"Näkijä" Felicia Stålkrantz Baurén

Jouskarinainen!

Ei voi muuta kuin ihmetellä miten Felicia Stålkrantz Baurén tietää miten minulla on mennyt lähes joka päivä.

Sinänsä harmittaa kun lukasen horoskooppia niin lähes aina joudun sanomaan ääneen, että miten ihmeessä hän taas tiesi mitä oli jo tapahtunut. Horoskooppienhan pitäisi "ennustaa" mitä on tulossa eikä mitä on jo tapahtunut. Tätä on tapahtunut jo kauan.

En elä horoskoopin mukaan vaan horoskooppi elää minun mukaani

2

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888888888888888

Kuka ja mikä hän on?? Miten saa yhteytttä??

• Kävin lukaisemassa hänen horoskooppejaan. Nasevaa! Pidetään lyhyenä ja tarpeeksi yleistasolla, että varmasti osuu nappiin.

Tässä esim JOUSIMIES

TÄNÄÄN 24.11.2010:
      Et tiedä, mitä sinun kannattaisi nyt tehdä. Yritä löytää keskitie: hoida ensin tylsiä hommia. Sen jälkeen voit palkita itsesi jollain kivalla.
      HUOMENNA 25.11.2010:
      Otat tänään rennosti, vaikka sinulla on kädet täynnä työtä. Vaikka kuinka yrität, et saa itseäsi vauhtiin. Olet lopussa kiivastahtisen syksyn jälkeen.

Ja muita viisauksia:

"Illalla omistaudut perheellesi"

No vittu kuka järkevä ihminen ei?

"Iltapäivällä ostat jotakin, josta olet haaveillut"

Hitto! Mulle tulikin päähän heti tuhat asiaa, joita on pitänyt ostaa ja mitkä himottaa tässä kapitalistisessa kulutusyhteiskunnassa. Tää ei voi olla sattumaa!

"Yrität sovitella kahden ihmisen välejä"

Aivan kuten jokikinen astrologiamummo on aina sovittelemassa ja työntämässä nokkaansa hyvää tarkoittaen jokaisen asioihin.

"Haluat asioiden olevan tietyllä tolalla."

Ihanko totta!?!? Huhhuh, mistä se ties?

"Salli itsellesi pitkä lounastauko."

On helppoa ennustaa toiselle tulevaa, kun määrää sen hänen puolestaan!

"Kun hosut, lopputulos ei ole kehuttava. "

Nou shit, Sherlock!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      2176
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1457
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      216
      1327
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1182
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      80
      1160
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      39
      1089
    7. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      68
      1006
    8. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      64
      998
    9. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      125
      994
    10. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      224
      935
    Aihe