Olen suuresti ihmetellyt, kuinka media siloittelee tietä islamille Suomessa ja monissa muissa läntisissä demokratioissa. Suomessa ihmiset vähättelevät omaa uskontoaan ja kulttuuriperimäänsä. Tällä tavalla pedataan sijaa uskonnolle, joka ei sopeudu yhteiskuntaan, eikä tunne demokratiaa. Vai voitteko mainita jonkin maan näennäisdemokrkaattisen turkin lisäksi?
Teologisessa mielessä islam ei kestä minkäänlaista vertailua juutalaisuuteen ja sen jatkumoon kristinuskoon. Koraani on kerätty hajanaista kappaleista aikalaisten muistikuvia muhamedin tarinoista. Väitetyn profeetan, joka raiskasi, varasti, ryösti, tappoi qurashilaisia satoja, nai lapsen. Jeesus aikanaan sanoi, että "hedelmistään puu tunnetaan". Tekikö muhamed yhtäkään tunnustekoa? Tekikö Jeesus???
Ensimmäisten koraanien ja olemassa olevan vanhimman niteen välissä on noin 200 vuoden aukko.
Muslimit ovat kovasti arabimaissa sharian lain perään. Pitäisikö länsimaissa soveltaa lakia muslimeihin samalla tavalla kuin arabimaissa sovelletaan "vääräuskoisiin"?? Selvittäkää, mikä on oikeudessa vääräuskoisen todistuksen arvo muslimin todistukseen verrattuna.
Mikä on naisen juridinen asema? Esim raiskauksissa pitää olla naisen lausunnon lisäksi kolmen miehen todistus. Naisen todistus on muutenkin puolet miehen todistuksesta.
Kuinka monessa läntisessä demokratiassa koraanin tuominen maahan on kielletty ja islamin harjoittaminen. Saudi-Arabiassa tämä on arkipäivää ajatellen Raamattua ja kristinuskon harjoittamista.
Kuinka moni terrori-isku prosentuaalisesti on muslimin suorittama??
Kehoittiko muhamed surmaamaan ihmisiä tai käymään sotaa?? Mitä Jeesus kehoitti tekemään lähimmäiselleen??
Miten muslimit suhtautuvat esim. Malmön rosengordissa ja Oslossa juutalaisiin?? Onko antisemitismiä havaittavissa??
Jos Suomesta on lähdetty Pakistaniin hankkimaan koulutusta terrorismiin, niin minkä takia kyseinen porukka on tullut Suomeen ja mitä he ovat lähteneet näistä ihanista islamilaisista maista karkuun?? Sosiaalinen status ja hyvinvointiko kiinnostaa??
Mitä tarkoittaa mufakhathat??
Toivottavasti länsi eri herää liian myöhään!!
Islam uhka demokratialle
5
195
Vastaukset
- tässä toivotaan,
että länsimaat heräisivät,ennen kuin on liian myöhäistä.Moni,myös päättäjistä,nukkuu autuaan tietämättöminä ruususen unta.Toivottavasti heräävät pian.
- lahomaton/,
on turha puhua heille mitaan!
Tama ma on saatanalle anettu!
-haluatteko tietaa miteh heidat on lahjottu?
- Inch'allah!
Esim. Turkissa nimenomaan demokratisoituminen ja armeijan vaikutusvallan väheneminen ovat johtaneet islamin vahvistumiseen. Mitä enemmän USA levittää Lähi-Itään demokratiaa, sitä islamistisempia hallituksia siellä nousee valtaan.
- Akkkadi
tilanne pidetään kurissa ainoastaan sotilasjunttien avulla??
Turkissa oli aikanaan yli 40 % väestöstä kristittyjä. Nykyään muistaakseni alle 4%.
Kenraalit ovat Turkissa pitäneet tähän asti maallistuneen vallan ja pysyneet Atatyrkin viitoittamalla tiellä. Miten lienee tulevaisuudessa?
- StopIslam
Emme halua näitä vaahdon muslimi nuorten miesten täällä-ne ovat lähteneet naiset ja lapset vainon ! Miksi nämä muslimi pakolaiset haluavat vain kristityissä maissa tulla? Tultuani, he vaativat heidän elämäntapansa-huutaen "Allahu Akbar", ja aiheuttaa ongelmia alkuperäiseen kansalaisille.
Emme näe kymmenien tuhansien pakolaisten pakenevan "Saudi-Arabiassa, Kuwaitissa, Bahrainissa, Qatar, tai UAE! Toisaalta islamilaisten pakolaisten vaativat, islamilainen elämäntapoja kuten sharia-lain. Pois ja Palata heti takaisin !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569