Ostetaan musta naisten ajoasu. Koko 36/38. Olen 166 cm ja 56 kg. Tarjoa sähköpostitse: [email protected]
Ostetaan naisten ajoasu
6
639
Vastaukset
- Bonita
Yritin lähettää kuvat sinulle mutta sinun mailiboxi palauttaa postin.
Myyn Difi ajotakki jota olen käyttänyt kolme kertaa ollessani kyydissä. Takkissa ei ole minkäänlaisia jälkiä että olisin käyttänyt, eli takki on kuin uusi. Takki on kokoa S, musta/harmaa, aerotex kalvo, suojokset ja irrotettava vuori.Maksoi uutena 299€. HP 170€
Mustat HELD nyörinahkahousut koko 36 paksusta nahasta. Olen käyttänyt housut kerran, eli ovat kuin uudet. Maksoivat uutena 199€. HP 120€
Eli kuvatkin löytyy.
[email protected] - phm
sähköpostiosoitteeni lähettämällä siihen kuvia. Kuvat kyllä tulivat perille.
- Bonita
Nyt meni posti eteenpäin. Eli kuvat löytyy sinun mailiboxista.
- phm
eivät ole tulleet perille. En tiedä mistä johtuu??
- Bonita
phm kirjoitti:
eivät ole tulleet perille. En tiedä mistä johtuu??
Yritän laittaa ne uudestaan tulemaan.
- Joanna87KERAVA
Keravalla RUKKA-ajotakki kokoa 38 sekä ajohousut olkaimilla kokoa 36. Väri: musta. Superhyvässä kunnossa! Soita jos kiinnostuit: 046 8867 414
Olenn suunnilleen kokoisesi ja minulle ajoasu sopii hyvin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458550Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde472429Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja272241- 361932
- 951758
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811737Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai211332Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081143Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik61033- 531015