Kuinka tällainen kiristäjä ja rosvofirma saa toimia Suomessa?
Jouduin tapaturmaan ja olin pari vuotta sairaalassa huonossa kunnossa.800 euron laina oli hoitamatta ja perintätoimisto vaatii nyt 2200 euroa ja en saa suorittaa velkaani suoraan velkojalle koska Lindorff on "ostanut"sen velan.Jos jossain tapaan ko firman äijän niin takuulla opetan ko mafiosoa!!!!!Tällä rikollisfirmalla menee kuulemma erittäin hyvin ja on loistelias lukaali kupittaalla....
Perintä Lindorff
30
1174
Vastaukset
- Kokemusta on
Perintätoimistot lähettävät velalliselle karhukirjeen kahden viikon välein ja joka kerralla lätkäistään kunnolla perintäkuluja päälle ja näin saadaan alkuperäinen velka moninkertaistettua. Alkuperäinen velkoja ei saa enempää kuin sen alkuperäisen velkansa.
Perintätoimistoissa tiedetään varsin hyvin, että jos velallinen ei ole maksanut velkaansa, niin ei hän sitä kykene parissa viikossakaan maksamaan joten 6-10 kahden viikon välein lähetettyä toinen toistaan suurempaa laskua on vain laillistettua ryöstämistä.
Mikään ei todellisuudessa estä sinua maksamasta velkaasi alkuperäiselle velkojallesi, tosin perintätoimisto jatkaa saataviensa täysimääräistä perintää vaikka ei ole tosiasiassa tehnyt yhtään mitään velan saamiseksi maksuun.
On kumma ettei mikään ministeriö tai ihmisoikeustaho puutu perintätoimistojen moraalittomaan toimintaan!- Kokemusta on
Mikäli maksat velkasi alkuperäiselle velkojallesi, jatkaa perintätoimisto siis niiden perintäkulujensa perimistä, ei toki enää sitä maksettua velkaa koska siitä he saavat tiedon siltä velkojalta jolle laskusi maksoit.
- firmaa
Kokemusta on kirjoitti:
Mikäli maksat velkasi alkuperäiselle velkojallesi, jatkaa perintätoimisto siis niiden perintäkulujensa perimistä, ei toki enää sitä maksettua velkaa koska siitä he saavat tiedon siltä velkojalta jolle laskusi maksoit.
Turun Seudun Jäte Osakeyhtiö käyttää samaa kansainvälistä firmaa. Se lähettää karhukirjeen pelkästään ruotsinkielellä. Eikä suostu kääntämään kirjeen tekstiä pyynnöstäkään suomeksi. Oikeusturvahan siinä pakkoruotsia lukemattomalle on hakusessa? Mutta TSJ Oy:llähän onkin monopoliasemassaan varaa - jätelakiin vedoten - kusettaa asiakkaitaan kuinka lystää? Oikeudessa tavataan...
- mitä minun
firmaa kirjoitti:
Turun Seudun Jäte Osakeyhtiö käyttää samaa kansainvälistä firmaa. Se lähettää karhukirjeen pelkästään ruotsinkielellä. Eikä suostu kääntämään kirjeen tekstiä pyynnöstäkään suomeksi. Oikeusturvahan siinä pakkoruotsia lukemattomalle on hakusessa? Mutta TSJ Oy:llähän onkin monopoliasemassaan varaa - jätelakiin vedoten - kusettaa asiakkaitaan kuinka lystää? Oikeudessa tavataan...
kohdalla tapahtunut on se että ovat lähettäneet karhukirjeen vanhaan osoitteeseen vaikka osoitteen muutokset olen tehnyt joka muuton yhteydessä hyvissä ajoin postille ja maistraatille.Viimeksi oli karhukirje lähetetty kahden vuoden takaiseen osoitteeseen.Ja korkoja sekä perintäkuluja kertyy.Mietin vain että eivätkö tarkista osoitetta kovinkaan usein.Itse olen olettanut että tarkistavat suht tiheään mutta näemmä olen erehtynyt.Ja en nyt siis tarkoita Lindorffia vaan yleisesti perintätoimistojen käytäntöä ainakin minun kohdalla.Laittakaas muut miten teillä?Onko käynyt samalla tavalla...?
- osoittein...
mitä minun kirjoitti:
kohdalla tapahtunut on se että ovat lähettäneet karhukirjeen vanhaan osoitteeseen vaikka osoitteen muutokset olen tehnyt joka muuton yhteydessä hyvissä ajoin postille ja maistraatille.Viimeksi oli karhukirje lähetetty kahden vuoden takaiseen osoitteeseen.Ja korkoja sekä perintäkuluja kertyy.Mietin vain että eivätkö tarkista osoitetta kovinkaan usein.Itse olen olettanut että tarkistavat suht tiheään mutta näemmä olen erehtynyt.Ja en nyt siis tarkoita Lindorffia vaan yleisesti perintätoimistojen käytäntöä ainakin minun kohdalla.Laittakaas muut miten teillä?Onko käynyt samalla tavalla...?
