Onko neuvoa, missä voisi käydä pesemässä ja mahdollisesti vahaamassa as.auton pk-seudulla tai ympäristössä?Joku pesuri varmaan tarvitaan ja lämmintä vettä.Ja onko hinnoista tietoa?Tuota kun ei rivarin pihalla oikein kehtaa alkaa pesemään:)
Matkailuauton pesu
18
5669
Vastaukset
- frangröbbä
sähän nyt ujo kaveri olet jos et pihalla autoa kehtaa pestä
- pilottix
Niin,tässä meitin rivarin pihalla ei saa edes pestä ja naisena mun mielestä olis kivempi käyttää jotain pesuria:)
- jepx
järjestyssäännön mukaan kielletty kaupunki alueella.
- jotta löytäisin
sinulle pesupaikka mutta löytyi sitten. Laitonin Googleen sana "autopesu" ja àvot mitä löytyikaan? http://www.autopesucenter.fi/konala.html
- ei uusavuton, mutta
Ongelmaksi tuppaa muodostumaan se, että halli ei ole tarpeeksi korkea.
- as-autoilija
Me olemme käyneet pesemässa as-auton Malminkartanossa.Tarkemman osoitteen saa googlettamalla.
Käy myös karavaanareitten nettisivuilla sieltä saa paljon tietoa as-autoihin liittyvää. - Naiskuski ja pesijä
Turussa on huoltoaseman yhteydessä ulkopesupaikka. Kolikkoja koneeseen ja harja käteen. Ensin pesuainepesu,,huuhtelu ja vahaus. Ainoa haitta naisena minulle että en ylety alkovin yläosaan ilman tikkaita.
Eikä liitoskohtia kannata pestä painepesulla ettei ala vuotaa. M-plus on huoltamo ja Pesukatu.
Kokeile jos Turussa käyt.- harkiten painetta
osoitteita löytyy täältä http://www.karavaanarit.fi/vaunut_ja_autot/matkailuajoneuvojen_pesua/
Kannattaa todella varoa ja katsoa mihin kohtaan matkailuautoaan painepesuria käyttää. Erilaiset saumat ja tiivisteet eivät kyllä kovasta paineesta eikä vahvoista pesuliuottimista tykkää, niissähän on tiivisteenä kimmoisaa massaa ja se ei saa lähteä pois. - Kehvelikeppo
harkiten painetta kirjoitti:
osoitteita löytyy täältä http://www.karavaanarit.fi/vaunut_ja_autot/matkailuajoneuvojen_pesua/
Kannattaa todella varoa ja katsoa mihin kohtaan matkailuautoaan painepesuria käyttää. Erilaiset saumat ja tiivisteet eivät kyllä kovasta paineesta eikä vahvoista pesuliuottimista tykkää, niissähän on tiivisteenä kimmoisaa massaa ja se ei saa lähteä pois.Mistä näitä uusavuttomia oikein löytyy...
- pelesson
Kehvelikeppo kirjoitti:
Mistä näitä uusavuttomia oikein löytyy...
Mistäpä muualta kuin kaupungista,ei ne mitään osaa tai viitsi tehdä,arvaa nauroinko?
- pilotix
pelesson kirjoitti:
Mistäpä muualta kuin kaupungista,ei ne mitään osaa tai viitsi tehdä,arvaa nauroinko?
Oliko toi uusavuttomuus tarkoitettu mulle?Sitten voi varmaan kysyä,että mistä noitä vittulijoita oikein tulee?Kiitos asiallisesti vastanneille, huomenna edessä pesukeikka ja talviteloilleen laitto.
- Itsepesu
pilotix kirjoitti:
Oliko toi uusavuttomuus tarkoitettu mulle?Sitten voi varmaan kysyä,että mistä noitä vittulijoita oikein tulee?Kiitos asiallisesti vastanneille, huomenna edessä pesukeikka ja talviteloilleen laitto.
Itsepesijälle hyvä paikka on:
http://www.helsinginktk.fi/liikennoitsijoille/oma_huoltoasema - Pese pese ja siivoa
pilotix kirjoitti:
Auraavat suomessa helvetin hyvin joka päivä ! Talvi hanget on mahtavia, viikonloppu seksi autossa(ai jai)
eestissä voip pyörähtää. Ympäri vuoden meillä pörrätään.... härnesaaren kärjessäkin käydään pitkin talvea kohkaamassa,kahvit keittämässä.
- oravateuvo
Meillä sama ongelma, caravaanareita olemme, kuljemme ympäri Suomea!
- Tee se itse pesut
Löytyykö lisääkin ihmisiä joilla matkailuauton pesupaikka ongelma Etelä-Suomessa? Yrittäjä henkisenä voisin laittaa hallin missä autoja voisi pestä "tee se itse" menetelmällä,paikassa olisi pesuaineet,tarvittavat harjat,tikkaat,painepesuri,ym
Esim. 10€/h - *jussi*
Tee se itse pesut kirjoitti:
Löytyykö lisääkin ihmisiä joilla matkailuauton pesupaikka ongelma Etelä-Suomessa? Yrittäjä henkisenä voisin laittaa hallin missä autoja voisi pestä "tee se itse" menetelmällä,paikassa olisi pesuaineet,tarvittavat harjat,tikkaat,painepesuri,ym
Esim. 10€/hVarmasti tilausta palvelulle on. Itse juuri mietin missä saisi auton pestyä...
- kzfgheqgiq3ry
Best Caravan Hyvinkäällä omaa matkailuautojen pesukadun.
- muttakun
No niinpä omaa, mutta kun palvelu on kuulemma tarkoitettu ainoastaan sieltä auton ostaneille. Asiaa kun puhelimitse tiedustelimme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059