Heippa. Provoviestei tulee varmasti, mut kysyn kumminkin jos joku mukava ihminen osaisi vastata. Eli tietääkö kukaan Lahdessa jotain hyvää yksityistä lääkäri(ei mehis eika hemo) ja paljon siellä maksoi lääkärintarkastus?
yksityinen lääkäri
5
3546
Vastaukset
- Käyn Hemossa
Miksi ei Hemo kelpaa, itse olen saanut sieltä avun, en ole Lahdessa asuva.
- hakukone
Hemo eli Terveystalo nimeä nykyisin käyttävä ehkä ainoa yksityislääkärien vastaanotot (ja mehiläinen)
Jos on löydät hakusanalla Ysityislääkärit Lahti sivulta.
Riippuu myös mitä lääkäriä haet,yleis vai erikoislääkäriä.- kannattaa kysyä
Soita terv.talon numeroon ja kysy hintaa tai katso Terveystalo lahti sivulta hinnasto.Luulisin n.80e/20min. paras tarkistaa ja kysyä sen mukaan mille lääkärille haluaa.
- tervetuloa!
- Anonyymi
Terveystalon lahen kreikkalaiset lääkärit vaikuttavat osaamiseltaan ahmedeilta salanimellä. Heidän mukaan mustelma syntyy heti onnettomuuden jälkeen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145