ihmisyyteen kuuluvana asiana. Olen vähän hämmilläni.

En ole mistään peräkylästä. Asunut koko ikäni Stadissa. Joten en myöskään ymmärrä nurkkakuntaista ja ahdasmielistä asennetta siitä voiko mies ja nainen vilppittömästi tutustua ja ystävyttäytyä ja kenelle ulkopuoliselle sen pitäisi kuulua ja millä asteella?....minulle sori vaan sellainen ajattelu on täysin vierasta...ollut aina ja tulee aina olemaan. Emme katso maailmaa samasta vinkkelistä ehkä? mutta yritä ajatella niin että, kaikki eivät ole samankaltaisia tässä sinun kanssasi.;)) laitan tämän vielä siksi että, minulle ikävä kyllä jäi vähän ilkeämielinen maku tästä kirjoittelusta minulle. En ymmärrä mihin tähtäät? Kirjoitettu viestintä kun aina tulkinnanvaraísta.

Miksi korostat stadilaisuuttasi ja puhut jostain "peräkylistä".Ihminen ei ole voinut valita minne syntyy ja millaiseksi tulee.
        Me olemme silti kaikki samanarvoisia ihmisiä,sukupuoleen katsomatta.
        Sinut kyllä palstalla tunnetaan monesta nikistä vuosien varrella. Ja se että täällä tutustuu johonkin,kannattais pitää ihan omana tietonaan.
        Kukaan täällä tuskin livenä on valmis tulemaan toisten eteen,heitellä voi rohkeammin mitä sattuu.

Itsekkin olen kanssasi joskus vaihtanut juttuja ja täällä pääsee aika hyvin henkilöstä selville,kun aikansa seuraa ja lukee kommentteja.
        Olet vauhdikas persoona,siitä sinulle plussaa ja hyvää syksyä kaikella ystävyydellä.

• Anjaniina.

minäkin.
        Jätä minut ulkopuolelle Herra H:n tekemisistä.
        En ole ennenkään tarvinnut kätilöä suhteilleni muihin ihmisiin, en nytkään.
        Tekis mieli sanoa jo miltei rumasti, tästä pakkotoistosta, mut hillitsen vielä näppikseni.
        Keskity vain hänen ja sinun väleihisi. Älä sotke muita asiaan.

• Runeberginkadulta
        Hymy;)) kirjoitti:

Taidat oikeasti olla joku kolmetoistavuotias lapsukainen?

Soudat ja huopaat, mutta kaiketi lähiöissä tylsistyy?

Anjaniina. kirjoitti:

minäkin.
        Jätä minut ulkopuolelle Herra H:n tekemisistä.
        En ole ennenkään tarvinnut kätilöä suhteilleni muihin ihmisiin, en nytkään.
        Tekis mieli sanoa jo miltei rumasti, tästä pakkotoistosta, mut hillitsen vielä näppikseni.
        Keskity vain hänen ja sinun väleihisi. Älä sotke muita asiaan.

Sori. En mainitsi POHJALAISEN pikkusieluisen akan nimeä toiste. Missään yhteydessä. Äläkä sitten sinäkään minun. Huumorintajuni ei sitä ymmärtäisi.

• Hymy))
        Runeberginkadulta kirjoitti:

Taidat oikeasti olla joku kolmetoistavuotias lapsukainen?

Soudat ja huopaat, mutta kaiketi lähiöissä tylsistyy?

Et tunne minua enkä minä sinua. Minua ei kiinnosta vaikka asuisit kuussa. Kun en sinua tunne edes nimimerkkinä joten turha provosoida. Yritys kuitenkin hyvä kymmenen...Vastasin vain Winonalle hän on käynyt joskus galleriassani kurkkaamassa...kun minulla vielä sellainen oli.

