..niin onko se sen merkki ettei hän ole kiinnostunut? ärsyttää ku ei miehistä ota selvää. Oon ihastunu yhteen tyyppiin ja ollaan juteltu jonku verran, ku ollaan oltu samalla porukalla liikkeellä. Tää jätkä on luonu muhun tosi pitkiä katseita ja sen jotkut kysymyksetkin on ollu sellasia että se vois olla kiinnostunut.
Nyt viikko sitte tekstasin sille ja kerroin sille että se on mielestäni ihana ja harmittaa ku ei oo paljon ollu tilaisuutta jutella. Se vastas siihen kyllä, mutta viesti oli sellanen ettei siitä oikeen ottanut selvää. Sen jälkeen laitoin vielä toisen viestin. Mun tekis mieli niin tekstata sille taas jotain ja kysyä vaikka vaan kuulumisia, mutta ku en haluais vaikuttaa liian innokkaalta. Lopahtaako miehen kiinnostus jos tyttö on liian innokas..?
Ottaa niin päästä odottaa joka päivä viestiä, jota ei kuitenkaa tuu. Tän jätkän pitäis tietää mun kiinnostus nyt, eli voiko olla niin että kyseinen herra ei vaan välitä niin tekstailusta, vai odottaako hän minulta taas jotain viestiä vai onko niin, että häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta? Mitä mun pitäis tehdä, että saisin selville onko se kinnostunu musta yhtään? tiedän, että helpointa ois kysyä suoraan, mutta sitä en voi kyllä tehdä. Auttaakaa nyt joku....niin ja tämä mies on 23vee, eli ei mikään pikkupoika.
Jos mies ei tekstaa oma-aloitteisesti......
8
5521
Vastaukset
- m19
Niin.
- fdadfadaf
jos haluat mädäntyä aivosi pohtimalla miksi miksi jne...niin ei kannata...kysy suoraan vaan niin saat tietää... vaikuttaa siltä että että häntä ei yksinkertaisesti kiinnosta. miehille kun kännissä kelpaa jutteluseura...itsekkin muistan lukiossa kun hymyilin vain naisille ja juttelin muuten vaan, sen jälkeen sain monelta naiselta viestiä tyyliin "ootko kiinnostunut" joka ei pitänyt paikkansa. Jos miestä kiinnostaa, kyllä hän sen osoittaa...
- umma
joo mulla on ihan sama ongelma yhen pojan kanssa ja mietin koko ajan et lähetänkö jo uutta viestiä vai mitä teen. Sit tää ei koskaan ite ekana lähetä mulle mitään viestiä eikä kysykkään multa mitään.. Vastaa vaan kysymykseen ja sillä selvä..tää taitaa vaivata suurinta osaa kundeista :/ Jos haluut että jaetaan pidemminkin omia kokemuksiamme alice niin laita s-postia tulee osotteeseen [email protected] -tai sit kirjota tänne jatkoo.!!!
- Alice
Joo tää taitaa olla aika yleistä poikien keskuudessa. Just tässä mietin, että oonko viestiny tarpeeks selvästi että oon kiinnostunu jne. Sitte ku en missään tapauksessa haluais olla liian tyrkky, miks se pitääkin olla niin vaikeaa että kysyis vaan suoraa...kai sitä pelkää että tuleekin kieltävä vastaus, eli saa pakit tavallaan.
Musta tuntuu että en jaksa odottaa enää viestiä miehen suunnalta, vaan laitan vielä yhden, ja yritän ottaa selvää sen ajatuksista. Ei kai kukaan sitä pahana ainakaan pidä, jos on ihastuksen kohteena.....luulis miehen olevan imarreltu. Voi kyllä olla että nään hänet tässä joku viikonloppu taas, sitte pitää ainaki tarkkailla, miten jätkä käyttäytyy mun lähettyvillä.
Joo kiitti Umma sulle, ku kerroit että sullakin on samanlaisia ongelmia :) kirjoita lisää, jos haluut! no, ainaki yhdestä asiasta ollaan varmasti samaa mieltä : miehistä EI ota selvää :D - O.o
Alice kirjoitti:
Joo tää taitaa olla aika yleistä poikien keskuudessa. Just tässä mietin, että oonko viestiny tarpeeks selvästi että oon kiinnostunu jne. Sitte ku en missään tapauksessa haluais olla liian tyrkky, miks se pitääkin olla niin vaikeaa että kysyis vaan suoraa...kai sitä pelkää että tuleekin kieltävä vastaus, eli saa pakit tavallaan.
Musta tuntuu että en jaksa odottaa enää viestiä miehen suunnalta, vaan laitan vielä yhden, ja yritän ottaa selvää sen ajatuksista. Ei kai kukaan sitä pahana ainakaan pidä, jos on ihastuksen kohteena.....luulis miehen olevan imarreltu. Voi kyllä olla että nään hänet tässä joku viikonloppu taas, sitte pitää ainaki tarkkailla, miten jätkä käyttäytyy mun lähettyvillä.
Joo kiitti Umma sulle, ku kerroit että sullakin on samanlaisia ongelmia :) kirjoita lisää, jos haluut! no, ainaki yhdestä asiasta ollaan varmasti samaa mieltä : miehistä EI ota selvää :DMeinaa olla aika yleistä toi tekstailemattomuus.
Sattuipas mullekin vähän aikaa sitten.
Kysyin suoraan ja vastaus oli erittäin positiivinen. - beautiful
Alice kirjoitti:
Joo kiitti Umma sulle, ku kerroit että sullakin on samanlaisia ongelmia :) kirjoita lisää, jos haluut! no, ainaki yhdestä asiasta ollaan varmasti samaa mieltä : miehistä EI ota selvää :DKyllä se nyt näyttäisi vahvasti siltä, ettei hän ole kovin kiinnostunut ja vaikka hieman olisi ollutkin, niin sinun utelusi ja tekstarisi tappavat siitä viimeisetkin rippeet. Näin se menee. Ei sinun tarvitse vaivautua kysymään häneltä yhtään mitään, et voi muuta kuin odotella, tekstaako hän vai ei. Tiedän, miten inhottavaa on sellaista odottaa, mutta näin se menee.
- mmmm
varmasti hän vastaa viesteihisi, jos kysylet vain. en usko että liiallisesta aktiivisuudesta on haittaa. kannattaa tosiaankin lähetellä vaikka sitten viestejä jos mieltä painaa ja on tosissaan ihastunut. itse ainakin haluasin saada mahdollisimman paljon viestejä :D
- mmm
Ainakin mun mielestä semmoset varman päälle petaajat on aika raukkamaisia. Jos haluaa saada myöntävän vastauksen niin ei kokeilla ensin kepillä jäätä ja sitten astuta ku on varma että se kestää vaan heti astutaan. Tommonen oman selustan varjeleminen ei ole mistään kotoisin. Jos olet oikeasti ihastunut sano se hänelle selvästi äläkä lähettele mitään tyhmiä alustusviestejä.
Vaikuttaa kuitenkin siltä ettei kys mies ole ihastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041761
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151561- 1421494
- 981430
- 781371
- 1191229
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741131- 691021
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18995- 38992