Narsisteilla on heikko libido. Onko väittämät tosia?
Narsisti ei ymmärrä erotiikkaa
40
719
Vastaukset
Tarua. Vietti on jokaisella ihmisellä.
- Totta/Tarua
millainen se on keskimäärin narsistilla? En väittänyt, ettei sitä ole. Toisaalta sen voi korvata joku muu tarve. Voisin väittää, että sen korvata vallan halua, mutta fyysinen suoritus on heikko.
Totta/Tarua kirjoitti:
millainen se on keskimäärin narsistilla? En väittänyt, ettei sitä ole. Toisaalta sen voi korvata joku muu tarve. Voisin väittää, että sen korvata vallan halua, mutta fyysinen suoritus on heikko.
Tää tutkimuskenttä onkin hiukka problemaattinen. Vastaajana täytyisi olla ihmisiä jotka ovat rakastelleet monien narsistien kanssa. Itse en kuulu niihin. Mutta ylikorostunut seksuaalisuus kuuluu oireena narsistiseen, huomionhakuiseen häiriöön.
Seksistä vallankäytön aseena ollaan juteltu tuolla aiemmissa ketjuissa, jos jaksat kaivella. Paavalin sanoin: Kehosi kuuluu puolisollesi.. :)- Totta/Tarua
yxex kirjoitti:
Tää tutkimuskenttä onkin hiukka problemaattinen. Vastaajana täytyisi olla ihmisiä jotka ovat rakastelleet monien narsistien kanssa. Itse en kuulu niihin. Mutta ylikorostunut seksuaalisuus kuuluu oireena narsistiseen, huomionhakuiseen häiriöön.
Seksistä vallankäytön aseena ollaan juteltu tuolla aiemmissa ketjuissa, jos jaksat kaivella. Paavalin sanoin: Kehosi kuuluu puolisollesi.. :)Huomasit varmaankin, etten tuonut esille omaa asiantuntemustani aiheesta :)
Totta/Tarua kirjoitti:
Huomasit varmaankin, etten tuonut esille omaa asiantuntemustani aiheesta :)
Huomasin kyllä :)
- 20+14
Vaikea sanoa.
Kerroin narsistille olevani aseksuaali. Hän kysyi, mitä se tarkoittaa joten kerroin. Johon narsisti: "aijaa, niin minäkin." (olemme molemmat naisia)
Kun sitten tämä sama narsisti on tekemisissä yliseksuaalisen alfauroksen kanssa, niin hopsista hoijaa, miten yhtäkkiä narskun koko maailma onkin seksiä ja erotiikkaa täynnä, ja jos jonain päivänä ei saakaan, pitää hoitaa hommat omin sormin.
Narsistin libido riippuu täysin siitä, minkälainen on hänen sen hetkisen keskustelukumppaninsa libido.- Totta/Tarua
aisti, ettet itse arvostanut omaa aseksuaalisuuttasi, jolloin narsisti sai tilaisuuden läimäyttää sinua omalla erinomaisuudellaan.
Toisaalta alfaurosta on helppo viihdyttää omilla sormeilujutillaan, vaikkei se olisi edes totta. Tuohon nyt pystyy jokainen nainen. - 16+2
Totta/Tarua kirjoitti:
aisti, ettet itse arvostanut omaa aseksuaalisuuttasi, jolloin narsisti sai tilaisuuden läimäyttää sinua omalla erinomaisuudellaan.
Toisaalta alfaurosta on helppo viihdyttää omilla sormeilujutillaan, vaikkei se olisi edes totta. Tuohon nyt pystyy jokainen nainen.Jep, en ole eri mieltä. Pointtini oli kuitenkin se, että narsisti kopioi piirteitä ja ominaisuuksia ihmisestä jonka kanssa on sillä hetkellä tekemisissä, ja sitten tekee niin kuin tuossa jo sanoitkin: läimäyttää omalla kopioidulla erinomaisuudellaan, vaikkei edes ymmärtäisi mistä puhutaan.
Huvittavaa tuossa esimerkissäni oli se, että jouduin selittämään narsistille mitä aseksuaalisuus tarkoittaa ennen kuin hän havaitsi olevansa samanlainen- Tai siis hieman minua erinomaisempi...
- j.o.k.u.
Sanoisin että päinvastoin. :)
- Totta/Tarua
paljon rakkautta, hienovaraisuutta ja intohimoa. Voiko narsisti tuntea em. tunteita toista ihmistä kohtaan?
