Onko kellään kokemusta kampaamo Hair Mondosta? Kampaamo sijaitsee Hämeentiellä, T-sairaalaa vastapäätä... Netistä en löytänyt kommentteja tai kokemuksia mutta ehkä täältä niitä saisi? Olitko tyytyväinen käynnin jälkeen? Oletko käynyt laittamassa kampauksen tai juhlameikin? Kaikki kommentit ja kokemukset ovat tervetulleita :)
Kampaamo Hair Mondo?
13
4862
Vastaukset
- se sitten siitä
Näitä kampaamomainoksia sikiää tänne tasaisin väliajoin. Yksi yhteinen tekijä näille on.
Kysymyksessä aina ns. 'hiljainen' yritys.- tyhymä
mitä tarkottaa hiljane yritys ? onko yritys kuallu, harmaa vai ilman asiakkaita ? eiköhän nämäkin ole
vielä pullollaan maksullisia mainoksia, kuten lehdet, radiot ja teeveet. T-E toimistot/keskukset
osasyyllisiä onnettomiin yrityksiin.
- Tessaro
Olen kriittinen kampaamopalveluiden käyttäjä ja sain vinkin Kampaamo Mondosta kaverilta. Paikka on mielestäni asiallinen ja kampaajat nuoria, ammattitaitoisia ihmisiä. Olen ollut erittäin tyytyväinen saamaani palveluun. Hinnat eivät ole pahimmastá päästä ja aina olen tyyty.väisenä kotiin lähtenyt! Suosittelen lämpimästi! Kesksutassa vastaava väri ja leikkaus maksaa melkein 20 e enemmän....meikkauspalveluista ei ole kokemusta. ´Liikkeestä löytyy myös rakennekynsien tekijä - tosin itse en sitä palvelua ole käyttänyt.
- laatu ratkaisee
Kampaamo, johon minä olen tyytyväinen ja jota EN vaihda...
EI ole kertaakaan ollut "tällaisen mainonnan" kohteena tällä palstalla.
Tiedoksi:
Kaikki täällä mainostettavat paikat kannattaa kiertää kaukaa.
Siis niiden "muualta muuttaneiden" ;)
- Uskomatonta!!
Uskomatonta, jos joku kysyy suosituksia niin heti ollaa mainostamassa?
Eikö ole ihan normaalia kysyä muiden kokemuksia palveluista? Onko esim. saitti Trip Advisor sinulle tuttu? Pelkkää mainostamista sekin, juu-u...
Hyvä turkulaiset! - Jassu
Kävin muutama vuosi sitten, leikattiin ja värjättiin. Lopputulos SURKEA!
- nettag6
Jassu.. miksi kirjoitat täällä että SURKEA?? Koska asiakashan voi myös itse olla ns.surkea eikä osaa kertoa mitä haluaa tai saattaa haluta jtn mitä ei edes voi hänelle tehdä. Sinä olet saattanut pilata hiukset jo valmiiksi kotiväreillä joten on typerää kirjoittaa surkeaksi työksi jos et kerro mikä on mennyt pieleen. Todella asiatonta tekstiä. Tunnen itse hair Mondon kolme kampaajaa ja olen ollut yhden kanssa samalla luokallakin joten voin kertoa että ovat osaavia tyttöjä ja kaikki todella iloisia ja kuuntelevat asiakkaita. Olisi välillä asiakkaissakin parantamisen varaa ettei vaan haukuta kampaajia.
- Usko pois vaan
Näistä kampaamomainoksista lähtee ilmianto ylläpidolle!
Ei normi ihminen täällä mitään kysele vaan kysyy ystäviltään jne..
Yrittäjät koettavat hämätä täällä ja"mainostaa"mutta se kolahtaa omaan nilkkaan ja loputkin asiakkaat kaikkoavat! - justgh
tuskin kukaan usean vuoden liikettään pyörittävä kampaajayrittäjä tulisi huutelemaan/mainostamaan tänne keskustelupalstalle.. osaavat varmasti markkinoida liikettä paremminkin! Paras mainos liikkeelle on kuittenkin tyytyväinen asiakas. Keskustelupalstoilta löytyy paljon eri kampaamoista juttuja esim HELMI ja kuitenki myös hyvä paikka joka tuskin myöskään mainosväylänä tätä sivustoa käyttää.
- Ans2
Ei kovin ammattitaitoista porukkaa, jos kotiasioita pitää selvitellä asiakkaiden kuullen. Ko kampaaja huutaa miehelleen puhelimessa ja kiroaa ja asiakkaat joutuvat sellaista kuuntelemaan. Mustasukkaisuus on kamalaa;)
- idy2
kuulostaa kyllä opiskelijan käytökseltä ja onhan noissa liikkeissä yleensä ympäri vuoden niitä työharjoittelijoita. Ainakin itse oon kampaamon vakkari ollut jo vuosia ja koskaan en oo kuullut mtn tollaista! Lähinnä toi väite kuullostaa että joku ois vähän kiinnostunut sieltä jonkun kampaajan miehestä ja mollaa nyt niitä kampaajia.. Kannattaa sanoa sitten suoraan negatiivinen palaute,eikä täällä kirjoitella.
- Erja7
Harva opiskelija uskaltaa käyttäytyä huonosti työharjoittelussa! Vakkareiden touhua!
- Hohhoijaa
Koskahan nää typerät ketjut poistetaan.Ei vois vähempää kiinnostaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1114967Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493282Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle853019- 811757
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku201589Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411520450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1151396Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1151083- 161079
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah431047