Oletteko koskaan tavanneet ateistia uskoontulon hetkellä? On vakuuttavaa nähdä se, kuinka riivattu kaatuu ja hänestä pakenevat demonit mölyävät kauhuissaan.
Ateisti uskoontulon hetkellä
6
140
Vastaukset
Koskaan tavannut ateistia uskoontulon hetkellä. On mahtanut olla vaikuttava kokemus.
Viime yönäkö näit tuolaisen unen?- M@k3
Ateistien anti-maaginenkenttä suojaa heitä riivauksilta, kirouksilta ja muilta vastaavilta tempuilta.
Ihmeitä ei koskaan tapahdu ateistien läsnäollessa ja hulluksi tulleet ateistit viedään mielisairaalaan, ei manaajalle ja kirouksetkaan eivät iske kuin taikauskoisiin.- Kuiperus
ovat? Olisi mahtavaa jos uskovaiset ottaisivat valokuvia demoneista,puheittensa tueksi,eikö?.
Kuiperus kirjoitti:
ovat? Olisi mahtavaa jos uskovaiset ottaisivat valokuvia demoneista,puheittensa tueksi,eikö?.
Näistä isoista tarinankerrontamaista kuten esim. Kiina tulee kristittyjen kertomuksista kohtuullisen värikkäitä, kuten kirjassa adullamin lapset. Siellä häärii orpokodin lapsien ympärillä milloin demoneja milloin enkeleitä.. ja mikä parasta: tiedän uskovaisia jotka pitävät noita kuvauksia totena.. :)
- Ulosajaja
Itse olen tavannut Krisittyjä Uskoon tulon hetkellä.
Aktin alkaessa huusin "Jeesh Ateisti pääsee eroon pakanuuden synnistä ,puhuu nyt Jeesuksesta ain, ei NAISISTA LAIN"
Oli kumminkien senverran pakanuutta jäljellä että alkoi ajaa MINUA takaa ja Usko tuli minuun!
nyt tiedän, että "Ulosvetäjä" on muutakin ,kuin ateistinen työkalu materialististen autojen korjauksessa.
Jeesus myötä! Katoitko sinä pikkunen reppana sen Manaajan kumminkin? Soo soo, kauhuelokuvat ei oo vielä ton ikäsille. Tommosia painajaisia siitä sitten saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215504- 531555
- 141013
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52937- 64920
- 48878
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom143857Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785