• Winona10 ejk

Sori. En mainitsi POHJALAISEN pikkusieluisen akan nimeä toiste. Missään yhteydessä. Äläkä sitten sinäkään minun. Huumorintajuni ei sitä ymmärtäisi.

minäkin pienen höysteen tähän soppaan kun olen ollut sitä keittämässäkin. Kirjoitat Anjaniinalle ettei hänellä ole huumorintajua ja itse olet ottanut minun vitsailuni NIIIIN tosissasi:)))
        Luehan uudetsaan mun viestini kronologisessa järjestyksessä niin ainakin normaalijärjellä varustettu ei taatusti voi ottaa tosissaan niitä ja loukkaantua:DD

• Anjaniina.
        Winona10 ejk kirjoitti:

minäkin pienen höysteen tähän soppaan kun olen ollut sitä keittämässäkin. Kirjoitat Anjaniinalle ettei hänellä ole huumorintajua ja itse olet ottanut minun vitsailuni NIIIIN tosissasi:)))
        Luehan uudetsaan mun viestini kronologisessa järjestyksessä niin ainakin normaalijärjellä varustettu ei taatusti voi ottaa tosissaan niitä ja loukkaantua:DD

vaiheessa sanoa, että hohhoijjaa ja mennä vaik sämpylöitä leipomaan ;)))
        Sillä jos vanhat merkit pitää paikkansa, toi kestää pitkälle yöhän.
        En tiedä miks joku tykkää esittää hullua...mut ei se mulle kuulu...

• +5
        Anjaniina. kirjoitti:

anteeksi nyt vaan, mutta teidän jutusteluissanne ei yhdelläkään ollut huumoria vain pelkkää outoa väittelyä. Minne sellaisella pääsee ja löytyyk päätepysäkkiä?2

Anjaniina. kirjoitti:

korkeatasoista ajattelua jälleen. Leimaamista? Etkö todella muunlaiseen keskusteluun pysty. Pyysin sinulta anteeksi. Sori. Etkö ymmärrä kirjoitettua viestintää. Älä myöskään itse mainitse jatkossa minun nimeäni täällä. Onko liikaa vaadittu sinun älykkyysosaamäärällä luulisi sentään ymmärtävän edes jotain? Minua ei h-v..ttua kiinnosta mitä ajattelet. Minusta:))) tai mitä täällä nämä kaltaisesi lande-akat ajattelevat. Yritä bonjata nyt että, sillä ei ole minulle välii.... Olet aivan liian egoistinen tapaus myös naisena. Että haluasin vaihtaa kanssasi mielipiteitä mistään muustakaan. Mutta, et voi täällä haukkua muita sen takia hulluiksi. Voit kyllä itse ólla mitä haluat ja nimitellä itseäsi miksi haluat. Jätä minutkuin ylemmyydentuntosi ulkopuolelle tai pitäisikö kuitenkin puhua rehellisesti sittenkin alemmuudentunnosta kohdallasi;)))) Olisi ehkä lähempänä totuutta.

• Hymy:)))
        +5 kirjoitti:

anteeksi nyt vaan, mutta teidän jutusteluissanne ei yhdelläkään ollut huumoria vain pelkkää outoa väittelyä. Minne sellaisella pääsee ja löytyyk päätepysäkkiä?2

huumori on parasta pelkästään kun siihen sisältyy piilo-vittuilua. Toista naista kohtaan. On helppoa olla sekä näsäviisas että vittuilija. SE on joidenkin mielestä jopa huumoria. Varsinkin kirjoitetussa teksissä johon jää tulkinnanvaraa....Kuka mitenkin tulkitsee vittuiluin ja kuka huumorin?

