Ufo lentokentällä

13

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • re1.1.

Jumpojet laskeentui häntä vipattaen,heh,heh,hyvä pätkä!

• Pyh, tämä taisi olla sitä huumoria.

• re1.1.

älä ole tosikko,BB oikeassa,huumoria pitää olla.

• re1.1. kirjoitti:

Miksi, ainakin minä olen pärjännyt hyvin ilmankin.

• re1.1.
        jumalainen_ kirjoitti:

Miksi, ainakin minä olen pärjännyt hyvin ilmankin.

monesta postauksestasi paistaa huumori lävitse,huumoriksi sen ainakin oletan.

• re1.1. kirjoitti:

monesta postauksestasi paistaa huumori lävitse,huumoriksi sen ainakin oletan.

En myönnä sellaiseen syyllistyneeni.

• dfghjkoiuy
        jumalainen_ kirjoitti:

En myönnä sellaiseen syyllistyneeni.

Tunsin joskus työkaverin, joka väitti ettei ole eläissään lukenut ainuttakaan fiktiivistä kirjaa. Tunsin syvää sääliä. Itse olen kirjastojen Scifi hyllyt kolunnut paikoitellen moneen kertaan ja fantasiastakin olen ahminut ainakin parhaat päältä. Silti omassa hyllyssäni on muutama metri tieto- ja tiedekirjallisuuttakin.

Jo häntä kohtaan tunsin jo syvää sääliä.....Mutta että ei huumoria...Mitä ihmettä tuosta sanoisi???? Menee ihan yli horisonttini ja kaiken sen, mitä olen pitänyt inhimmillisen elämän perustana.
        Voi kauhistuksen kanahäkli. Mykistyn.

• dfghjkoiuy kirjoitti:

Tunsin joskus työkaverin, joka väitti ettei ole eläissään lukenut ainuttakaan fiktiivistä kirjaa. Tunsin syvää sääliä. Itse olen kirjastojen Scifi hyllyt kolunnut paikoitellen moneen kertaan ja fantasiastakin olen ahminut ainakin parhaat päältä. Silti omassa hyllyssäni on muutama metri tieto- ja tiedekirjallisuuttakin.

Jo häntä kohtaan tunsin jo syvää sääliä.....Mutta että ei huumoria...Mitä ihmettä tuosta sanoisi???? Menee ihan yli horisonttini ja kaiken sen, mitä olen pitänyt inhimmillisen elämän perustana.
        Voi kauhistuksen kanahäkli. Mykistyn.

Äidin mukaan en edes pienokaisena nauraa jokeltanut, joten sillä tiellä on sitten edetty. Oman kirjahyllyn täytteestä mainitsen sen mitä monet jättäisivät mainitsematta. Sieltä kun löytyy runsaasti rakkausnovelleja sekä romaaneja. En minä niistä piitannut naimisissa ollessani, mutta niitähän kertyi vaimojen toimesta. Olin jo niitä kirppikselle viemässä, kun otinkin yhden käteen ja rupesin sitä lueskelemaan. Ja nyt sitten hankin niitä itsekkin. Se miksi niitä lueskelen on niiden eroottiset kohtaukset. Kirjailijan omista kokemuksista, haaveista taikka sitten kirjoitettu vain sitä mitä arvelee lukijoiden haluavan. Se mistä ne kohtaukset ovat lähtöisin, niin sitä olen sitten myöskin kirjailijaan mahdollisuuksien mukaan tutustumalla pyrkinyt ratkomaan.

Tämä on osoittautunut mainioksi tavaksi päästä käsiksi syvälle naisten psyykkeeseen. Näin ollen voin olla se ritari valkoisine ratsuineen, vaikka erona onkin se että liikun enimmäkseen fillarilla ja sekin on punainen. Ja eräänä erona on myöskin se että tiemme eroavat lähes heti sen jälkeen kun oljet jäähtyvät. Tämä kaikki "työ" näiden kirjojen parissa on hiljalleen kuitenkin valumassa hukkaan, kun se psyyke on aina vaan pinnallisempaa. Valloittamisen haastetta ei enää ole juuri ole ja minähän pidän haasteista. Nooh, en minä rupea sitä seuraa silti todellakaan puhaltelemaan.

Ja ala sinä jo harkitsemaan sitä nimimerkin lukitsemista, niin voisin minäkin avata oven huoletta kurkkaamatta ensiksi ovisilmästä.

• re1.1. kirjoitti:

Hauska pätkähän tuo oli. Ensimmäinen elokuva jonka kävin katsomassa oli Dumbo :). Mutta kyllähän se on niin että ei hyvin tehtyä feikkiä kohta eroita aidosta, vaikka sitä sitten kuinka katselisikin. Tämä kait se Borgin sanoma on, huumoriin puettuna.

• 18+1

Tuo on vain yksi esimerkki kaikista youtuben videoista eikä sen perusteella voi sanoa mitään youtuben videoiden luotettavuudesta. Kummallista ettei ihmiset tajua sitä :o

• Ufoharrastaja

ei noihin ottaisi kantaa sen kummemmin. Tuolla viedolla halutaan pilkata ufoimiöitä.
      Eri asia on huolella tehdyt väärennökset ja niiden tarkoitusperät. Joukossa saattaa olla
      aitojakin ja niiden eroitteluun vaaditaan asiantuntemusta johon sinunkin kannattaisi panostaa.
      Haetko kuitenkin hyväksyntää skeptikoiden suunnasta taiteilemalla kahden vaiheilla.
      Nuo kannanottosi ja nuoleskelusi muutaman aparanormaalikkon kirjoituksille
      tuolla eräällä palstalla antaa siitä viitteitä.
      Ja lopuksi tuo video on vanha vitsi.

• ...........

osoittaa sen että hänessä on sitä oikeaa ja toivottavaa ufotutkijan ominaisuutta, eli kriittisyyttä. Ei ole minkään arvoinen ufotutkija sellainen, joka pitää kaikkia ilmiöitä lentävinä lautasina jos ei toisin todella varmasti todisteta. Kun ei nuoleskele ääriskeptikoita sen enempää kuin ufouskovaisia ja kanavakeijojakaan, niin ollaan hedelmällisillä vesillä.

• Lentävä norsuhan se

Ei tuossa ollut ufoa. Siinä oli täysin tunnistettava elefantti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      58
      6101
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      61
      5532
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      115
      4169
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3832
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3775
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      32
      3199
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      63
      2951
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59