Onko kukaan käynyt viime aikoina Jyväskylässä (Gravida) pelkopolilla? Mitä siellä tapahtuu?
Onko ollut apua? Ensin olisi lääkärikäynti ja sen jälkeen parin tunnin keskusteluaika kätilölle.
Mikä lääkärin rooli käynnillä on? Sitä ei kaikilla paikkakunnilla nimittäin taida olla.
Oletteko menneet yksin vai miehen kanssa? Itse en tavoittele leikkausta, kun pelkään sitä vielä
enemmän eli tähän perus "käännytystyöhön" mun kanssa ei siellä mene aikaa...
Pelkopoli / Jyväskylä
Pelkopolille2010
2
872
Vastaukset
- Sinnepitäismennä
Eikö kellään tosiaan ole tietoa? Mua kiinnostaa kans. Aloittaja on tainnut ainakin saada jo tietoa, kun aloitus on vuodelta 2010.
- Yleistä
En ole ollut jkl pelkopolilla, vaan pienemmällä paikkakunnalla, ja yleisesti menee näin: noin 20 viikon jälkeen on ensimmäinen aika ja asioista/pelosta/ toiveista pitää käydä juttelemassa useamman kerran. Jos pelottaa vielä noin viikolla 35 sektion saa hyvin luultavasti eli lääketieteellinen diagnoosi on, että synnytys on estynyt pelon takia. Joka käynnillä on sekä kätilöksi tapaaminen että lääkäri jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707