Mitä minä keskeisempi persoona sen herkemmin ottaa nokkaansa:))) Minähän vastasin vain alunperin ystävälleni H:lle. Ehkä joillekin se liikaa että, hän on ystäväni. H. itselleen se ei ole eikä minulle. Joillekin ehkä henk.koht. ongelma ja suurinkin näköjään tällä huuhaa- palstalla:))))

Winona10 ejk kirjoitti:

Et tunne meitä kumpaakaan niin hyvin. *Että, voisit määrittää missä meillä kummallakin menee ehkä raja minkä näemme huumoriksi minkä puhtaasti vittuiluksi? On hyvin vaarallista kirjoittaa ja vihjaillla kahden ihmisten välisistä asoista. Yleisellä palstalla Jos, ei niitä oikeesti tunne. Kumpaakaan. Ihmisenä.

Yritin tuolla laittaa jo kerran että, minun suhteeni H:hon EI kuulu ruodittavasksi tänne yleiselle palstalle? *Asia on ainoastaan joka on ja pysyy meidän välisisemme asiana aina.

Kysinkin sinulta jos luit tarkkaan Winona onko tämä nyt huumoria jos asia OK:)) mutta jos ei. Muistan sinun vaan kerran käyneen minuakin kurkkaamassa kun minulla vielä oli galleria. Kuvasi oli sen verran poikkeuksillinen ja sensuelli ja nimimerkkisi erikoinen joten jäi minunkin mielleeni.

Hyvää Jatkoa sinulle edelleen toivoen:

• Winona10 ejk

Et tunne meitä kumpaakaan niin hyvin. *Että, voisit määrittää missä meillä kummallakin menee ehkä raja minkä näemme huumoriksi minkä puhtaasti vittuiluksi? On hyvin vaarallista kirjoittaa ja vihjaillla kahden ihmisten välisistä asoista. Yleisellä palstalla Jos, ei niitä oikeesti tunne. Kumpaakaan. Ihmisenä.

Yritin tuolla laittaa jo kerran että, minun suhteeni H:hon EI kuulu ruodittavasksi tänne yleiselle palstalle? *Asia on ainoastaan joka on ja pysyy meidän välisisemme asiana aina.

Kysinkin sinulta jos luit tarkkaan Winona onko tämä nyt huumoria jos asia OK:)) mutta jos ei. Muistan sinun vaan kerran käyneen minuakin kurkkaamassa kun minulla vielä oli galleria. Kuvasi oli sen verran poikkeuksillinen ja sensuelli ja nimimerkkisi erikoinen joten jäi minunkin mielleeni.

Hyvää Jatkoa sinulle edelleen toivoen:

samantien kun kirjoitat että mitä olet ITSE kirjoittanut. Siis JOS et halua täällä palstalla ruodittavan suhdettasi vai "suhdettasi" mikä lie, Hatsaan, niin älä kirjoittele sitten. Aika henkilökohtaiselta kuulostaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9388205/46270430

Minä en tiedä teidän välisistä asioistanne eikä ne minulle edes kuulu. Pikkuvitsailuna laitoin sen videon jossa on Don Johnson ja joku nainen suutelemassa kiihkeästi kun niitä kuumia pusuja täällä palstalla lähettelet Hatsalle.:))))

• HTZA
        Winona10 ejk kirjoitti:

samantien kun kirjoitat että mitä olet ITSE kirjoittanut. Siis JOS et halua täällä palstalla ruodittavan suhdettasi vai "suhdettasi" mikä lie, Hatsaan, niin älä kirjoittele sitten. Aika henkilökohtaiselta kuulostaa:

http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9388205/46270430

Minä en tiedä teidän välisistä asioistanne eikä ne minulle edes kuulu. Pikkuvitsailuna laitoin sen videon jossa on Don Johnson ja joku nainen suutelemassa kiihkeästi kun niitä kuumia pusuja täällä palstalla lähettelet Hatsalle.:))))

