Olisiko jotain sukka ja/tai pohjallis ehdotuksia minulle jonka jalat hikoilevat herkästi ja tuntuvat kuumilta. Kengät Lowa Strato Lo.
Kuumat jalat
2
507
Vastaukset
- jalkautunuttt
Villa on tunnetusti materiaali,joka ei tunnu kostealle kovin helposti.Silkki kuulema viilentää jalkoja,mutta itselläni ei ole kokemusta silkistä. Bambuakin on nykyään sukissa. Kaikkia näitä löytynee hyvinvarustetuista retkeilyliikkeistä.
Myös pohjallisia on villasta tehtyjä.
Jalkoja kannattaa tuulettaa aina kun on vähänkään taukoa. Kesällä ne voi upottaa puroon ja kuivata hyvin ennen kenkien takaisinlaittoa. - Marjukka_Ma
Todella moni on saanut tähän avun jalkakylvyllä ja jalkavoiteella- Jalat eivät haise ja hikoilevat tosi vähän, jos ollenkaan. Auttaa verenkiertoon. Yksikin n. 50v nainen alkoi käyttää tätä kylpyä ja voidetta. Aluksi hän teki joka ilta kylvetyksen ja voitelun, mutta sit jatkossa riitti vain kerran viikossa ja sanoi, että kerrankin elämässä jalkani eivät haise kauhealle. Olen todella onnellinen
Kolmas tuote on taikapallo, joka tappaa bakteerit niin vaatteista kuin koneestakin 100%:sti, jonka jälkeen vaatteita voi pitää kaksi päivää ilman että ne tai minä haisen hielle, jopa 5päivää.
Taikapallo sisältää hopeaioneja, jotka tarttuvat vaatteisiin 10 päiväksi ja laitetaan vaate tai sukka kaappiin, josta se otetaan päälle tai jalkaan esim. 3 viikon päästä. Sit aletaan hikoileen, niin hopeaioni aktivoituu ja estää hien hajun tai pahan hajun. Pallo toimii 0-95asteeseen. Se kannattaa olla koko ajan pesukoneessa, koska esim. tyynyihin eritetään hikoilua yms. bakteereja yön aikana tosi paljon. Pitää myös pyykin pehmeänä, usea on päässyt eroon myös ihottumista esim. jaloista, käsistä ja vartalolta. En mistään hinnasta antaisi pois tätä palloa, on auttanut niin paljon meidän perheen elämään.
Pallo kestää vähintää 160 koneellista... meillä kesi yli 220 koneellista
Urheiluvaatteet eli keinokuidut kaipaavat sitä palloa kovasti
JOs jäi jotain epäselvää, niin kysy ihmmeessä lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1423195- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791956Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1161000
- 58978
- 11900