- 16+6
Totta/Tarua kirjoitti:
paljon rakkautta, hienovaraisuutta ja intohimoa. Voiko narsisti tuntea em. tunteita toista ihmistä kohtaan?
Narsisti osaa kyllä näytellä noita mainitsemiasi tunteita etevästi, mutta ei tuntea.
- j.o.k.u.
Totta/Tarua kirjoitti:
Ei.
Mihin noita tunteita tarvitaan? Totta/Tarua kirjoitti:
Kaikki riippuu niin kaikesta...mitä älykkäämpi ihminen on, sen monimutkaisemmaksi muuttuu ajattelu...sitä alkaa ottamaan huomioon sellaisiakin siirtoja mitä ei ole vielä tehty. Hienovaraisuus.
Tunteet: Jos sanon sulle; Kommenttisi on perseestä. Piste. (ei ole)
Tyrmistyisit, loukkaantuisit, ajattelisit että olen äärimmäinen vittupäänahka ;-D
Minä, omassa muuttuvassa narsistisessa tilassani, pystyn tuntemaan rakkautta, hienovaraisuutta ja intohimoa.
Mikä on sun tarinasi?j.o.k.u. kirjoitti:
Ei.
Mihin noita tunteita tarvitaan?Tunteet on yliarvostettuja, mutta niitä ei pidä jättää huomiotta. Kyllä sä tiedät mihin niitä tarvitaan, ne ovat kuin itse Saatana ajattelevalle Jumalle ... ilman niitä itse Jumalakaan ei olisi täydellinen ;)
yxex kirjoitti:
Kaikki riippuu niin kaikesta...mitä älykkäämpi ihminen on, sen monimutkaisemmaksi muuttuu ajattelu...sitä alkaa ottamaan huomioon sellaisiakin siirtoja mitä ei ole vielä tehty. Hienovaraisuus.
Tunteet: Jos sanon sulle; Kommenttisi on perseestä. Piste. (ei ole)
Tyrmistyisit, loukkaantuisit, ajattelisit että olen äärimmäinen vittupäänahka ;-D
Minä, omassa muuttuvassa narsistisessa tilassani, pystyn tuntemaan rakkautta, hienovaraisuutta ja intohimoa.
Mikä on sun tarinasi?Sä yxex ojentelet kättä kaikille täällä ... ja kukaan ei uskalla tarttua siihen. Olet epätodellinen täällä S24:ssä.
Älä vain muutu.16+6 kirjoitti:
Narsisti osaa kyllä näytellä noita mainitsemiasi tunteita etevästi, mutta ei tuntea.
http://www.youtube.com/watch?v=NslWB3glglU&feature=related
(mitä tunnet?)
:)- j.o.k.u.
temppuilija kirjoitti:
Tunteet on yliarvostettuja, mutta niitä ei pidä jättää huomiotta. Kyllä sä tiedät mihin niitä tarvitaan, ne ovat kuin itse Saatana ajattelevalle Jumalle ... ilman niitä itse Jumalakaan ei olisi täydellinen ;)
Eikö tunteet ole vain rajoittavia...Vähän kuin omistaisi huippuunsa viritetyn menopelin, johon joku idiootti on pistänyt nopeusrajoittimen, niin ettei pääse kulkemaan kuin viittäkymppiä...
Ei kuulosta kovin järkevältä minusta. :) - Totta/Tarua
yxex kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=NslWB3glglU&feature=related
(mitä tunnet?)
:)että olet minua vanhempi, koska en kuuntele tuollaista musiikkia :) Toisaalta tiedän, että olet minua nuorempi. Siinä on Slaavilaista melankoliaa.
Voit tavoittaa minut muualta. Bib Bib :)
http://www.youtube.com/watch?v=Sl5HP3MCTKA temppuilija kirjoitti:
Sä yxex ojentelet kättä kaikille täällä ... ja kukaan ei uskalla tarttua siihen. Olet epätodellinen täällä S24:ssä.
Älä vain muutu.=)
En muutu. Ja muista Br, mulle ei tuota ongelmia kehua sua, koska sä oikeasti olet suuri ajattelija, ja olen oivaltanut sun kommenteistas erinäisiä asioita. Olet huipputyyppi! On hiukka ikävä lottamaria ja ilkikurimusta, mutta ymmärrän että elämä tuo, elämä vie...ja matka jatkuu...j.o.k.u. kirjoitti:
Eikö tunteet ole vain rajoittavia...Vähän kuin omistaisi huippuunsa viritetyn menopelin, johon joku idiootti on pistänyt nopeusrajoittimen, niin ettei pääse kulkemaan kuin viittäkymppiä...
