en tiedä oikeasti minne tämän laittaa mutta laitan tänne... minua on häirinnyt monta vuotta yksi yöllinen tapahtuma joka meni näin..heräsin yöllä kesken unieni ja nousin kyynerpäitteni varaan mieheni yli...edessäni noin 5 metrin päässä näin hahmon joka paloi näin minä sen ajattelen.Hahmo oli oranssin punertavan harmaa jalkoja ja käsiä en erottanut... ja tässä minusta omituisin asia olisi luullut että olisin pelästynyt hengiltä mutta ei olin erittäin rauhallinen katsoin vaan ja koko minun ruumiiseni levisi todella rentouttava olo hymyillen laitoin pääni tyynyyn....tämä hahmo ei kadonnut vaan minä kävin nukkumaan...tästä on jo muutama vuosi aikaa ja tämä mietityttää yhä sillä olin hereillä ihan varmasti ja muistan sen hyvänolon ja onnen tunteen mikä minussa oli sen hetken... asiasta olen kertonut miehelleni joka ei tietenkään uskonut googlettanut mutta en tullut sen viisaammaksi... jos joku edes joku voisi valaista tästä asiasta MIKÄ SE OLI VAI OLIKO MIKÄÄN.... tämä juttu vaivaa minua todella ja mietin sitä usein olisi mukava ymmärtää... se siinä
palava hahmo....!!!!
4
428
Vastaukset
- näin se vaan on
Kuitenkin ollut unta, näit unta että heräsit ja näit tuollaista ja sitten jatkoit unia vaikka et todellisuudessa ollut edes hereillä käynyt.
- hulluko.............
vastaksesta.... olen totakin miettinyt mutta olen nähnyt todentuntuisia unia ja tässä tapauksessa olin olin 100 hereillä...mutta jos ei muuta selitystä löydy niin niin kai se on...olisin vaan halunnut tietää että onko selitystä...mutta unta se varmaan oli....mutta jaksan pohtia sitä vielä...apua vailla olen :D
- AELOV.LUT
Kyseessä on ollut kyllä henkimaailman olento, joka ilmeisesti on koittanut sanoa jotakin/ saada sinut ymmärtämään jotakin (hyvää taikka pahaa). Tuosta pelkästä väristä en kylläkään osaa tehdä mitään johtopäätöksiä. Oliko hahmolla kasvoja?????????? mitään erityispiirteitä??
Itselleni on käynyt vastaavaa.
Olen siis taiteilija ja muusikko, ja kerran suihkussa ollessani (kyllä, taiteilijat peseytyvät! ..joskus) ympäristö "sumeni", muuttui nopeasti pala kerrallaan liekehtiväksi 3D-kuvaksi jossa jeesus oli ristillä keskellä liekkimerta joka nuoli ja mustensi tämän lihaa. Sitten ilkeä ääni alkoi puhua jotain AIDOISTA rokkitähdistä ja mistälie ja kaikki suihkun äänet katosivat johonkin.. ja sitten hahmo ilmestyi. tummahko hahmo jonka tietysti leimasin piruksi. ja tämä jatkoi puhumistaan kuin olisi maanitellut minua johonkin, ja koittanut painaa päähäni suurenmoisia valheita väkisin. Uskovaisten "kiusaa" paljon sietäneenä mieleeni nousi jonkun toisen itsevarmuus ja päätin käskeä olentoa poistumaan, mutta ennenkuin sain suuni auki oli tulimeri, jeesus, ja piru poissa ja suihkuhuone oli ennallaan.
Tämä tapahtui joskus 2006-2008 mutta muistan sen vieläkin, en enää muista mitä tuo piru sanoi muuta ja se oikeastaan vähän harmittaa.. ei ole mitään millä esitelmöidä pirun nerokkuutta ja luovuutta mitä tulee valheisiin.
Been there, seen that.
Asiat Eivät Lakkaa Olemasta Vaikka Lakkaisit Uskomasta Niihin.- kirjuri-kirsi
Asiat Eivät Lakkaa Olemasta Vaikka Lakkaisit Uskomasta Tosissaan
saneluvirhe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124320MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822171Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551711Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3878- 171874