Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Näkijä" Felicia Stålkrantz Baurén

Jouskarinainen!

Ei voi muuta kuin ihmetellä miten Felicia Stålkrantz Baurén tietää miten minulla on mennyt lähes joka päivä.

Sinänsä harmittaa kun lukasen horoskooppia niin lähes aina joudun sanomaan ääneen, että miten ihmeessä hän taas tiesi mitä oli jo tapahtunut. Horoskooppienhan pitäisi "ennustaa" mitä on tulossa eikä mitä on jo tapahtunut. Tätä on tapahtunut jo kauan.

En elä horoskoopin mukaan vaan horoskooppi elää minun mukaani

2

969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 888888888888888

      Kuka ja mikä hän on?? Miten saa yhteytttä??

    • Kävin lukaisemassa hänen horoskooppejaan. Nasevaa! Pidetään lyhyenä ja tarpeeksi yleistasolla, että varmasti osuu nappiin.


      Tässä esim JOUSIMIES

      TÄNÄÄN 24.11.2010:
      Et tiedä, mitä sinun kannattaisi nyt tehdä. Yritä löytää keskitie: hoida ensin tylsiä hommia. Sen jälkeen voit palkita itsesi jollain kivalla.
      HUOMENNA 25.11.2010:
      Otat tänään rennosti, vaikka sinulla on kädet täynnä työtä. Vaikka kuinka yrität, et saa itseäsi vauhtiin. Olet lopussa kiivastahtisen syksyn jälkeen.



      Ja muita viisauksia:

      "Illalla omistaudut perheellesi"

      No vittu kuka järkevä ihminen ei?

      "Iltapäivällä ostat jotakin, josta olet haaveillut"

      Hitto! Mulle tulikin päähän heti tuhat asiaa, joita on pitänyt ostaa ja mitkä himottaa tässä kapitalistisessa kulutusyhteiskunnassa. Tää ei voi olla sattumaa!

      "Yrität sovitella kahden ihmisen välejä"

      Aivan kuten jokikinen astrologiamummo on aina sovittelemassa ja työntämässä nokkaansa hyvää tarkoittaen jokaisen asioihin.

      "Haluat asioiden olevan tietyllä tolalla."

      Ihanko totta!?!? Huhhuh, mistä se ties?

      "Salli itsellesi pitkä lounastauko."

      On helppoa ennustaa toiselle tulevaa, kun määrää sen hänen puolestaan!

      "Kun hosut, lopputulos ei ole kehuttava. "

      Nou shit, Sherlock!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe