Mitäköhän vois pyydellä applause Xi:stä vm -91 ja kilometrejä 145 tuhatta. Auto on todella siisti ja hyvässä kunnossa. Ei kaipaa muuta kuin ajoa! Kattelin sen verran että hinta haitari taitaa olla melkoinen...
m: daihatsu
5
902
Vastaukset
- ex-applause
Minulla oli kolme vuotta sitten applause, jota myin koko kevään. Hintaa en pudottanut ja myynti oli tosi vaikeaa, koska kysymyksessä on eksoottinen automerkki. Hyvä auto mutta tosi outo ostajalle.
Hintaa en mene veikkaamaan. Ota keskiarvo ja yritä sillä. Toinen vaihtoehto on saada se menemään vaihdossa. Jos kauppias osaa asiansa, se kyllä saa autosi myytyä. Tampereen lähellä on Pirkkalassa Aleksin auto, jonka omistaja osaa myydä vaikka kottikärryn sinulle autona. Tämä sanottuna myönteisessä merkityksessä. Häneltä olisin saanut vaihdossa pyytämäni mutta hänellä taas ei ollut myydä minulle vastaavaa tilalle.
Tosi vaikea tilanne mutta tarvitset hiukan onnea ja paljon aikaa. Kyllä se kaupaksi menee. - Samanlainen
sain siitä 3vuotta sitten,kunto oli hyvä ja ajettu 160tkm,joten eiköhän tänä päivänä jotain 700-1000e
luokkaa - Massaturisti
Jos leimattu max. kuukausi sitten, tarjoan autosta 500e näkemättä. Ja jos näkemästäni pidän, saattaa hinta jopa nousta. Mistään älyttömän kaukaa en autoa kuitenkaan lähde hakemaan... Laittaisitko ystävällisesti viestiä tälle palstalle, niin saadaan asia etenemään!
- ape
tohon rahaan pidän sen mieluummin tallissa siltä varalta että sille löytyis käyttöä myöhemmin...
- Massaturisti
ape kirjoitti:
tohon rahaan pidän sen mieluummin tallissa siltä varalta että sille löytyis käyttöä myöhemmin...
Asia selvä. Aurinkoista kevättä sinulle kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818