Tietääkö kukaan suomenkielistä sivustoa, millä kerrottaisiin tarot korteilla tehtäviä loitsuja, olen löytänyt paljon englanninkielisiä mutta jatkuvasti saa olla sanakirja kädessä kun niitä tavaa, ei sinänsä etten englantia osaisi mutta sitten korttien nimitykset jne.
Sitten toinen aihe, onko kukaan lukenut Book Of Thoth kirjaa, mm. ladattavissa ilmaiseksi pdf tiedostona (itse näin löysin) ja yrittänyt tulkita niissä olevia symboleja kuten hexat ja muut. Itse nyt tulkinnut noita symboleja ja tehnyt omat variaatiot tarot pöytiin käyttäen näitä symboleja esim. The Days Of The Week hexagrammia, mitä käytän katsoakseni kortin kullekin päivälle viikossa.
Ps: Olis todella mahtavaa löytää joku suomalainen tarot loitsu sivusto.
Loitsuja
Alisa Krouvi
0
524
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840