mitä jos ms-taudin aiheuttajasta ollaankin hakoteillä.
jospa taudin aiheuttaja löytyykin verenkierto ongelmista.italialainen tutkimusryhmä on sitä mieltä että laskimoiden verenkierron heikkeneminen aivoissa onkin tuledus-pesäkkeiden syy.tätä väitettä tukee myös havainto alkoholin, oireita helpottavavasta vaikutuksesta.ennen ajateltiin että vaikutus liitty keskushermostoon.
mutta jos syy on niinkin yksinkertainen että verenkierto paranee.ja pallonlaajennuksen on havaittu helpottavan oireita.
pallonlaajenus
8
683
Vastaukset
- ms-tietäjä
Ms-oireyhtymästä ei tajuta lääketieteessä yhtään mitään, koska tieto on suurelta osin virheellistä, vääristeltyä, hajanaista, pirstaleista jne.
Laskimoiden verenkierron heikkeneminen aiheutuu kaulan lihasten kroonisesta jännittyneisyydestä, joka painaa laskimoita. Alkoholi rentouttaa, siksi se auttaa.
Ms aiheutuu kehon liiallisista virtsahapoista, ja tieteelliselle tiedolle ja ajattelulle perustuvan hoidon aloittaminen tuntuu oireissa jo muutamissa tunneissa. Suuri osa oireista poistuu päivissä ja sen jälkeen on vain huolehdittava ravitsemuksesta siten, että ravintoaineet puhdistavat kehoa myrkkyjäämistä.
Hommaa voi kokeilla erittäin yksinkertaisesti ja helposti. Aloita aamu napsaisemalla parsakaalista eli broccolista kukintoja ja pureskele ne huolellisesti. Tuoreessa parsakaalissa on eniten syöpää ehkäisevää kemikaalia, joka vähenee keitettäessä. Mitä enemmän ja nopeammin syöt, sitä nopeammin se tuntuu oireissa. Liian suuri annos tulee ripulina läpi hissukseen. Kofeiinin käytön täydellinen lopettaminen nopeuttaa toipumista, sillä juuri kofeiini estää munuaisia poistamasta happamia kuona-aineita kehosta ja sitoo ne kudoksiin.
http://qmies.blogit.fi/- Oikein hyvä muisti
Kuulehan gmies/ex-kofeinisti/exx-kofeinisti/ms-tietäjä jne: huomaatko olevasi pakkomielteinen? Sivuillasi kerrot, että vanhimmat juttusi on kirjoitettu pää kusta lainehtien, mutta nämä uusimmat aivopieruhourusi on sen kusen lisäksi terästetty ja kyllästetty ihan sillä itsellään eli silkalla paskalla. Saat mitä ilmeisemmin jotain perverssiä tyydytystä täällä hillumisesta. Kaikkea se pipi pää teettää.
- muu tietäjä
Oikein hyvä muisti kirjoitti:
Kuulehan gmies/ex-kofeinisti/exx-kofeinisti/ms-tietäjä jne: huomaatko olevasi pakkomielteinen? Sivuillasi kerrot, että vanhimmat juttusi on kirjoitettu pää kusta lainehtien, mutta nämä uusimmat aivopieruhourusi on sen kusen lisäksi terästetty ja kyllästetty ihan sillä itsellään eli silkalla paskalla. Saat mitä ilmeisemmin jotain perverssiä tyydytystä täällä hillumisesta. Kaikkea se pipi pää teettää.
Eivätköhän lukijat huomaa meidän tekstejä lukiessaan kumman päässä sitä ureaa lainehtii :D
- Oikein hyvä muisti
muu tietäjä kirjoitti:
Eivätköhän lukijat huomaa meidän tekstejä lukiessaan kumman päässä sitä ureaa lainehtii :D
Kohdallani se pisu on siellä missä pitääkin, sinulla taas jo blogisi mukaan se on paikassa, minne se ei kuulu (nykylääketieteen mukaan).
- tehdään(vitsi,vitsi)
Siltä tosiaan alkaa tuntumaan kun on lukenut pallolaajennusoperaatiossa olleiden kommentteja. Tuntuu, että nyt ollaan oikeilla jäljillä, vihdoinkin.
Kun lukee ms taudin tutkimushistoriaa, 1800-luvun puolivälistä alkaen on aina silloin tällöin ollut joku ms:ää tutkiva lääkäri tuonut ilmi epäilynsä verenkiertohäiriöistä taudin kohdalla, mutta joka kerta kyseisen kommentin esittäneet lääkärit on vaiennettu.
Täytyy vain todeta, että onneksi nyt on netti ja asiaa ei voitu tälläkertaa vaientaa. - emilia_1984
Käsittääkseni laskimoiden epämuodostumat/tukokset selittävät vain sen, miten valkosolut pääsevät aivoveriesteen läpi, keskushermoston puolelle. Hapettoman veren takaisinvirtaus on kai taasen yhdistetty harmaanaineen vaurioihin ja rautakertymiin aivoissa. Kukaan ei toistaiseksi ole selittänyt, miksi valkosolut käyvät oman kudoksen kimppuun. MS-parlamentissa on muuten julmettoman paljon tutkimusinfoa kyseisestä aiheesta, suosittelen. Pallolaajennus ei paranna sairautta, se osti minulle puolivuotta oireetonta aikaa. Se oli sen arvoista :).
- Yks vaan
Ehkäpä verenkiertohäiriöillä on jotain tekemistä MS:n kanssa, kun kerran tauti oli jonkin aikaa poissa pallolaajennuksen jälkeen:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/saija-varjus-pettyi-kohuleikkauksen-tuloksiin - joku vain
http://sites.google.com/site/erkkikuure/ccsvi
tuolla jotakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1125825Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323927- 823332
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182946Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2501997Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871963- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui391685Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881529