Hei..onko kukaan lähdössä Kanarialle yksin ? tässä ois kiva nainen vailla kivaa seuraa matkalle ja vaikka siellä patikoimaan ?
Kanarialle marraskuun alussa
9
1567
Vastaukset
- löhöilijä
mutta ei patikoimaan vaan ihan löhö lomalle...
- eissu
joo.. kyllä kuuluu löhöilyä ja herkuttelua vaikk pikkuinen patikointikin on mukavaa... ja hyvää ruokaa ja zurroja.
- Piiamaria
Tenerifalle menossa lokakuun lopussa(3kk),ikävän yhteensattuman vuoksi yksin. Osaksi aikaa seurakin käy.
- mistä tavoitan?
yhteyden saa.olen menossa kanssa marraskuun alussa. seurahan aina kiinnostaa ja matkailu avartaa yhdessä kokien.minulla on kyllä paikallistakin seuraa ja vaimoni tulee myöhemmin mukaan. osan aikaa voin olla seuranasi.
- 00xx00
mistä tavoitan? kirjoitti:
yhteyden saa.olen menossa kanssa marraskuun alussa. seurahan aina kiinnostaa ja matkailu avartaa yhdessä kokien.minulla on kyllä paikallistakin seuraa ja vaimoni tulee myöhemmin mukaan. osan aikaa voin olla seuranasi.
hyvä tietää,mihin kohteeseen matkustat.
- piiamaria
00xx00 kirjoitti:
hyvä tietää,mihin kohteeseen matkustat.
Puerto de la cruziin,olin menosa, mutta nyt näyttää, et aina ei käy kuin haaveillaan....meni uusiksi
- marliinimies
pariks viikoks menossa kalasamaan marraskuun lopus/jolukuun alus jos saan rahat kasaan
- 00xx00
menen Puerto de la Cruziin kahdeksi viikoksi.Kohtuullista patikointia on ohjelmassa eri puolilla
Teneriffaa. Löhöilläkin aion. Olen hyväkuntoinen keski-ikäinen mies.yhdessä parhaat hetket koetaan.- 00xx00
Paska reissu, olin jurrissa koko ajan.. ja putki jatkuu. Eukko jätti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197616Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista817104- 955314
- 524825
- 2434373
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494346- 444285
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284018- 593153
- 482606