Onkohan Kuopiossa pitkät jonot isoihin asumisoikeusasuntoihin, tietääkö kukkaan? Kokemuksia?
Asumisoikeusasunnot
10
2799
Vastaukset
- 4+5
Siihen pitää tilata jonotusnumero.
Numero sinänsä ei vain kerro mitään, kun ei kerrota, minkä numeron kohdalla mennään asunnon jaossa.- sen saanti
Jonotusnumeron voi jokainen omillaan toimeentuleva Suomen kansalainen käydä hakemassa Varkauden aluesairaalan ala-aulasta virka-aikana. Mukaan kannattaa ottaa värivalokuva koko perheestä sekä verotustodistus viideltä (5) viimeiseltä vuodelta.
Käsittelyä nopeuttaa jos liitteeksi on laittaa vielä ajokorttirekisteriote ja mahdollinen rikosrekisteriote.
Myöskin sevitys siitä, onko perheiden yhdistäminen tahi hajoittaminen joko meneillään tahi harkinassa nopeuttaa hylkäämistä (käsittelyä) verrattomasti.
- mymmeli1000
Ite oon aina saanu nopeesti asunnon,kaupungilta saa jonotusnumeron.. Meiltä vapautui juuri kolmio lippumäessä,ason asuntoja.. Mukavalla paikalla,kannattaa kysellä :)
- koti kolo
Onko keskustan asoasunnot rauhallisia taloja,miten on äänieristetty,tietääkö joku? Kiitos vastauksesta jo etukäteen.
- Dippaduudii
Itsellänikin on juuri hakemus menossa aso-asuntoihin, huomenna soitan vielä sinne ja kyselen vähän että onko minkälaiset jonot tuolla alueella minne hain... en minnekään keskustaan kumminkaan hakenut mutta rivariin kumminkin. : D Toivottavasti ei kamalan kauan joudu oottamaan ku olis muutto nyt jo ihan ajankohtainen.. :(
- sarahome?
Onko uusia Aso-koteja rakenteilla tai suunniteilla Kuopioon?
Olisiko kellään jotain uutta tietoa asiasta. =) - Dippaduudii
Itse olen penkonut kanssa koko netin läpi et olisko niit rakennettu mut ehkä olen vain huono googlettaja : D En oo ainakaa ite löytäny... tai löysin just semmosen asunnon mihin haluaisin , mut siitäkää ei tiiä onko siin niin pitkät jonot sitten... maanantaina selviää =)
- sarahome
Mun tietääkseni Särkilahdessa on ne ihan uusimmat.
Vinkatkaa, jos oon väärässä. :) - 22
Mulla meni hakemuksen jälkeen noin pari kk kun sain tarjouksen asunnosta Särkiniemessä olevasta kaksiosta.
- Anonyymi
Oliko kiertoilma lämmitys
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1522864Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2792550Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.391544Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381510- 1211222
- 1081163
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee151075Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041053Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.319946Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La60922