Ei kuulosta kovin järkevältä minusta. :)Siis tarkoitat kai, että ajattelu rajoittaa niitä tunteita, jolloin ne menee vain viittäkymppiä, kun potentiaali olisi jossain äänennopeuden tasolla 1200kmh kieppeillä ? Tiedän kyllä, että se sattuu aika lailla, kun tuollaisista nopeuksista tulee seinä vastaan. Veikkaan, että sullakin on kokemusta siitä ... ;)
- Totta/Tarua
j.o.k.u. kirjoitti:
Ei kuulosta kovin järkevältä minusta. :)Miksi järki unohtuu niin usein? Vaivaako huono muisti?
http://www.youtube.com/watch?v=cKGnw4LkZFE temppuilija kirjoitti:
Siis tarkoitat kai, että ajattelu rajoittaa niitä tunteita, jolloin ne menee vain viittäkymppiä, kun potentiaali olisi jossain äänennopeuden tasolla 1200kmh kieppeillä ? Tiedän kyllä, että se sattuu aika lailla, kun tuollaisista nopeuksista tulee seinä vastaan. Veikkaan, että sullakin on kokemusta siitä ... ;)
Auringon halkaisija on 1,5 valosekunttia, vaivaiset 450 000km... :-P
- j.o.k.u.
temppuilija kirjoitti:
Siis tarkoitat kai, että ajattelu rajoittaa niitä tunteita, jolloin ne menee vain viittäkymppiä, kun potentiaali olisi jossain äänennopeuden tasolla 1200kmh kieppeillä ? Tiedän kyllä, että se sattuu aika lailla, kun tuollaisista nopeuksista tulee seinä vastaan. Veikkaan, että sullakin on kokemusta siitä ... ;)
Jos mennään pelkän järjen mukaan, vain taivas on rajana...Jos mennään tunteiden mukaan, kuljetaan etanavauhtia saapumatta koskaan määränpäähän. Missä se sitten lienee...
"Tiedän kyllä, että se sattuu aika lailla, kun tuollaisista nopeuksista tulee seinä vastaan. Veikkaan, että sullakin on kokemusta siitä ... ;)"
On ja ei ole. ;)
Itseasiassa, mitä enemmän asiat menevät päin persettä, sen enemmän jännitystä elämässä, ja sen enemmän tunnen eläväni...Onko se sitten kärsimystä?
Oikeastaan se herättää aika ristiriitaisia tunteita...Hyvästä pahaan, pahasta hyvään.
Pahempaa on kulkea etanavauhdilla, ja kuolla tylsyyteen...Kuin suunnata katastrofista toiseen.
Tätä ajattelua vain harva ymmärtää. :) Totta/Tarua kirjoitti:
että olet minua vanhempi, koska en kuuntele tuollaista musiikkia :) Toisaalta tiedän, että olet minua nuorempi. Siinä on Slaavilaista melankoliaa.
Voit tavoittaa minut muualta. Bib Bib :)
http://www.youtube.com/watch?v=Sl5HP3MCTKA:)
Toi oli hyvä!!
Kaksi sutta tapaa toisensa metsässä...kysyykö he toistensa ikää?
http://www.youtube.com/watch?v=--I9a9Tf5-Mj.o.k.u. kirjoitti:
Jos mennään pelkän järjen mukaan, vain taivas on rajana...Jos mennään tunteiden mukaan, kuljetaan etanavauhtia saapumatta koskaan määränpäähän. Missä se sitten lienee...
"Tiedän kyllä, että se sattuu aika lailla, kun tuollaisista nopeuksista tulee seinä vastaan. Veikkaan, että sullakin on kokemusta siitä ... ;)"
On ja ei ole. ;)
Itseasiassa, mitä enemmän asiat menevät päin persettä, sen enemmän jännitystä elämässä, ja sen enemmän tunnen eläväni...Onko se sitten kärsimystä?
Oikeastaan se herättää aika ristiriitaisia tunteita...Hyvästä pahaan, pahasta hyvään.
Pahempaa on kulkea etanavauhdilla, ja kuolla tylsyyteen...Kuin suunnata katastrofista toiseen.
Tätä ajattelua vain harva ymmärtää. :)On joitain, jotka ymmärtävät. Ja jotkut jotka elävät siinä. Mutta minä en. Mä luulen, että olen lopulta jotain muuta kuin narsisti ... ei hetkessä elämisessä ole mitään vikaa, eikä hulluttelussa .. mutta mun elämässä tapahtuu vain hyviä asioita.
