Morjens
Tammikuun lopussa olisi tarkoitus lähteä Los Angelesiin pari NHL peliä, sekä Las Vegasiin.
Kuinka lämmintä noissa paikoissa on tuohon aikaa?
Mihin hintaan voi saada lentoja?
Nyt ois KLM:llä 615e hyvät lennot. Kannattaako ottaa vai kytätä vielä halvempia?
Lentojen hinnat Losiin jne
Liukuri10
1
631
Vastaukset
- jack1235
Tammikuun lämpötiloista en tiiä mutta maaliskuussa los angeles/ Las vegasissa tarkenee ihan sortseissa ja t paidassa! Ja ehdottomasti kannattaa ottaa lennot jos tohon hintaa saa!! ja jos aikaa riittää niin suosittelen Lakerssin NBA matsia on meinaan huikea tunnelma!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv243849Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362649- 652464
- 1412245
Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362237Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512228Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi291831- 341783
- 341755
- 1291480