Katolliseen uskoon kuulunet kaivosmiehet pääsevät pois surmanloukustaan. Sama Jumala kuin lestaadiolaisillakin on kuuli heidän rukouksensa pelastumisesta varmalta kuolemalta.
Myöskin he osasivat ja tietenin halusivat kiittää Jumalaansa kun pääsivät vapauteen. Teillä, joilla ei ole televisiota, ette näe, tai sitten ette haluakkaan nähdä, että muualla maailmassakin on Jumalansa rukoilevia ja taatusti yhtä hyviä ihmisiä kuin täällä, uskonsuunnista ja täynnä itsekästä uskoaan olemasssa Suomessa.
Olen onnellinen heiudän puolestaan.
Ei Jumala hyljännyt kaivosmiehiä.
9
181
Vastaukset
- teuta
Rukous hetki , kun pääsivät pois kapselista , ja muutenkin näyttää olevan
harrasta porukkaa , ja hyvin syöneitä , olen katellut suoraa sieltä
nyt on 20 päässyt pois kaivoksesta. 13. on vielä siell'ä - Hellariboy86
Toki minäkin olen hyvilläni kun kaikki näyttää päättyvän hyvin. Luulen vain että tulos olisi ollut ihan täsmälleen sama vaikka yksikään ei olisi rukoillut.
- teuta
Sanoin tuon vain koska s.ukko oli jo todennut, että että he olivat katolilaisia
Mutta kuitenkin Spitalisia oli kymmenen , vain yksi palasi kiittämään ,
Joista Jeesus kysyi, eikö 10 puhdistettu , missä muut 9ovat .
- ei mainareita tänne
Terve menoa sinne keskustelemaan kaivosasioista.
Mitä Jumalaan tulee niin ei ole kahta Jumalaa. Roomalaiskatolilausuus on kristinuskoa, vaikkakin täynnä omia perinnäissääntöjään.
--------
Katolisen kirkon historia ulottuu kahden tuhannen vuoden taakse alkuseurakunnan aikoihin. Seuraavina vuosisatoina kristikunnassa vallitsi yhtenäisen kirkon aika, mutta vuonna 1054 kristityt jakaantuivat lännen katolilaisiin ja idän ortodokseihin.
Katolinen kirkko on historiansa aikana ollut voimakas mahtitekijä varsinkin Euroopassa. Sen historiaan liittyy läheisesti myös paaviuden historia.- savon ukko
Oikein pirana. Kun on mennyt lahkolaisuus päähän, ei sitä voi sulattaa kuin omia kuulijoitaan jotka itkevä ja kieriskelevät omantunnontuskissaan, kun uhkaileva, kiihkoleva mutta ei Jumalaa kiittävä maallikkomamieskauppiasopettajapastori paatostaa omaa sisältään pursuvaa saastaista ja sairasta itseuskoaa.
tämä ei ole teutalle. - teuta
Elikkä sieltä on tullut muutama hurskas rukoilija , tämä tietenkin on meidän opittua
kristinuskoa vastaan , mutta on sanottu että ei me olla iokeita lusteen nyhtäjiä
vaan sellaiset jotka siihen on koulutettu . - teuta
Oletetaan , että Jeesus Ristiinnaulittiin 0033. Ja ylösnoun aikoihin Hän perusti Seurakunnan.
Siihen meni siis muutamia päiviä . Kirkko eli yhdessä vuoteen 1054- 33 = 1021 vuotta , sitten
tuli se itään ja länteen ero .
En tiedä oliko se jotenkin kiinni Ristiretkistöä , mutta ajoitus on varsin sopiva.
Suomessakin saatiin tunte miekalla käännytys , n. 1055 lähtien .
Köyliön Lalli pisti hanttiin , aika reippasrti .
- kitt,, kiit
kiitetty, kiitetty..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin5911565Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh174961Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r334417Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4672324Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142220Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2881762FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01451Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu921293- 391196
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101195