Huawei E1820

Mitä kummaa????

Otin itselleni tuon sauniksen nopsan lisäpalveluna ja sain pari päivää sitten tuon uuden nettitikun(huawei e1820). Senhän pitäisi asentua koneelle,jossa vista käyttiksenä ihan muitta mutkitta,vaan niin ei sitten käynytkään..eli alkaa kyllä asentamaan ajurit ja muut ohjelmat ihan ok,mutta sitten kun ollaan loppusuoralla ja klikataan valmis ja täppi on kohdassa avaa mobiililaajakaista,vintoosa hermostuu ja pälähtää laatikko näkyviin,jossa sanotaan,että mobiililaajakaista lakkasi toimimasta,windows tarkistaa onko ongelmaan ratk...jne..jne...ja sitten vielä:ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan ja windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa jos on ratkaisu käytettävissä.mikähän mahtaisi olla pielessä?Nettitikussa ei vika ole,koska kokeilin toiselle koneelle,jossa myös vista käyttis,ja asentui sinne ihan ettei mitään.Sitten kun klikkaa tuosta työpöydältä tota mobiililaajakaista kuvaketta,sama juttu,pamahtaa heti se laatikko taas näkyviin,missä ilmoitus:mobiililaajakaista lakkasi toimimasta jne..jne...olen yrittänyt muutaman kerran asentaa uudelleen,mutta joka kerran sama juttu.En ole vielä kertaakaan päässyt kunnolla käyttämään koko tikkua,kun ei nyt oikee aukene tää asia,et mikä vois olla pielessä.Voiskohan se johtua jostain muista ohjelmista/vastaavista? Joku yhteensopivuusongelma tms...? Kellään kokemuksia tai hyviä vinkkejä,et mitä pitäs tehdä,muuta kun ajaa käyttis uusiks tai vaihtaa vista johonkin toiseen?

3

1642

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kfdslökfösd

no kai siellä on se sim kortti sisällä?

• Mitä kummaa????

Juu,on siellä sim-kortti sisällä,on kokeiltu asentaa sekä sim-kortin kanssa,että ilman,aina sama lopputulos.

• M o b i

En tiedä miten Vistassa, mutta Win7 toimii parhaiten asentamalla pelkän ajurin Huawein tikulle, ja käyttämällä seiskan omaa mobiiliyhteyttä. Tai oikeastaan, on mulla se mobiilikin koneella mutta en käytä sitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asianajaja Herman Ljungberg

Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä
      Maailman menoa
      159
      7037
    2. Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??

Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.
      Jyväskylä
      33
      4173
    3. Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.

Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.
      Maailman menoa
      115
      2211
    4. Ja taas kerran

Mutka ja joki. Kenties liikaa nopeutta. Miksi?
      Nurmijärvi
      63
      1968
    5. Mikä on rakkain fantasiasi kaivatusta?

Ja kertoisitko sen hänelle?
      Ikävä
      83
      1470
    6. Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.

Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la
      Hybridi- ja sähköautot
      197
      1458
    7. Nainen, taidan inhota minua todella

tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll
      Ikävä
      73
      1101
    8. Mitä haluaisit sanoa kaivatullesi

vuoden 2025 aluksi?
      Ikävä
      48
      989
    9. Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen

Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202
      Viihde ja kulttuuri
      14
      986
    10. Rattoisaa lauantai iltaa

Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa
      Ikävä
      225
      957
    Aihe