- j.o.k.u.
temppuilija kirjoitti:
On joitain, jotka ymmärtävät. Ja jotkut jotka elävät siinä. Mutta minä en. Mä luulen, että olen lopulta jotain muuta kuin narsisti ... ei hetkessä elämisessä ole mitään vikaa, eikä hulluttelussa .. mutta mun elämässä tapahtuu vain hyviä asioita.
Olen itsekin aika tyytyväinen elämääni. :)
Ja se onko vastaantulevat asiat hyviä vai pahoja, riippuu mielestäni aivan asenteesta.
http://www.youtube.com/watch?v=PKVpLL3EJq0&feature=related
^Paras biisi tältä bändiltä. j.o.k.u. kirjoitti:
Olen itsekin aika tyytyväinen elämääni. :)
Ja se onko vastaantulevat asiat hyviä vai pahoja, riippuu mielestäni aivan asenteesta.
http://www.youtube.com/watch?v=PKVpLL3EJq0&feature=related
^Paras biisi tältä bändiltä.Toi on hyvä biisi, ehdottomasti paras tolta bändiltä, kunnes tulee se seesteinen hetki ja joutuu kohtaamaan itsensä hiljaisuudessa, jossa ei ole ketään muuta. Siihen sopii minusta paljon paremmin seuraava. Liittyy samaan ajanjaksoon omassa kasvussani ... voi vain pohtia, kumpi on kumpi, minä suojavarusteissa vai minä ilman niitä? Ja mitä tapahtuu, kun kohtaan itseni?
http://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQ- j.o.k.u.
temppuilija kirjoitti:
Toi on hyvä biisi, ehdottomasti paras tolta bändiltä, kunnes tulee se seesteinen hetki ja joutuu kohtaamaan itsensä hiljaisuudessa, jossa ei ole ketään muuta. Siihen sopii minusta paljon paremmin seuraava. Liittyy samaan ajanjaksoon omassa kasvussani ... voi vain pohtia, kumpi on kumpi, minä suojavarusteissa vai minä ilman niitä? Ja mitä tapahtuu, kun kohtaan itseni?
http://www.youtube.com/watch?v=SBjQ9tuuTJQMielestäni olet jo kohdannut itsesi...
Mutta sen voit tietää vain sinä.
Onko ihmisellä lopultakaan tarvetta muuttua?
Mitä varten tässä pitäisi "valmistautua"?
Mielummin itse elän ainakin itsenäni, kun kulutan elämäni miettien, miten kuolla täydellisenä ihmisenä.
En yritä enää "kasvaa henkisesti"...Se olisi ajanhaaskausta. Olen tätä, olen aina ollut, ja tulen aina olemaan...
Ehkä se salaisuus piilee juuri siinä. Itsensä hyväksymisessä... j.o.k.u. kirjoitti:
Mielestäni olet jo kohdannut itsesi...
Mielummin itse elän ainakin itsenäni, kun kulutan elämäni miettien, miten kuolla täydellisenä ihmisenä.
En yritä enää "kasvaa henkisesti"...Se olisi ajanhaaskausta. Olen tätä, olen aina ollut, ja tulen aina olemaan...
Ehkä se salaisuus piilee juuri siinä. Itsensä hyväksymisessä...j.o.k.u. kirjoitti:
Mielestäni olet jo kohdannut itsesi...
Ehkä se salaisuus piilee juuri siinä. Itsensä hyväksymisessä...Olet löytänyt itsesi. Se on juurikin tuossa. Sinä olet kaikkea. Sinä olet sinä. Et ole yhtään enempää, kuin se pieni lapsi keinussa kotipihalla, tai se aikuinen nainen siellä kartanossa, tai se vanha viisas nainen, joka kertoo sinulle totuuksia elämästä. Toiset käyvät vuosia terapiassa oppimatta hyväksymään itsensä sellaisena, kuin ovat -- löytämättä sitä pientä tyttöä/poikaa sisältään.
