Kesällä teneriffalle?

2580

Eli,kesäkuussa mieli tekisi lähteä americaanosiin.Lentovaihtoehdot tuppaavat vaan olemaan min.12tunnin ja kahden vaihdon vaihtoehtoja,ainakin mitä supersaverit ym.tarjoaa.Kysyisin nyt Kanarian"konkareilta",että onko jotain muuta tapaa,esim:mennä finnmatkoilla gran canarialle ja sieltä sitten jatkolla teneriffalle,jota olette kenties käyttäneet?

11

3241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cranski

Vitun järkee on mennä kesällä teneriffalle tai yleensä kanarialle???Amerikaanosiin,voi perse!!!

• on meitä

mieltä ja vielä koukkaamalla Gan Kanarian kautta...ei tuo paikka nyt niin mahatva ole että kannattaa hirveästi nähdä vaivaa. Miksi ei voi käy esim. talvella?

• 2580
        on meitä kirjoitti:

mieltä ja vielä koukkaamalla Gan Kanarian kautta...ei tuo paikka nyt niin mahatva ole että kannattaa hirveästi nähdä vaivaa. Miksi ei voi käy esim. talvella?

että tiedän jo nyt,ettei ensi talvena ole mitään mahdollisuuksia irrottautua töistä kahdeksi viikoksi,joten tällä kertaa ainoa pidempi loma tulee pidettyä kesän aikana.

• On varmasti useita tapoja, mutta juurin noin minä tekisin. Eli suora lento Las Palmasiin ja siitä paikalliskoneella Reina Sofiaan, joka on Americasia lähellä oleva kenttä. En ole itse tuota vaihtoehtoa käyttänyt, mutta lentänyt kyllä ensin TF Norten Rodeokseen Finnmatkoilla ja sieltä edelleen La Palman saarelle. Kaikki sujui oikein hyvin. Koko paketti oli ostettu Finnmatkoilta ja kannattanee sinunkin
      kysäistä, josko voisivat räätälöidä sinulle tämän yhteyden.

On olemassa myös lauttayhteyksiä Las Palmasista Tenerifelle, mutta miksi lähteä lentoasemalta kaupunkiin, päästäkseen laivaan, jos nopeampi saarten välinen yhteys on olemassa.

• Silti?

nopeampi sillä tuskin jatkolento lähtee heti kun Suomesta lento tulee...voi olla tuntien jopa kymmenen tuntia riippuen millä lennolla tulee gran Kanarialle. Lauttayhtyes kestää n,2tuntia siirtymien kanssa.

• Marianne-72

Oon kans itsekin miettinyt.Ihmettelen et miks teneriffalle ei tehdä kesäisin lainkaan matkoja Suomesta,vaikka monista Euroopan maista matkatoimistot myy matkoja ympäri vuoden teneriffalle.

• Travelling Man

Matkoja ei järjestetä siksi, että kysyntä on niin vähäistä. Ei kannata lentää puolityhjiä koneita edestakaisin Teneriffan ja Suomen välillä.

• Aurinkomatkat yritti jokunen vuosi sitten myydä Puerto de la Cruzia kesäkauden kohteena, mutta siihen se jäi ja kuten tuolla jo todettiin, kysyntä lienee jäänyt liian pieneksi. Nuo paikathan ovat kesällä täysin toisenlaisia, kuin talvikautena. Saarille matkustetaan Euroopan ja mantereen helteitä pakoon, osa kansallisista kuppiloista on vaihtanut tilapäisesti ylläpitäjää kesäkaudeksi jne. Esim. talvikauden suomipaikka voi olla kesäkauden irkkupubi jne. Suomalaisethan suosivat kesämatkoillaan ennen muutta Välimeren kohteita ja Euroopan kaupunkeja, kotimaan matkailun ohessa tietysti. Itse viihdyn kesäaikana mökillä, mutta jos harkitsisin matkaa "etelään", Kanarian saaret, esim. Las Palmas voisi olla varsin mieluinen vaihtoehto. Ainakin tosiaan pääsisi suoralla lennolla.

• natskuliini

mitäs vikaa teneriffas on? mun mielestä tosi siisti paikka kuha oppii nostaa sen lorttoperseensä muuallekki ku irkkupubiin.

• joopa joo

Air Berlinillä oli ainakin viime kesänä hyvät yhteydet Berliinin kautta.

• si!

Olen käyttänyt mainitsemaasi tapaa, lento Gran Canarialle (Finnmatkat), ja sieltä jatko Teneriffalle. (Islas Airways tai Binter Canarias, useita lentoja).
      Huom, suurin osa näistä saarten välisistä lennoista lentää Teneriffan pohjoiselle kentälle, Nortelle. Sieltä pääsee bussilla etelään, jos lentoaikataulu olisi muuten sitä kautta itsellesi passeli.
      Jos löytyy hyvä pelkkä meno-hinta, olen käyttänyt myös niin, ja ottanut paluun jotain muuta kautta, vaikka pompuilla..
      Esim.27.6. pelkkä menolento Hel Lpa eur 95. (finnmatkat, tarjoukset, yhdensuuntaiset lennot) .
      Kannattanee mahdollisesti kurkata myös Tukholmasta Teneriffalle lähtevät seuramatkalennot.
      Voi kuitenkin vaatia toiseen suuntaan yöpymisen Tukholmassa.
      Esim VIng.se, 12.6. 2 vkon pelkkä lento Sto-Tenerife Sur - Sto, Sek 1999. Siihen päälle lennot Ruotsiin (kunnon vaihtoajalla),-- Norwegian, Blue1, Sas, Finnair.

Juuri kesällä ainakin P-Teneriffalla (Puerto de la Cruz) on erittäin miellyttävää lomailla. Sopiva ilma, ei liian kuuma, ja turistit pääosin Espanjan mantereelta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      71
      3115
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      92
      2885
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      51
      2115
    4. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1575
    5. Oot ilkee paha noita

Paha babushka Luulitko etten tienny
      Ikävä
      15
      1349
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      5
      1338
    7. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1301
    8. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      18
      1280
    9. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      13
      1273
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      24
      1232
    Aihe