onko kellään kokemusta jsv-trailer kärrystä. olen vertaillut eri kärryjä ja tämä kiinnostaisi vaihtoehtona. haen tuollaista jarrullista 350x150 kokoista kärryä. tällä hetkellä pohdin tämän, kärpän ja respon välillä. jos on tietoa millainen käytössä ja millainen niin kestämään haluaisin asiallista tietoa. onko jokin kohta joka hajoaa?
jsv-trailer
3
4043
Vastaukset
- rs
kävin kattoos noit ja ainakin päällisin puolin näyttää hinta / laatu kohtaavan hyvin. kärry vaikuttaa tukevalta ja tulee auton perässä huomaamattomasti (ainakin volvon ja chevyn) vaikka onkin melko kookas (1800x4000). palvelu oli asiallista ja myyjä teki kevyen toimintatarkistuksen lähdettäessä, joten kaikki oli kunnossa pihalta lähdettäessä. olen nyt vetänyt kärryäni reilu 1000km ja vaikuttaa asialliselta. vielä ei ole moitittavaa, joten suosittelen tutustumaan vaihtoehtoon mikäli on pohjanmaalla päin.
- Anonyymi
Muutaman vuoden nyt ollu itellä välimallin koko. On kyllä pirun tukeva laitos. Vertailin ja soittelin eri valmistajille kärryä harkitessani ja tää oli ylivoimasesti selkein valinta. Ei tartte jännittää onko aisa kohta mutkalla tai alkaako mätänemään kösiin, kun on umpiputkinen, hitsattu ja upposinkattu runko. Lehtijouset vääntösauvojen sijaan niin tulee pomppimatta perässä. Ei veny eikä vanu vaikka olis reilu tonni kuormaa päällä (paitsi renkaista jos ei painetta riittävästi). Suosittelen! Ja myyjä/valmistaja/firman omistajakin oli kaiken lisäksi fiksu ja mukava tyyppi. Soitelkaa ja kyselkää häneltä niin ei tartte uskoa pelkästään internetin höpinöitä.
- Anonyymi
Ostin JSV trailerin, kuomullisen kärryn kooltaan 150x350.
Ei ole kuin hyvää sanottavaa, viimeisen päälle viimeistelty yksityiskohtien osalta. Otin vahvemmilla c- renkailla, kulkee hyvin perässä kuormankin kanssa.
Rekisteröinti kuului hintaan , muutenkin rehtiä ja luotettavan oloista kaupan tekoa. Suosittelen lämpimästi.
Takuu asioissa en usko tulevan ongelmia tämän firman kanssa. Kohtuulisella korvauksella tuotiin kärry Ylihärmästä noin puolimatkaan, jossa se vaihtoi omistajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016