Renkomäen Autoexpert

Muualla parempi

Huolto voi olla halpa mutta halvalla ei hyvää saa. Asiantuntemus toiminassa kyseenalaista ja asiakaspalvelu huonoa. Eivät soita vaikkaa lupaavat ilmoitella koska auto valmis. Työnjohto ei kestä erimielisyyksiä eivät pysty asiakaspalveluun menee sukset ristiin. Hinta eri mitä sovittu huollon maksavan. Kaikkia töitä ei ole tehty mitä sovittu. En suosittele.

25

5953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näkemiin ja hyvästi

      Kaikenmaailman juntit rupeaa pisnestä pyörittämään joilla ei ole mitään asiakaspalvelu sopivuutta saati ominaisuuksia.

      • Mikä mättää

        Tuntuu että on ihan sisäpiiri porukkaa. Naureskelevat asiakkaiden seläntakana keskustellen hankalatapaus.
        Auton korjaus klo 8.00 aamulla huoltomiehet tulevat mihinaikaan kukin ja korjausaika venyy ja aikataulut ei pidä. Kyllä paljon on oppimista poikasilla.


    • Lahtelaine...

      Mulla on aivan toisenlainen kokemus ko. paikasta. Huollon sai melkein seuraavaksi päiväksi ja auto ei ollut heillä vuorokauttakaan. Soittivat heti kun auto oli valmis, sekä kertoivat tarkasti mitä autolle oli tehty. Hinta oli sitä mitä pitikin. Todellakin käytän auton jatkossakin heillä huollossa. Kiitokset sinne Renkomäen suuntaan!

      • rantaska

        Taitaa olla omistaja ite äänessä!!


    • adnoh

      Varaosamyyjä käyttäytyi sillä tavalla, että tuli tehtyä kaksi matkaa samalla kertaa eli ensimmäinen ja viimeinen.

    • vaarina

      Älkää ikinä viekö autoanne mokomaan paikaan, eivät taatusti soita miten homma edistyy jos edistyy ollenkaan. luvataan luvataan jne.osia odotetaan viikko ja aina tulee huomenna, huominen on heillä kaukana. en suosittele minäkään.

    • Taisteleva

      Hajoittivat tai vaihtoivat automaattivaihteisto Audi 100/A6 Moottorin kannentiivisteiden vaihdon yhteydessä. korjaamolla auto on ollut 28kk
      vaihteistokorjauksessa laittavat vääriä venttiilikoneistoja lopuksi vaihtoivat
      Audi 100 romuautosta vaihteiston jossa vaihteiston ohjan yksikkö oli eri kuin autossani vaihteistossa venttiilikoneisto on väärällä koodilla autosta tuli ajokelvoton tielikenteesen työjohto sanoi kyllä se mopo kulkee hän ei tee autolle enää mitään. Saivat romutettua minun autoni.

    • Erittäin pettynyt

      Uskomattoman huonoa palvelua. Huoltomiehet päteviä, mutta työnjohto ei..
      En todellakaan suosittele.

      • koojii

        Itse olen tosi tyytyväinen liikkeen toimintaan, nyt viimeisen parin kuukauden aikana oma auto ollut about 4 kertaa korjattavana erinäisistä vioista johtuen ja joka kerta hommat on tehty hyvin ja huolella. Näin lyhyesti.:)


      • koojii
        koojii kirjoitti:

        Itse olen tosi tyytyväinen liikkeen toimintaan, nyt viimeisen parin kuukauden aikana oma auto ollut about 4 kertaa korjattavana erinäisistä vioista johtuen ja joka kerta hommat on tehty hyvin ja huolella. Näin lyhyesti.:)

        Pitää vielä lisätä edelliseen että ihmiset varsinkin täällä Suomessa osaa kyllä helvetisti valittaa mutta positiivisia palautteita tulee harvoin..


    • VolvoJaska

      Ei Autoexperttiä kannata moittia. Olen ollut vakio asiakas n.vuodesta 88. Kaikki hommat tehty hyvin eikä tarvinut samoista vioista viedä kertaakaan uudelleen. Rahan ottavat, mutta parempi sekin, kun itse korjata korjaamon virheitä. Palvelukin reipasta ja mukavaa. Suosittelen muillekin. Tyytymättömien kannattaisi vilkaista peiliin.

