Yksinäinen kotiäiti

.........

Olenkohan ainut jolla ei ole ketään ystävää/kaveria elämässä?

11

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et ole

      Täällä myös yksi jolla ei ystäviä/kavereita ollenkaan:( Mistä päin olet?

      • Täällä myös todella yksinäinen ja väsynyt kotiäiti. Alkaa oleen jo hermot kireällä, kun elämässä ei ole mitään muuta kuin vauva. Kaipaa todella ystäviä


    • Kaikista huolissani

      Älkää olko yksin jo te kolme ottakaa toisiinne yhteyttä kun teillä kaikilla on toi yhteinen juttu,väsymys ja yksinäisyys! Pistäkää vaikka face-bookkiin yhteisö väsyneistä,yksinäisistä äideistä....ette ole yksin ja saatte vertaistukea! Tsemppiä ja sekuntti kerrallaan....minäkin selvisin yksin kahden pienen kanssa.OLETTE ARJEN SANKAREITA!!!!:):)

      • sateenkaari81

        Minäkin ilmoittautuisin mukaan, olen miettinyt että tarvitsen vertaistukea ja ystäviä vaikeassa elämäntilanteessa (takana avioero, huoltajuuskiistat) ja olen kolmen lapsen äiti. Olisi mukava saada ystäviä :) Kirjoittele [email protected]. Laitetaan vaikka facebookkiin suljettu yhteisö jonne kirjoitellaan kuulumisia!


    • ystävät missä ootte?

      ystävät tosi vähissä...:/ ois niin mukava ku ois ystäviä joiden kanssa viettää aikaa ja vaihtaa ajatuksia.
      mulle voi pistää s.postia [email protected]
      olen 02-alueelta, kahden kouluikäisen lapsen äiti.

      • dsvsdds

        Osaisiko joku tehdä sellaisen sivuston facebookiin, missä voidaan kirjoitella ja vaihtaa kuulumisia kaikki väsyneet ja yksinäiset kotiäidit, kun ei tuo sähköposti oikein innosta.
        [email protected]


    • Jihaappi

      Mä en ole yksinäinen enkä ihan vielä äitikään, mutta esikoista odotellessa!
      Ystäviähän ei koskaan ole liikaa, eli mullekin saa laitella ens alkuun vaikka s-postia ([email protected]) ni kehitellään jotain järkevämpää yhteydenpitotapaa myöhemmin! (=

    • heme10

      Mää voisin kans liittyä mahdolliseen ryhmään kun tuntuu että nekin kaverit mitä oli ennen lapsen tuloa on haihtuneet jonnekkin, ovat niin kiireisiä etteivät ehdi edes viestiin vastaamaan. Toisaalta ymmärrän et puhun vain vauvoista yms, mutta kyllä sitä tarvis sitä puhekaveria/ystävää. Varsinkin nyt kun vauva alkaa olla isompi niin huomaa ettei nää neljä seinää enään tunnu kivoilta:) Onhan niitä kaikkia kerhoja yms mutta jotenki on niin energiat vähissä ettei jaksa mennä..ainakaan vielä..
      [email protected]

    • tylsä elämä..

      Miten voi olla mahdollista ettei elämästäni löydy yhden yhtään ystävää ei edes niitä facebook kavereita joiden kanssa voisi jauhaa edes netissä kun ehtii :( Tuntuu että muilla ihmisillä on monta sataa kaveria ja tuntee joka ikisen ihmisen kuka vain vastaan tulee ja ikinä ei olla oltu riidoissa kenenkään kanssa vaan kaikki on tosi hyviä ystäviä paitsi minulla!Olin ennen menevä enkä voinut koskaan kuvitellakkaan että tulisin edes lasten myötä viihtymään kotona mutta toisin kävi ja tässä sitä nyt podetaan yksinäisyyttä koska musta on tullut oikea kotihiiri enkä usko että niitä ystäviä enää tällä ikää tulee edes löytymäänkään koskaan.

    • mummelimammeli

      Tyttäreni jäi todella yksin saatuaan lapsensa. Olin auttamassa hänen nuorimman syntymästä saakka, mutta ei mummi kaikkea voi korvata, koska mies riensi harrastuksissaan ja vältteli itkeviä lapsiaan nukkumalla saunahuoneessa.

      Sittenkin, kun oli työttömänä, ei osallistunut yhtään lapsiinsa.

      Kieltämättä tosiasiaa, tyttäreni sortui hukuttamaan väsymyksensä alkoholiin, josta sai sen hetkellisen piristyksen. Se oli suuri virhe.

      Nyt hänet on häädetty kodistaan, koska hän halusi "piristyä" joka ilta. Minua on kutsuttu apuun, siis hoitamaan lapsia miehen peli- ja ylityö illoiksi.

      Tyttäreni kertoman mukaan näitä "iltoja" on tasan 7pv/vko, kun lasketaan mukaan myös hänen "kaveri-illat", joita vietetään heidän sauna-sviitissä.??

      Avo vävyni ilmeisesti uskoo, että minusta, vanhanajan kasvatista tulisi hänelle hyvä kotiapulainen, kuten tulisikin, jos oma lapseni olisi asialla, mutta jo nyt "sappeni" kiehuu tuosta miesten, tai siis hänen, luuloistaan, kuinka hän "pyörittää" perheen paremmin, kuin tyttäreni!??

      Itse nuorena koin yksinäisyyttä saadessani toisen lapseni, jolloin minun piti jäädä kotiin. Ei minulla ollut karjaa hoidettavana, kuten äidilläni, jolla oli luonnolista olla kotona neljän lapsensa kanssa.

      Yksinäiset äidit. Hakeutukaa yhteen. Hankkikaa yhteinen lapsenvahti porukassa ja viettäkää vapaata.
      Yksi pätevä "kaitsija" useille on tarpeellinen, mutta leikki-ikäisille lapsille riittää nuorempikin seuraksi.

      Masennus on vakava sairaus ja siitä toipuminen on hankalaa.

      • kaikkea parasta sinu

        Olet kyllä tosi reilu, kun olet auttanut tytärtäsi ylämäessä!
        Nostan hattua Sinulle, sinunkaltaisiasi soisi olevan enemmänkin!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5228
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3397
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1532
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      185
      1399
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      759
    Aihe