Turhaanko katkera?

T88412

Minulla on hankala tilanne nykyisen entisen avopuolisoni kanssa. Ollaan asuttu kolmisen vuotta yhdessä ja seurusteltu neljä. Viimeiset pari vuotta on jotenkin ajanut suhteen eroon, kesällä asiasta oikeastaan sovittiin ja puhuttiin ilman sen kummempia riitoja ja kränää. Puhuttiin että asutaan yhdessä niin kauan kun löydetään omat asunnot ja ollaan väleissä sen jälkeenkin, kun kerran olemme toistemme parhaat kaverit. Puolisoni myös sanoi kunnioittavansa minua niin että yhdessä asumisemme ajan ei sotkeennuta muihin ja ollaan avoimia, hän kertoi että ei koe enään pettävänsä minua vaikka tapaisikin muita. Olen kuitenkin puolivahingossa lukenut muutaman keskustelun josta selviää että hän on ihastunut erääseen tyyppiin ja useasti ollut sängyssäkin hänen kanssaan. Varovasti epäilystä asiasta ilmaistessani hän kiistää kaiken ja ihmettelee miten voin luulla hänestä sellaista, en kuitenkaan viitsi sanoa tietäväni asiasta varmasti koska tapa jolla olen saanut sen selville on hieman "epäilyttävä". En tahtoisi vaikuttaa kyttääjältä ja yritän pitää sovun sen aikaa kun vielä asumme yhdessä ettei päivittäisestä arjesta tulisi vaikeaa. Hän selittelee kaikenlaista tekosyytä aina nähdessään tuota miestä, vaikka näen sen hänen silmistäänkin koska hän miestä näkee ja koska ei. Olen yrittänyt itselleni uskotella että asia ei enää minulle kuulu ja yritän unohtaa koko homman. Mutta se tuntuu välillä ylitsepääsemättömän vaikealta, minulla kun naistani kohtaan tunteita vielä on. ihmettelen vaan miksi minulta salataan ja valehdellaan asia kun samaan aikaan sanotaan että sillä on vielä merkitystä mitä minä tunnen tai ajattelen. Tulee aika hyväksikäytetty olo ajoittain. Onko ajatuksissani mitään järkeä vai olenko ajautumassa kohti hulluutta? :)

0

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
        Maailman menoa
        417
        5024
      2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
        Maailman menoa
        160
        2906
      3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
        Maailman menoa
        91
        2479
      4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
        Ikävä
        41
        1704
      5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
        Ikävä
        54
        1668
      6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
        Kuhmo
        47
        1633
      7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
        Ikävä
        87
        1477
      8. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
        Ikävä
        10
        1197
      9. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
        Tv-sarjat
        15
        1117
      10. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
        Maailman menoa
        164
        1107
      Aihe