puututtava, puuduttava kun se alkaa olla.
        Friidu on "ystäväni", ihminen jota en ole koskaan tavannut.
        Kiihkeänä, hän soittelee minulle.
        Ja minä sitten soitan myös hänelle.
        Tuota kiihkeyttä ei pidä käsittää väärin, se ei kohdistu minuun, vaan elämäntilanteensa hallintaan, ja se ei koske miehen ja naisen välisiä juttuja. Yritän siinä mukana tukea, sen minkä idioottina voin.
        Edelleen, niin tylsää kuin se onkin, minulle voi soittaa jos haluaa minuun tutustua, sillee.. Sillee... sen voivat kaikki ajatella omalla tavallaan.
        Minä pystyn kyllä hallitsemaan muitakin elämäntilanteita.
        Friidun juttuihin en ota kantaa, kuten en muidenkaan, muuten kuin lörpöttelemällä "hatsana" tai mitä lempinimiä nyt olette minulle antaneet.

H.-

HTZA kirjoitti:

puututtava, puuduttava kun se alkaa olla.
        Friidu on "ystäväni", ihminen jota en ole koskaan tavannut.
        Kiihkeänä, hän soittelee minulle.
        Ja minä sitten soitan myös hänelle.
        Tuota kiihkeyttä ei pidä käsittää väärin, se ei kohdistu minuun, vaan elämäntilanteensa hallintaan, ja se ei koske miehen ja naisen välisiä juttuja. Yritän siinä mukana tukea, sen minkä idioottina voin.
        Edelleen, niin tylsää kuin se onkin, minulle voi soittaa jos haluaa minuun tutustua, sillee.. Sillee... sen voivat kaikki ajatella omalla tavallaan.
        Minä pystyn kyllä hallitsemaan muitakin elämäntilanteita.
        Friidun juttuihin en ota kantaa, kuten en muidenkaan, muuten kuin lörpöttelemällä "hatsana" tai mitä lempinimiä nyt olette minulle antaneet.

H.-

Jos minä soitan sinulle kiihkeänä, saat olla varma etten enää soita:;))))saat jäädä lirkuttelemaan ja ohjailemaan täällä täysin itsenäisesti näitä Anjaniinojasi;) sun muita landepaukkuja akkojasi:))) Minä en yritin heittää vaan huumorina tälle tosikolle POHJALAISAKALLE mutta en tienyt niin tiukkaperseiseksi. Kuten en sinuakaan....Joten godbye. Hastala Vista.

• Minulla on hyvä syy pysytellä palstalta poissa. Tuli näet 2 kk vanha koiruliini meille asumaan. Ihana mustavalkoinen nappisilmä tyttö. Bordercollien ja Alaskan paimenkoiran risteytys. Halusin nimenomaan sekarotuisen, ovat terveempiä. Ja tämähän on paimenkoira joten pysyn vastedes aisoissa;)) Odotan jännityksellä minkälainen siitä kasvaa, näyttää kyllä nyt ihan Bordercollielta. Kaiken ajan se vie mutta niin halusinkin.

• Tai siis tietysti valkoinen paimenkoira on se toinen osapuoli. Muisti tekee tepposet joskus.

• HTZA
        firefox58 kirjoitti:

Tai siis tietysti valkoinen paimenkoira on se toinen osapuoli. Muisti tekee tepposet joskus.

koska en oikein kannata "lemmikkieläimiä".
        Mutta olen iloinen sinun puolestasi.

Muista nyt että Koira ja Hevonen ovat laumaeläimiä, ne sekoavat ilman selkeää laumanjohtajaa.
        Älä siis ala suukottelemaan sitä, potkaiset vain silloin tällöin, sitten se kohtelee sinua kuten Koira laumanjohtajaihmistä, ällön nuolevasti.
        Tähän saa polttaa päreensä..
        :) :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

koska en oikein kannata "lemmikkieläimiä".
        Mutta olen iloinen sinun puolestasi.

Muista nyt että Koira ja Hevonen ovat laumaeläimiä, ne sekoavat ilman selkeää laumanjohtajaa.
        Älä siis ala suukottelemaan sitä, potkaiset vain silloin tällöin, sitten se kohtelee sinua kuten Koira laumanjohtajaihmistä, ällön nuolevasti.
        Tähän saa polttaa päreensä..
        :) :)
        H.