Minä olen maa, järvi, vanha viisas mies puoliksi siellä järvessä, puoliksi maalla, puu, iso käärme, joka vetää minua kohti omaa kuolemaani, silti hymyillen minulle, pieni lapsi rannalla ... tai se valon miekkaa kantava harmaahapsuinen vanha viittaan pukeunut mies, joka kävelee kahden mustan järven välissä olevalla suokannaksella, kohti minua, tai se arkaainen kala, jonka näen kirkkaassa merivedessä, tai ne symmetriset värikkäät kuviot, jotka vain järjestyvät siellä meren pohjassa mandalaksi .... narri, talon seitsemännessä kerroksessa, katolla ... minä olen kaikkea mitä minä olen. Tunnen erikoista yhteyttä moniinkin juttuihin -- olen siis hullukin kaiken lisäksi.temppuilija kirjoitti:
Olet löytänyt itsesi. Se on juurikin tuossa. Sinä olet kaikkea. Sinä olet sinä. Et ole yhtään enempää, kuin se pieni lapsi keinussa kotipihalla, tai se aikuinen nainen siellä kartanossa, tai se vanha viisas nainen, joka kertoo sinulle totuuksia elämästä. Toiset käyvät vuosia terapiassa oppimatta hyväksymään itsensä sellaisena, kuin ovat -- löytämättä sitä pientä tyttöä/poikaa sisältään.
Minä olen maa, järvi, vanha viisas mies puoliksi siellä järvessä, puoliksi maalla, puu, iso käärme, joka vetää minua kohti omaa kuolemaani, silti hymyillen minulle, pieni lapsi rannalla ... tai se valon miekkaa kantava harmaahapsuinen vanha viittaan pukeunut mies, joka kävelee kahden mustan järven välissä olevalla suokannaksella, kohti minua, tai se arkaainen kala, jonka näen kirkkaassa merivedessä, tai ne symmetriset värikkäät kuviot, jotka vain järjestyvät siellä meren pohjassa mandalaksi .... narri, talon seitsemännessä kerroksessa, katolla ... minä olen kaikkea mitä minä olen. Tunnen erikoista yhteyttä moniinkin juttuihin -- olen siis hullukin kaiken lisäksi.Kaunista..
- j.o.k.u.
temppuilija kirjoitti:
Olet löytänyt itsesi. Se on juurikin tuossa. Sinä olet kaikkea. Sinä olet sinä. Et ole yhtään enempää, kuin se pieni lapsi keinussa kotipihalla, tai se aikuinen nainen siellä kartanossa, tai se vanha viisas nainen, joka kertoo sinulle totuuksia elämästä. Toiset käyvät vuosia terapiassa oppimatta hyväksymään itsensä sellaisena, kuin ovat -- löytämättä sitä pientä tyttöä/poikaa sisältään.
Minä olen maa, järvi, vanha viisas mies puoliksi siellä järvessä, puoliksi maalla, puu, iso käärme, joka vetää minua kohti omaa kuolemaani, silti hymyillen minulle, pieni lapsi rannalla ... tai se valon miekkaa kantava harmaahapsuinen vanha viittaan pukeunut mies, joka kävelee kahden mustan järven välissä olevalla suokannaksella, kohti minua, tai se arkaainen kala, jonka näen kirkkaassa merivedessä, tai ne symmetriset värikkäät kuviot, jotka vain järjestyvät siellä meren pohjassa mandalaksi .... narri, talon seitsemännessä kerroksessa, katolla ... minä olen kaikkea mitä minä olen. Tunnen erikoista yhteyttä moniinkin juttuihin -- olen siis hullukin kaiken lisäksi.Aika kummallista mitä kaikkea yksi ihmiselämä voi pitää sisällään...
Niin paljon eri puolia, ja ulottuvuuksia. Kuka voi todella tuntea toista, jos ei ole nähnyt toisen unia, tai kuunnellut toisen piilotettuja ajatuksia. Kuka voi tuomita toisen ihmisen, jos ei ole elänyt jokaista sekuntia sen toisen ruumiissa, vuosien ajan, aina syntymästään asti.
Nykyään on niin helppoa tiivistää yksi ihmiselämä yhteen suppeaan käsitteeseen. Yhdellä diagnoosilla, voidaan tiivistää tuo koko ihmiselämä yhteen sanaan, on se sana vaikka sitten 'narsisti'.
Mutta jopa minä tiedän, että se on väärin...
Onko sillä lopulta väliä, minkä sanan tai nimen itsellensä antaa...
Jokainen tietää mitä on, sitä ei mikään lappunen, mikään sana, eikä yksikään toisen loukkaava sana voi muuttaa. Vain ihminen itse voi tuomita itsensä...