    • Netrockcity

      Hyvä korjaamo. Asiallinen palvelu ja laadukas työn jälki. Ihan ilmaiset kahvit/kaakaot tarjolla sinä aikana, kun odotat työn valmistumista. Asiakasuskollisuus palkitaan alennuksilla. Olen asioinut siellä vuodesta 1997.

    • PinkLad

      Oma autoni menossa sinne kytkin remppaan, tähän asti palvelu on ollut loistavaa ja joustavaa eikä ole ollut mitään valittamista. Toivotaan että näin hommat myös jatkuu..

    • kukkkanen

      no oma autoni oli siellä öljyn kulutuksen vuoksi.vaihdettiin venttiilinohjurinkumit.kun hain auton korjaamolta piti auto omituista rohinaa 2-3 sekunnin ajan.kun sitä kyselin korjaamopäälliköltä mistä ääni johtuu,hän sanoi että öljypatruuna laskee öljyt alas niin siitä johtuu ääni.kun en oikein uskonut selitystä kävin toisella korjaamolla joka kuunteli ääntä ja sanoi että ääni tulee jakopäästä.kun sitten menin tälle korjaamolle takaisin ja sanoin että ääni tulee jakopäästä niin kommentti oli että ei se sieltä voi kuulua.lupasivat kuitenkin vielä katsoa.kun sitten avasivat koneen niin jakopään laahain oli varmaan 15-20 osina palasina.oli kuulemma tullut osat tiensä päähän.ihmettelen miten jos korjaamolla ajetaan 10 metriä sisään ja 10 metriä ulos niin sillä matkalla osat tulee tiensä päähän.kyllä siellä on sellainen korjaamopäälikkö mikä kiemurtelee kaikesta vastuusta.kivahan se toisten mokia maksella kun eivät ota mitään vastuuta.tonnin remontista tulikin sitten reilu kaks puoli tuhatta.

    • eälkää-ikinä

      viekö auto renkomäen autoexpertille.

      ostin kamuxilta skodan jossa huomasin vaimean jurnutuksen oikealle käånnettäessä. ajattelin syyn olevan laakerissa. ensin vaihdettiin taka jarrut ja palat. . . seuraavaksu tutkitiin etupäätä. ei ole kuulemma laakeri eikä vetari. varmaan on vaihteistossa vika. kaksi viikkoa odottelua ja sitten loota auki. neulalaakerit uusiksi ja joku ratas. edelleen kuuluu ääni. taas odotellaan tovi. seuraavaksi vaihdettiin laakeri ja tämän jälkeen vetari. ääni kuuluu edelleen. nyt viimein pojat tarkisti jousen kiinikkeen. sielähän se vika. taas odoteltiin kaksi viikkoa että tulee osa. . .

      onneksi meni kaikki kukut kamuxin piikkiin. eikä itselle tullut mitään. Mutta sen opin että ei ikinä autoa kyseiseen liikkeeseen. ei ikinä. lisäksi olen kuullut paljon huonoja kokemuksia kyseisestä liikkeestä.

    • Eikiitos

      En kyllä enää vie kyseiseen "korjaamoon" autoani ihmeteltäväksi enää koskaan. N.5 vuotta sitten ihan hyvää työn laatua, nyt surkeaa.. Hinnat nousseet älyttömästi ja palvelu/työn laatu heikentynyt silmissä.. Viime kerralla ( ja viimeisellä) auto huollettiin todella huonosti, jonka seurauksena öljyt tulivat autosta pihalle. Kertaakaan ei edes pahoiteltu asiaa ,vaikka virhe oli heidän omastakin mielestä ainoastaan liikkeen. Enkä odotakaan mitään "marmoritiskien pukumiesten mielistelyä", mutta kyllä sen verran pitäisi olla miestä edes anteeksi pyytää!

    • Anonyymi

      Hyvä korjaamo se on. Kustannusarviot pitävät ja palvelu on asiallista. Kai se on vähän omastakin käytöksestä kiinni, millaista palautetta saa.

