Kanarialle marraskuun alussa

eissu

Hei..onko kukaan lähdössä Kanarialle yksin ? tässä ois kiva nainen vailla kivaa seuraa matkalle ja vaikka siellä patikoimaan ?

9

1567

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löhöilijä

mutta ei patikoimaan vaan ihan löhö lomalle...

• eissu

joo.. kyllä kuuluu löhöilyä ja herkuttelua vaikk pikkuinen patikointikin on mukavaa... ja hyvää ruokaa ja zurroja.

• Piiamaria

Tenerifalle menossa lokakuun lopussa(3kk),ikävän yhteensattuman vuoksi yksin. Osaksi aikaa seurakin käy.

• mistä tavoitan?

yhteyden saa.olen menossa kanssa marraskuun alussa. seurahan aina kiinnostaa ja matkailu avartaa yhdessä kokien.minulla on kyllä paikallistakin seuraa ja vaimoni tulee myöhemmin mukaan. osan aikaa voin olla seuranasi.

• 00xx00
        mistä tavoitan? kirjoitti:

yhteyden saa.olen menossa kanssa marraskuun alussa. seurahan aina kiinnostaa ja matkailu avartaa yhdessä kokien.minulla on kyllä paikallistakin seuraa ja vaimoni tulee myöhemmin mukaan. osan aikaa voin olla seuranasi.

hyvä tietää,mihin kohteeseen matkustat.

• piiamaria
        00xx00 kirjoitti:

hyvä tietää,mihin kohteeseen matkustat.

Puerto de la cruziin,olin menosa, mutta nyt näyttää, et aina ei käy kuin haaveillaan....meni uusiksi

• marliinimies

pariks viikoks menossa kalasamaan marraskuun lopus/jolukuun alus jos saan rahat kasaan

• 00xx00

menen Puerto de la Cruziin kahdeksi viikoksi.Kohtuullista patikointia on ohjelmassa eri puolilla
      Teneriffaa. Löhöilläkin aion. Olen hyväkuntoinen keski-ikäinen mies.yhdessä parhaat hetket koetaan.

• 00xx00

Paska reissu, olin jurrissa koko ajan.. ja putki jatkuu. Eukko jätti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7616
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      81
      7104
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5314
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4825
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      243
      4373
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4346
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4285
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4018
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3153
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48