Ja lisäksi väärin vatsaanottajatiedoin. Vaikka olen palauttanut lähetyksen ilmoituksin, ettei kirjeen osoitteessa asu kyseisiä henkilöitä ja jos tarkoitus on ollut minua lähestyä, pyytänyt kohteliaimmin korjaamaan lasukutustiedostonsa osaltani esittämääni muotoon. Muutosta ei ole tapahtunut, vaan Lindorff on tylysti pantu asialle. Kenen kaikkien laskut minun ulosoton uhalla pitää maksaa?
- en maksa mitään
osoittein... kirjoitti:
Ja lisäksi väärin vatsaanottajatiedoin. Vaikka olen palauttanut lähetyksen ilmoituksin, ettei kirjeen osoitteessa asu kyseisiä henkilöitä ja jos tarkoitus on ollut minua lähestyä, pyytänyt kohteliaimmin korjaamaan lasukutustiedostonsa osaltani esittämääni muotoon. Muutosta ei ole tapahtunut, vaan Lindorff on tylysti pantu asialle. Kenen kaikkien laskut minun ulosoton uhalla pitää maksaa?
aika tarkkaan on varat jo aikoja sitten tuhlattu ulkomailla, velipoika on ostanut vanhempien omaisuuden ja muijan kanssa ollaan virallisesti pe ( vaikka hän ei kyllä ole aivan..)
KYllä melkonen tuuri käy voudilla jos muutaman satkun saa 10-15 vuoden aikana perittyä.
se on vaan järjestely kysymys. ulkomainen amex toimii joka tapauksessa ja sen kun hoitaa ja maksaa niin ei ongelmia. siis brittiläiseltä tililtä - Lindorff on ihan pee
mitä minun kirjoitti:
Voit riitauttaa perintäkulut käräjillä, jos Lindorff tai joku muu perintätoimisto on lähettänyt karhukirjeet väärään osoitteeseen. Perintätoimistot tarkistavat väestörekisteristä ajantasaiset osoitetiedot ja jos eivät ole sitä tehneet, syy perintäkulujen paisumiseen on heidän.
Rohkeasti vain kirjalliseen käsittelyyn käräjäoikeudessa nuo perintäkulut.
- jann8
No kyllähän noilla periaatteilla saa nopeasti paljon tuottoa, mutta pitemmän päälle tän sortin lafkat kaatuu ja lujaa. Kusetusyhtälö ei vaan yksinkertaisesti toimi, se on fakta. Kaivavat jo omaa hautaansa, ellei muuta toimintaansa.
- eräpäivä
maksa laskusi ajallaan, niin ei ongelmia ole. Kyllähän niitä henkilökohtaisia asioita pitää hoitaa vaikka sairaalassa olisikin. Jos et itse pysty, niin pyydä apua.
Pahemmissa(sairas ym) tapauksissa saa kyllä sovittua maksuaikaa laskuilleen jos on ajoissa yhteydessä velkojiin. - Äitis maksoi jo
Sieltä se ryöstöfirman henkilöstö vastasi 6.10-11 vaikka aloitus tehty 13.10-10...
Vuoden olet jäljessä!- Aina rehellinen
Tälläiselle firmalle pitäisi antaa vapaus kaikille veroille ja antaa valtion apua kun hoitaa asiallisesti näitä saamarin laskunsa maksamatta jättäneiden "PÖNTTÖJEN" asioita.
- Kovaa bisnestä
Aina rehellinen kirjoitti:
Tälläiselle firmalle pitäisi antaa vapaus kaikille veroille ja antaa valtion apua kun hoitaa asiallisesti näitä saamarin laskunsa maksamatta jättäneiden "PÖNTTÖJEN" asioita.
Perintätoimistot nimenomaan EI hoida pönttöjen asioita vaan rahastavat tai oikeammin ryöstävät pönttöjä ja putsaamalla heitä pitävät parhaansa mukaan huolta siitä, että pönttöjen raha-asiat ja maksukyky vaan kurjistuu eli pysyvät heidän asiakkainaan. Hoitavat pöntöt vielä pöntömmiksi.
Joku sanoi edellä, että tälläiset firmat kaatuvat! Hän ei tiedä mistään mitään. Perintätoimistot ovat isojen finanssitalojen, asianajotoimistojen ja pankkien pyörittämää bisnestä!
