ONKO ANKKAKELLARI LOPETETTU??? VASTATKAA?! JOS TIEDÄTTE MUITA HYVIÄ RETROJA NIIN ANTAKAA OSOITE! Ja ei saa olla hamachia.....
Ankkakellari? LOPETETTU???
11
460
Vastaukset
- Dabbo-Staff
onko ankkakellari lopetettu?
- Mara-----
Toivottavasti Ankkakellari lopetettu.
Lollero Hotel :
Suomen suurin ja monipuolisin uberhotel:
http://lollerohotel.dy.fi - Naamakala - Ankka
Mara----- kirjoitti:
Toivottavasti Ankkakellari lopetettu.
Lollero Hotel :
Suomen suurin ja monipuolisin uberhotel:
http://lollerohotel.dy.fiAnkkakellari ei ole lopetettu. Ja paskat jostaa vitun lollerosta
- Ribbit
Ei ole kiinni
-Ribbit - : DD
En tiiä onko sitä lopetettu itte en ainakaa löydä sitä. Kysyn kaverilta ko se on siinä chatissakin modena. Mut force hotel on paras kaikista missä oon käyny. Uskoppois oon käyny monissa. Lollerokin on vissii lopetettu tai kiinni. Sitten on habbok mutta sielä on aika vähän suomalaisia nykyää : D Kaikki on siirtyny forceen. (:: Mut joo Mun nimi on forcessa MaNsIkKa
- Joku random tyyppi
En mäkää löydä yritäny oon monta kertaa ...
- .a.s.s.s
sen osote?
- banaani-staff
http://65.75.242.167 TUONNE SIELLÄ SAA 50 000 kolea aluksi ja siellä toimii fudis ja wired yms ja bugitus rolleilla (JOPA NIIIN MONI RUUTUSILLA KAMOILLA KUN HALUAA) katas on vähä korjattavaa, mut kyl seki koht tulee takas ehjänä =) Suomalainen hotelli kamat enkukielisiä. Omistajat walle ja lippis
PS EI OO HAMACHIA. JA SE ON 24/7 !!!! LIITTYKÄÄ JO TÄNÄÄN, - ankkakellari-staff
mikä on ankkakellarin osote?
- Ankanmaa
Ankanmaa ei ole lopetettu. Se oli ollut päivityksellä uudenpaan versioon.
Ja Ankkakellari vaihtoi nimeänsä Ankanmaaksi.- Pro Hotelli=Paras
Hyvä Retro:Pro Hotelli tulkaa! Daim On Paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231215
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87777
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20749- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511