LÄÄKIKSEN PÄÄSYKOKEISIIN VALMENTAVAA MATERIAALIA!

valmennusmatskut

Tarjolla olisi valmennusmateriaalia lääkiksen, eläinlääkiksen tai hammaslääkiksen pääsykokeisiin. Myyn tuhdin opiskelupaketin joka sisältää kahden valmennuskurssin valmennusmateriaalit viime vuodelta.

Eximia: 7 kirjaa
- lukion pitkän fysiikan teoria- ja tehtävämateriaali
- lukion pitkän kemian teoria- ja tehtävämateriaali
- Galenos-teoria- ja tehtävämateriaali
- valintakoetyyppisiä harjoitustehtäviä malliratkaisuineen
- Galenos-kirjan tehtävien vaiheittaiset ratkaisut vanhoja valintakokeita vastausanalyyseineen vuosilta 1999-2008 (TODELLA HYÖDYLLISTÄ)

Kaiken tämän LISÄKSI: Kaikki luentomateriaalit (paljon kuvia ja hyödyllisä taulukoita kaikki galenoksen kappaleet "avattuina"). Materiaalia on paljon. Näissä on muistiinpanoja, mutta ei luulisi sen haittaavan, päinvastoin; paljon hyödyllistä yhdistävää tietoa.

Epione: 3 kirjaa
-Galenos haltuun biologia
-Nyt onnistut (pääsykokeisiin henkisesti preppaava kirja)
-Integroidut kappaleet (matematiikkaa, esim. todennäköisyyslaskujen teoriaa)

PARHAIMMAT LUENTOMATERIAALIT MITÄ IKINÄ VOIT SAADA!! Nämä materiaalit ovat itse lääkikseen hakeneiden (nykyisten opiskelijoiden ja valmennuskursseja vetävien) tekemiä, asiat on rautalangasta väännetty, ja takuulla ymmärrät! Näissäkin on muistiinpanoja.

Uutena, vain kirjojen hinta on jo lähemmäs 600 euroa, tässä paketissa lisäksi luentomateriaalit.

TÄMÄ ON AINUTLAATUINEN PAKETTI JONKA AVULLA ITSE PÄÄSIN ELÄINLÄÄKETIETEELLISEEN OPISKELEMAAN ENSIMMÄISELLÄ HAKUKERRALLA!

yhteystiediedot: 358504639394, Anni tai [email protected]

1

604

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valmennusmatskuja

...niin ja hinta on 350 €!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1968
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1890
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      23
      1343
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      781
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      730
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      7
      707
    Aihe