Tulen ja potkaisen sinua:)) Tunnen niin koirat, hevoset kun kissat ja hiiretkin, kanejakin tyttösenä ollut, lapsilla kilpikonnia, hamstereita, kanarianlintuja. Aikamoinen kirjo siis. Olen eläinrakas mutta osaan kouluttaa. En ottaisi eläintä keskelle kaupunkia. Tässä on metsää heti kahdella suunnalla ja laajat ulkoilualueet. Itse tykkään lenkkeilystä joten potkaisin miehet mäkeen ja otin paremman kaverin:))

Muuten tuo lemmikkieläin on sellainen pieni puudeli mutta tästä voi tulla jotain muutakin, ei pelkästään narun jatkona roikotettavaa elukkaparkaa.

• firefox58 kirjoitti:

Tulen ja potkaisen sinua:)) Tunnen niin koirat, hevoset kun kissat ja hiiretkin, kanejakin tyttösenä ollut, lapsilla kilpikonnia, hamstereita, kanarianlintuja. Aikamoinen kirjo siis. Olen eläinrakas mutta osaan kouluttaa. En ottaisi eläintä keskelle kaupunkia. Tässä on metsää heti kahdella suunnalla ja laajat ulkoilualueet. Itse tykkään lenkkeilystä joten potkaisin miehet mäkeen ja otin paremman kaverin:))

Muuten tuo lemmikkieläin on sellainen pieni puudeli mutta tästä voi tulla jotain muutakin, ei pelkästään narun jatkona roikotettavaa elukkaparkaa.

Lehmät ja sonnit unohtui:))

• Teemuna

Nää on kliffoja kun näille voi keskisormen nostaa pystyyn yrittämättäkään tajuta.

Sinä luultavasti vastaat tähän, että kuitenkin huomioit ja vastasit. Ookoo, mutta älä vaan ole ylpeä siitä, että olet mies, koska siihen sulla ei syytä ole.

• HTZA

Omituinen vain.
        Miehuudestani olisi kyllä tarinoita, vaan jääköön muistojeni joukkoon.
        Eikä niitä paljon ole, siinä olet oikeassa, joskus pysähdyin ajattelemaan että mitä jos niitä olisi enemmän, mutta ajatukseni sekaantui, oli lämmin kesäpäivä ja ohitse käveli, juuri oikeanpituisen hameen henkari.
        Ja taas jäi miehinen muisto plakkariin, siinä plakkarissa on paljon näkyjä.

Jos minä nyt, taas, kerron olevani iloinen siitä että otit kantaa, niin pilaako se päiväsi?
        Ystäväsi
        H.

• kawe

pitkässä pullossa, ruskehtava juoma........
      seuraus: "itku pitkästä ilosta, pieru kauan narannasta" = kankkunen
      miksi XXO
      Huomenna on Keskiviikko ja lauluharkat, eli harrasteista vois joku aloittaa, .....

• HTZA

kun on selitys luettu.
        Mitä enemmän äksiä, sitä suurempi koko, tai extrampi laatu, Konjakissa tarkoittanee kypsytysaikaa, eli vuosia.
        Kuorolaulajia olemme kaikki, tavallaan, mutta mukana, palstalla on paljon lapsiakin.
        Joten, ehdottaisin että kawe ottaisi keskiviikon ja laittaisi karaoke-lauluja.
        Muistaen, että laittomissa youtube-linkeissä pitää olla sanat mukana.
        Aikuiseen naiseen ei riitä se, että Paula laulaa, anjaniina, kuten muutkin, tarvitsevat hoilaamiseen sanoja, muuten tulee hommasta kaameaa, rantanuotionmökää.

H.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      232
      7087
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      165
      3710
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1775
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      72
      1595
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1134
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      126
      1091
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1017
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      127
      923
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      904
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      102
      863
    Aihe