Hei! Onko kenelläkään tietoa lentoyhtiöstä/yhtiöistä jotka lentävät Tabarkan kansainväliselle lentokentälle?
Suomesta ei etsimäni mukaan löytynyt mitään lentoja Tabarkaan.
Tabarkahan sijaitsee siis pohjois-Tunisiassa meren rannalla, suht. lähellä Algerian rajaa.
KIITOS!
Suorat lennot Tabarkaan
Tabarkaan lähdössä
3
476
Vastaukset
- hallapalla
sina joka taalla tyhmia kyselet kas kun et kaipaa suoria lentoja tunisiasta kajaaniin, lenna ensin monastiriin tai tunisiin ja sielta kotimaan lennot eteenpain, voi tata tyhmyytta tai kaske sen gigolon tulla vahan kansainvalisempaan paikkaan...
- Tabarka
saksasta tms tekevät pakettimatkoja Tabarkaan, joka on muuten niin ihanan idyllinen paikka etten voi käsittää miksei Suomesta sinne kukaan ole ruvennut paketoimaan matkoja??
- keväällä
Kiitos asiallisesta vastauksesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392417
- 581402
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381323- 841313
- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40929Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122818- 31761
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586