Siis minulla oli ovulaatio testien mukaan viikko sitten ja tänään alkoi kuukautiset??Miten se voi olla mahdollista että niin pian alkaa kuukautiset? Vai onko ovulaatiotesti näyttänyt väärin?
Kuukautiset viikko ovulaatiosta?
3
2680
Vastaukset
- .......
Jos ne on oikeat menkat eikä pientä tuhrua (kiinnittymisvuotoa) niin kannattaa useamminkin testata sitä ovista jos sulla onkin liian lyhyt luteaalivaihe ja raskautuminen sen vuoksi mahdotonta. Mutta nou hätä, keltarauhashormoonilla sitä luteaalivaihetta saa pidennettyä. Luteaalivaihe on normaalisti 14 vrk (vaihtelee 12-16 vrk) ja raskautumiseen tarvitaan yleensä se 10 päivää.
- ......
Vielä: testasitko sitä ovista vain silloin vai jo edellisinä päivinä? Koska monillahan ovistesti näyttää plussaa jopa 3-4 vrk (vain EKA plussa lasketaan).
- terhi k
...... kirjoitti:
Vielä: testasitko sitä ovista vain silloin vai jo edellisinä päivinä? Koska monillahan ovistesti näyttää plussaa jopa 3-4 vrk (vain EKA plussa lasketaan).
On se ihan mahdollista,ovulaation ajankohta on joillakin yksilöllisempi,siis eri,kuin oppikirjoissa sanotaan.Toisilla voi kuulemma olla ovis kierron alussakin..ihmettelen kyllä.Tai ovulaatio 2 kertaa kuukaudessa jonakin kertoina! Eräs nainen kertoi tulleensa raskaaksi viikko ennen kuukautisia..oli varma siitä koska sen jälkeen mies lähti työmatkalle. Niin,jos kerran testasit oviksen,niin kyllä se sitten oli silloin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592727Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391934- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois961599Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 251141
- 501103
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083