    • Anonyymi

      Juha kurki perävaunu ja pakoputken raivaus palvelu.
      Jarru satulan ljyjen tarkastus pakoputken nuohous. Mootorin öljun lisäys tarkistus ja hirveen jos mahtuu. Huolto hinnasto 20 tunti ja rasvanpoltto
      Renkaan sisäkuminb ylipaine

      • Anonyymi

        Mitä vittua :D


    • Anonyymi

      Asiallinen korjaamo ja työn jälki on yleensä hyvää, mutta jos erimielisyyksiä tulee, niin tuumaakaan eivät anna periksi.

    • Anonyymi

      Minulla ainakin on ihan hyvä kokemus, mutta työnjohdon kanssa käytiin läpi mitä pitää korjata ja ne kirjattiin ylös. En vain kävellyt sisään ja sanoin , että korjatkaa...tottakai silloin korjataan viat. Asiakaspalvelu oli ihan asiallista ja aikataulussa pysyttiin hyvin, ilmoitettiin koska auto oli valmis. Vuokra-autokin onnistui ilman mitään ihmeellisyyksiä ja edullisesti huollon- korjausten ajaksi 20€. Korjattavat ja huollettavat autothan ovat meidän asiakkaiden autoja ja korjaamoliike niitä korjaa ja huoltaa kuten on sovittu, käy siis läpi mitä korjataan ja missä ajassa ja jos suunniteltu budjetti ylittyy sovi, että korjaamo ottaa yhteyttä asiasta. Eihän autoa puhelimessa tai näkemättä korjata, tutkia ensin pitää. Minulla ainakin toimi asentajan-työnjohdon ja asiakkaat välillä tiedotus ihan hyvin. Ei ne siellä korjaamolla uusia autoja tee, vanha on vanha ja kuluvia osia on kaikissa autoissa. Asiakkaana itse päätät kuinka paljon käytät rahaa korjauksiin, autoilu on kallista mutta helpottaa liikkumista.

    • Anonyymi

      Suomen huonoin autokorjaamo ihan heittämällä. Kokemusta myös kahdesta muusta korjaamosta ja ne olleet hyviä. Tänne vietii olosuhteiden pakosta kun on autoliikkeen sopimus korjaamo. Umpisurkee paikka. Mikään aluksi sovitusta ei pidä ei hinnat eikä varsinkaan aikataulut. En todellakaan suosittele

    • Anonyymi

      Minulla on paikasta ihan hyvät kokemukset, teetätin huollot, korjaukset ja tänään 6.9.2023 vaihdatin Volvoon käynnistysakun. Kaikki sujui hyvin ja odottaessa vajaan tunnin homma oli jo hoidettu ja hinta piti paikkansa mitä oli sovittu. Kyse on paljolti myös itsestä ja tilanteesta jossa työn vastaanoton kanssa sovitaan mitä tehdään ja jos muutoksia tulee niistä sovitaan ennen kuin vika-koodien mukaan lisää korjataan tai tutkitaan. Asiakaspalvelussa ei moitteen sijaa, oli kahvia ja pientä makeista tarjolla, jopa TV oli asiakasodotustilassa. "Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan"

    • Anonyymi

      Kyselin ad blue osaa asennettuna,kaveri mietti hetken ja kertoi hinnan,oli tupla hinta verrattuna marmoriin.

    • Anonyymi

      Kokemuksia voi toki olla kaikenlaisia, itselläni on paikasta vain hyvät kokemukset. Huollon ajan sain sovittua ystävällisen puhelinpalvelun kautta ja huolto valmistui juuri kuten oli sovittu ja sovittu hintakin piti kutinsa. Kilpailutin huollon auto-Jerryn kautta ja autoexpert oli edullisin paikka. Kun sopii mitä tehdään ja jos muuta tulee ilmi, niin ottavat yhteyttä, minulla ainakin on tämä toiminut. He eivät ole autoja siellä autoja rikkomassa vaan korjaamassa, ja jos vahinkoja sattuu kaikesta on sovittu asiakkaan kanssa. Kukaan ei ole virheetön tälläkään alalla, varsinkin kun autotkin ovat jo vahvasti menossa keinoälyn suuntaan ja tekniikka moninkertaistuu, on vaikka mitä "härpätintä" lisäämässä meidän autoilijoiden mukavuutta ja informatiivisuutta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe