Eli,kesäkuussa mieli tekisi lähteä americaanosiin.Lentovaihtoehdot tuppaavat vaan olemaan min.12tunnin ja kahden vaihdon vaihtoehtoja,ainakin mitä supersaverit ym.tarjoaa.Kysyisin nyt Kanarian"konkareilta",että onko jotain muuta tapaa,esim:mennä finnmatkoilla gran canarialle ja sieltä sitten jatkolla teneriffalle,jota olette kenties käyttäneet?
Kesällä teneriffalle?
11
3135
Vastaukset
- Cranski
Vitun järkee on mennä kesällä teneriffalle tai yleensä kanarialle???Amerikaanosiin,voi perse!!!
- on meitä
mieltä ja vielä koukkaamalla Gan Kanarian kautta...ei tuo paikka nyt niin mahatva ole että kannattaa hirveästi nähdä vaivaa. Miksi ei voi käy esim. talvella?
- 2580
on meitä kirjoitti:
mieltä ja vielä koukkaamalla Gan Kanarian kautta...ei tuo paikka nyt niin mahatva ole että kannattaa hirveästi nähdä vaivaa. Miksi ei voi käy esim. talvella?
että tiedän jo nyt,ettei ensi talvena ole mitään mahdollisuuksia irrottautua töistä kahdeksi viikoksi,joten tällä kertaa ainoa pidempi loma tulee pidettyä kesän aikana.
On varmasti useita tapoja, mutta juurin noin minä tekisin. Eli suora lento Las Palmasiin ja siitä paikalliskoneella Reina Sofiaan, joka on Americasia lähellä oleva kenttä. En ole itse tuota vaihtoehtoa käyttänyt, mutta lentänyt kyllä ensin TF Norten Rodeokseen Finnmatkoilla ja sieltä edelleen La Palman saarelle. Kaikki sujui oikein hyvin. Koko paketti oli ostettu Finnmatkoilta ja kannattanee sinunkin
kysäistä, josko voisivat räätälöidä sinulle tämän yhteyden.
On olemassa myös lauttayhteyksiä Las Palmasista Tenerifelle, mutta miksi lähteä lentoasemalta kaupunkiin, päästäkseen laivaan, jos nopeampi saarten välinen yhteys on olemassa.- Silti?
nopeampi sillä tuskin jatkolento lähtee heti kun Suomesta lento tulee...voi olla tuntien jopa kymmenen tuntia riippuen millä lennolla tulee gran Kanarialle. Lauttayhtyes kestää n,2tuntia siirtymien kanssa.
- Marianne-72
Oon kans itsekin miettinyt.Ihmettelen et miks teneriffalle ei tehdä kesäisin lainkaan matkoja Suomesta,vaikka monista Euroopan maista matkatoimistot myy matkoja ympäri vuoden teneriffalle.
- Travelling Man
Matkoja ei järjestetä siksi, että kysyntä on niin vähäistä. Ei kannata lentää puolityhjiä koneita edestakaisin Teneriffan ja Suomen välillä.
Aurinkomatkat yritti jokunen vuosi sitten myydä Puerto de la Cruzia kesäkauden kohteena, mutta siihen se jäi ja kuten tuolla jo todettiin, kysyntä lienee jäänyt liian pieneksi. Nuo paikathan ovat kesällä täysin toisenlaisia, kuin talvikautena. Saarille matkustetaan Euroopan ja mantereen helteitä pakoon, osa kansallisista kuppiloista on vaihtanut tilapäisesti ylläpitäjää kesäkaudeksi jne. Esim. talvikauden suomipaikka voi olla kesäkauden irkkupubi jne. Suomalaisethan suosivat kesämatkoillaan ennen muutta Välimeren kohteita ja Euroopan kaupunkeja, kotimaan matkailun ohessa tietysti. Itse viihdyn kesäaikana mökillä, mutta jos harkitsisin matkaa "etelään", Kanarian saaret, esim. Las Palmas voisi olla varsin mieluinen vaihtoehto. Ainakin tosiaan pääsisi suoralla lennolla.
- natskuliini
mitäs vikaa teneriffas on? mun mielestä tosi siisti paikka kuha oppii nostaa sen lorttoperseensä muuallekki ku irkkupubiin.
- joopa joo
Air Berlinillä oli ainakin viime kesänä hyvät yhteydet Berliinin kautta.
- si!
Olen käyttänyt mainitsemaasi tapaa, lento Gran Canarialle (Finnmatkat), ja sieltä jatko Teneriffalle. (Islas Airways tai Binter Canarias, useita lentoja).
Huom, suurin osa näistä saarten välisistä lennoista lentää Teneriffan pohjoiselle kentälle, Nortelle. Sieltä pääsee bussilla etelään, jos lentoaikataulu olisi muuten sitä kautta itsellesi passeli.
Jos löytyy hyvä pelkkä meno-hinta, olen käyttänyt myös niin, ja ottanut paluun jotain muuta kautta, vaikka pompuilla..
Esim.27.6. pelkkä menolento Hel Lpa eur 95. (finnmatkat, tarjoukset, yhdensuuntaiset lennot) .
Kannattanee mahdollisesti kurkata myös Tukholmasta Teneriffalle lähtevät seuramatkalennot.
Voi kuitenkin vaatia toiseen suuntaan yöpymisen Tukholmassa.
Esim VIng.se, 12.6. 2 vkon pelkkä lento Sto-Tenerife Sur - Sto, Sek 1999. Siihen päälle lennot Ruotsiin (kunnon vaihtoajalla),-- Norwegian, Blue1, Sas, Finnair.
Juuri kesällä ainakin P-Teneriffalla (Puerto de la Cruz) on erittäin miellyttävää lomailla. Sopiva ilma, ei liian kuuma, ja turistit pääosin Espanjan mantereelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236955Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää421239Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271042- 75891
Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal48845Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61837Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38791Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14756- 43733