Kyllä on varsinaista touhua. Kun ihmisellä ei ole muuta tekemistä, kun luontoelävän rääkkääminen huvikseen.
Pyydä ja päästä. Voi helekutti sentään. Mitään tarvista ei ole moiseen, muuta kun oma huvi. Jos kalan ruuaksi pyytää ja saa, niin ei siinä mitään, mutta kun nämä sankarit puoli tuntia kiduttavat kalaa koukussa siiman päässä hirmusen mölinän ja hihityksen kans. Sitten kuvataan, olipa hauskaa, voi vidu. Me sankarit.
Kyllä länsimaalainen hyvinvoiva läskiperse, niin on se kyllä onneton tapaus.
Jokaisen kalan jonka olen pyytänyt ja saanut, olen myös syönyt. Enkä huvikseni niiltä leukoja venyttele.
TV:n kalastusohjelmat
4
627
Vastaukset
- 123holmen
Jos joku haavoittaa metsästyksen aikana eläintä, järjestetään etsinä isolla joukolla että haavoittunut elänin saataisiin lopetettua. Jos kalastuksessa saadaan pyydettyä kala ja se haavoitetaan, ei sen kitumista lopeteta, vaan se päästetään takaisin kitumaan.
HÄVETKÄÄ C & R.- Nähä
Suomessa haavoitetaan n.s metsästäjien toimesta tuhansia lintuja vuosittain. Yhdelläkään n.s. metsästäjällä ei ole tarvista metsästää ruuan puutteen vuoksi, vaan tappamisen takia. Kun on pyssyt keksitty, niin pitää olla pikkupojilla jotain tekemistä.
Onkohan luonto järjestänyt sen asian sillä tavalla että joku kaupunkilaispaskahousu ampuu syötettyjä sorsia Saimaan rannalla. Tuntuukohan silloin siltä että olen metsästäjä. Sitten metsästysillan päätteeksi saunotaan, juodaan viinaa ja nussittais kaverin akkaa, vaan kun kummallakaan sedällä ei seiso, niin päätetäänkin jatkaa saunailtaa kahdestaan. Sitten jo körötelläänkin audimaasturilla sunnuntai-iltana kohti kotia. Voi, voi.
Siellä se meidän yhteinen onnenpesä jo odottaakin. - gfhjghkjhkj
Ei sille kalalle pistetä sisuksiin reikiä kumminkaan. Jos se pikku perhokoukku käy siinä huulessa kiinni niin se ei vaikuta sen kalan selviytymiseen pätkääkään. Eri asia on jos kalan kidukset vahingoittuu ja se ei voi elää kunnolla enää. Itse vetouistelen jonkin verran ja päästän jotkut kalat irti koukutuksen jälkeen jos ovat terveitä, alamittasia tai vääriä kaloja. Otan yleensä vain ruokakalakokoiset eli 1-3 kiloiset hauet, kuhat, ahvenet....isommat menee takas, koska en tarvitse mitään 7 kilon haukea pakkaseen mätänemään. Koskilta ja lammilta vien kotiin ruokapöytään kaikki alamitan ylittävät lohikalat.
- kjhljkljkklöklölöä
gfhjghkjhkj kirjoitti:
Ei sille kalalle pistetä sisuksiin reikiä kumminkaan. Jos se pikku perhokoukku käy siinä huulessa kiinni niin se ei vaikuta sen kalan selviytymiseen pätkääkään. Eri asia on jos kalan kidukset vahingoittuu ja se ei voi elää kunnolla enää. Itse vetouistelen jonkin verran ja päästän jotkut kalat irti koukutuksen jälkeen jos ovat terveitä, alamittasia tai vääriä kaloja. Otan yleensä vain ruokakalakokoiset eli 1-3 kiloiset hauet, kuhat, ahvenet....isommat menee takas, koska en tarvitse mitään 7 kilon haukea pakkaseen mätänemään. Koskilta ja lammilta vien kotiin ruokapöytään kaikki alamitan ylittävät lohikalat.
sorry...eihän se kyllä pakkasessa mätäne mut silti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.434284Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli652673Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️171762- 1241560
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1331527- 1021427
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?251315Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411136Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141133Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä141116