Onko kukaan velkoja kääntynyt perintätoimiston puoleen? Ei ole, vaan perintätoimistot haalivat kilvan asiakkaita firmoista lupaamalla periä firman velat ilman, että velkojalle syntyy mitään kuluja. Jos on niin huono bisnis niin miksi perintätoimistot hamuavat velkoja ja velallisia kynsin hampain.
Minullekin tai siis yritykselleni tarjosivat taannoin palvelujaaan ja kun sanoin etten myy luotolla, niin tyrkyttivät luottokorttisopimuksia myytäväksi asiakkailleni ja samalla tarjosivat perintäsopimusta joka jää lepäämään kunnes minulle tulee sille käyttöä. Eli kun yritykselläni ei ollut luottohäiriöitä niin perintäyhtiö tarjosi keinon miten niitä saadaan syntymään! Että tähän tapaan.
Olen jo vuosia ihmetellyt miksei oikeusasiamies puutu perintätoimistojen toimintaan. Mahtaa olla kova vaikutusvalta noilla tahoilla. - joskus rehellinen
Aina rehellinen kirjoitti:
Eiköhän ole avustusta vähän sekin että "perintäkuluista muista kuluista" ei tilitetä ALVia ja kirjanpidosta se voi myös unohtua.
- väärää haukut
Lindorff on pelkkä renki. Toimeksiantaja on se jolla on sinulta saatavia.
Älä ammu viestintuojaa.- Ammottava aukko
Höpö höpö! Lindorff ei ole renki joka tekee mitä määrätään vaan erittäin aktiivinen toimija eli lähinnä toimeksi ottaja tai toimeksi kaikin keinon hinkuja. Ja kyllä, on kuvainnollisesti sanottuna on ammuttava viestintuoja.
- Grrrgrrrr
Minun nimeäni muistuttavalla nimellä oli tilattu Ifolorista kuvia 40 eurolla, jota Lindorff oli ryhtynyt perimään oikeusteitse. Osoite, johon tavarat oli toimitettu oli lisäksi täysin eri puolella Suomea kuin minä. En ole edes eläessäni käynyt kyseisellä paikkakunnalla. En myöskään ole koskaan tilannut mitään Ifolorista - enkä tilaa. Asian selvittely on vienyt runsaasti rahaa, aikaa ja aiheuttanut suuria ongelmia (minun ja yritykseni luottotiedot olivat vaarassa), mutta Lindoff ei koe olevansa vastuussa siitä, että heidän surkea salapoliisin työnsä on johtanut täysin syyttömän ihmisen jäljille. Vaikka tein nimissäni tuotteita tilanneesta henkilöstä poliisille tutkintapyynnön ja todistin väestörekisteriotteella virallisen nimeni ja asuinpaikkani niin asiakaspalvelu oli ala-arvoista ja minua syytettiin edelleen laskun maksamatta jättämisestä.
- Laskunsa maksava
Lindex on ongelmallinen. He eivät tarkasta "laskujen" alkuperää. Viimeksi totesin, että seuraavasta aiheettomalta lähtee rikosilmoitus. Sen jälkeen eivät ole häirinneet.
- Tuttu tuomari
A) GrrrGrrr voit olla huoleti. Kotivakuutus korvaa oikeudenkäyntikulut, jos Iflor nostaa kanteen. Sen tulee todistaa, että olet tilannut kuvat. Tuskin onnistuu todistamaan.
B) Lindex Oy on tarkastanut rouva Laskunsa maksavan tiedot huolimattomasti tai joku on Lindexin postimyynnissä esiintynyt nimelläsi ja henkilötiedoillasi. Se on silloin petos. Toisen nimissäsi tilaamaa ei tarvitse maksaa.
- Anonyymi
Kannattaa välttää kaikkii perintäfirmoja jos mahdollista. Suurin osa kusetuspuljuja.
- Anonyymi
Niinhä ne on
- Anonyymi
luottamus meni perintäfirmoihin
- Anonyymi
Vain niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain niin.
Antavat takaisin 120% korkojen kera.
- Anonyymi
Voiko suositella turkulaisia perintäfirmoja, koska laadun takeena tulee maksettu avainlipputunnus?
https://suomalainentyo.fi/usein-kysytyt-kysymykset/ - Anonyymi
Suomalaisen työn merkit kaikilla mausteilla noin 1000 euron paukku. Kelpaa yrityksen rehvastella seuraavassa hallituksen kokouksessa.
- Anonyymi
Lindorff nykyään Lowell
- Anonyymi
Syövätkö Lindströmin pihvejä lounaalla?
- Anonyymi
Turussa (vanhassa pääkaupungissa) ylpeydellä: Lindströminpihvi on ruotsalaislähtöinen ruokalaji.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241959
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271502En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931366- 631234
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1301123The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut111096Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223902- 151849
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57803Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20758