Hei
Oletteko lukeneet uuden suomalaisen videoalan lehden, DV-Videolehden (1 2004). Lehdessä julistetaan elokuvakilpailu itsetehdyille lyhytelokuville. Jättö 15.10.2004 mennessä. Ei osallistumismaksua. Palkintojen yhteisarvo 3800,- euroa.
Muutenkin lehdessä paljon mielenkiintoista asiaa. Olen itse kaivannut tällaista lehteä jo vuosia ja tilasin sen netin kautta. Suosittelen. Katso lisää www.videolehti.fi
Elokuvakilpailu Hyvät palkinnot
10
627
Vastaukset
- Antti A.
Millaisia palkinnot ovat. Kerrohan vähän tarkemmin. Mistä lehti löytyy?
- Jukka HKI
Pääpalkintona on videoprojektori, jonka arvo on 1600,- euroa. Palkintojen yhteisarvo 3.800,- euroa.
Lehti löytyy hyvinvarustetusta lehtipisteestä. Ellei sitä löydy, niin pyydä kauppiasta tilaamaan se.
Kilpailuaika päättyy 15.10.2004 joten on hyvää aikaa leffan tekoon. - Jukka HKI
Lehti löytyy hyvinvarustetusta lehtipisteestä. Sen voit myös tilata osoitteesta
www.videolehti.fi - Julius
Jukka HKI kirjoitti:
Lehti löytyy hyvinvarustetusta lehtipisteestä. Sen voit myös tilata osoitteesta
www.videolehti.fiVoit pyytää kauppiasta tilaamaan lehden myyntihyllyyn. Näin voit tutustua lehteen ennen ostopäätöstä. Lehden voit tilata edullisesti:
www.videolehti.fi
- Minä Tampere
Lehti tuntuu olevan kiven takana. Lopulta löytyi Stokkan lehtihyllystä.
- Spiderman
Ilmeisesti aihe on vapaa. Meidän tiimi lähtee kisaan mukaan. Kässäri on valmis. Nyt vain venataan, että koulu loppuu.
- Antti A.
Huomasin juuri, että DV-Videolehdellä on hyvä tarjous. Neljä seuraavaa numeroa ja 25,- euron DVD yhteensä 29,- euroa. Käykää katsomassa:
www.videolehti.fi - Myrkkymäki
Lehti on ainakin Myyrmäestä loppunut. Koska ilmestyy seuraava?
- Filmimies
Uusi DV-Videolehti ilmestyi viime viikolla. Taisi tulla kauppoihin 10.6.
Kävin tänään Helsingissä Asematunnelin Anttilassa ja siellä oli uutta lehteä (kesä 2 2004) myynnissä.- (k)apina
On muuten niin törkeetä mainostamista, että saitte juuri antilukijan. Tehooko tollanen soopa muihin? Ilmeisen köyhä lehti, kun päätoimittaja markkinoi sitä julkisilla foorumeilla... Aivan VITUN ärsyttävää. Pitkää elämää Sinulle, "Jukka HKI" ja kumppanit!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627