Söin propral 10mg tabletteja rytmihäiriötuntemuksiin, (puolikas tabu 4h välein, = 25mg päivässä) sinustakykardia, eteis/kammiolisärit. Nyt edessä ablaatio puolentoista viikonkuluttua, ja lääkitys pitäisi lopettaa 8kk ruokinnan jälkeen.
Olen nytten harjotellut lääkkeen vähennystä, oireina etenkin yöllä että herään siihen että syke on todella voimakas, samantapainen kuin kantapäällä koputtaisi petonilattiaa. Onko tämä täysin normaalia?
Syke on myös sillä hetkellä hiukan korkealla takykardiasta johtuen, n:80-90luokkaa arviolta. Mutta rinnassa tuntuu todella voimakas syke.. Hakkaa raskaasti että herään siihen. Näin tapahtunut jo 2tena iltana lääkityksen vähyyden takia. Olen myös aikaisemmin huomannut että jos en ota tablettia ennen nukkumaanmenoa, niin saatan herätä yöllä todella raskaan voimakkaaseen syke tuntemukseen..
Onko tämä sivu/vierotusoireita lääkityksestä? Propraalinhan ei pitäisi aiheuttaa riippuvuutta? Ja eipä tota tabua nyt ole silleen tullut ees hamuttuakaan, mutta säännöllisesti syöty kun tykyttää niin pirun lujaa.. Eli Torstaina otin vain 1tabletin, aamulla puolikkaan ja iltapäivällä puolikkaan, eilen vain aamulla puolikkaan, ja tänäaamuna 0kpl.. Onko liian raju lopetus? Voi olla että lääkitys pitää aloittaa viikoksi vielä kun pitäisi pystyä olla töissä tovi ennen ablaatiota.. Tätä ennen siis ollut suht säännöllinen 25mg/pv lääkitys, joskus myös vähemmän..
propral
voimasyke
0
409
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339