Mutta onko järkeä tuomita kuitenkaan sitä ainoaa asiaa, minkä omistaa, ja mitä kukaan ei voi sinulta viedä? j.o.k.u. kirjoitti:
Aika kummallista mitä kaikkea yksi ihmiselämä voi pitää sisällään...
Niin paljon eri puolia, ja ulottuvuuksia. Kuka voi todella tuntea toista, jos ei ole nähnyt toisen unia, tai kuunnellut toisen piilotettuja ajatuksia. Kuka voi tuomita toisen ihmisen, jos ei ole elänyt jokaista sekuntia sen toisen ruumiissa, vuosien ajan, aina syntymästään asti.
Nykyään on niin helppoa tiivistää yksi ihmiselämä yhteen suppeaan käsitteeseen. Yhdellä diagnoosilla, voidaan tiivistää tuo koko ihmiselämä yhteen sanaan, on se sana vaikka sitten 'narsisti'.
Jokainen tietää mitä on, sitä ei mikään lappunen, mikään sana, eikä yksikään toisen loukkaava sana voi muuttaa. Vain ihminen itse voi tuomita itsensä...
Mutta onko järkeä tuomita kuitenkaan sitä ainoaa asiaa, minkä omistaa, ja mitä kukaan ei voi sinulta viedä?(
j.o.k.u. kirjoitti:
Aika kummallista mitä kaikkea yksi ihmiselämä voi pitää sisällään...
Mutta onko järkeä tuomita kuitenkaan sitä ainoaa asiaa, minkä omistaa, ja mitä kukaan ei voi sinulta viedä?Hyvää pohdintaa! "Kuka voi tuomita toisen ihmisen, jos ei ole elänyt jokaista sekuntia sen toisen ruumiissa, vuosien ajan, aina syntymästään asti."
Kuka on valmis heittämään ensimmäisen kiven? Sillä vastuu on suuri, kivittäjiä riittää... :-(yxex kirjoitti:
Hyvää pohdintaa! "Kuka voi tuomita toisen ihmisen, jos ei ole elänyt jokaista sekuntia sen toisen ruumiissa, vuosien ajan, aina syntymästään asti."
Kuka on valmis heittämään ensimmäisen kiven? Sillä vastuu on suuri, kivittäjiä riittää... :-(... kovin on yksilöllistä ja henkilökohtaista se, miten ympäröivää maailmaa jäsennämme, mitä siinä näemme mielekkäänä ... asennekysymys?
temppuilija kirjoitti:
... kovin on yksilöllistä ja henkilökohtaista se, miten ympäröivää maailmaa jäsennämme, mitä siinä näemme mielekkäänä ... asennekysymys?
Kyllä asenteellisuudella on suuri merkitys. Spurgut on huonoja, mustalaiset ei tee töitä, somalit pummeja, ruotsalaiset homoja, narsistit hirteen...kun päässä on vain koppavia ajatuksia, niin koita siinä sitten joustavasti suhtautua elämään ;-D
Avoimin silmin elämään. Ehkä ihminen on sittenkin ihminen.temppuilija kirjoitti:
... kovin on yksilöllistä ja henkilökohtaista se, miten ympäröivää maailmaa jäsennämme, mitä siinä näemme mielekkäänä ... asennekysymys?
..ja harvemmin on niin että ihminen sanoo vain; 'kommarit hirteen', vaan niitä nega-asenteita löytyy joka lähtöön. Tällainen ihminen on samalla tietämättään aika narsistinen, I think.
Symppikset asennoituu eri tavalla...uskovat ihmisiin, rakkauteen, elämään...tiedä sitten mikä on oikein. Ympäristökin ratkaisee, se miten siinä pärjää. Survival-hommia, sano.. :)
- Anonyymi
Narsistille ainakin ex miehelleni seksi oli alistamisen väline. Etenkin krapulassa hän oikein katsoi kellosta aikaa paljonko jaksaa jyystää ja ei vaan laennut. Kyllä oli kova kyrpä ja hyvät kyvyt. Sitten kun siinä alla kuivui ja molempien paikat oli veressä, oli hyvä syy lyödä, kun oot niin paska akka, että sun kanssa ei edes laukea ja kyllä on niin kipeä, että pari päivää menee ilman housuja sohvalla.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1053565Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv2302333Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02120Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k381869Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll91669- 951128
No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....5920- 51882
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu70860Sinkkuihmisten suppea kuva maailmasta.
Siskoni on jo vannoutunut sinkku. Hän ei haaveile mitään suhdejuttuja. Mutta välillä mietin, miten vähän ja suppeasti130822