Oinaan ammtti sekä jotakin muuta...

Mietityttää...

Heippa!

Olisi mielenkiintoista tietää, että mikä teidän muiden oinaiden ammatti on? Tuleeko siinä esiin myös horoskooppiin liitettyjä asioita, kuten nopeatempoisuus, seikkailunhalu, vaihtelu, johtajuus? Miksi pidät ammatistasi...vai pidätkö? Itse työskentelen sairaanhoitajana ja pidän työstäni, sillä se on nopeasti muuttuva ala, tilanteet ovat joskus hyvinkin lyhytkestoisia ja hektisiä, alalla on hyvät etenemis -ja erikoistumismahdollisuudet :) Tykkään auttaa ihmisiä!

Toisena asiana on jäänyt mietityttämään tämä ihmisten saama käsitys oinasmiesten hyvistä rakastelutaidoista :D Itse en ole vielä päässyt kokemaan, joten ne ketkä ovat kokeneet voisivat varmasti kertoa oman mielipiteensä asiaan liittyen.

Kiitti!

19

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oinas N

      eli laitoshuoltajan, siis siivousalan töitä teen, vaikka onkin huonosti palkattu ja aliarvostettu työ, pidän siitä kun se on niin fyysistä. Itse tekevänä ihmisenä en voisi kuvitellakaan tekeväni vaikka istumatyötä 8h/pv. Päivät menee kuin siivillä ja näkee työnsä jäljen.

      • Laikkari myös

        Ihan kuin minun kirjoittamani,laikkari myös ja työn fyysisyys parasta, vaikka onkin ajoittain raskasta.


    • juha82222

      vitsi vitsi
      tuli vaan mieleen ku rakastelun jalon taidon osaavat
      toivottavasti ei rakastele kaikkia lol

    • teho-osasto1

      Olen oinasmies, töissä sairaanhoitajana teho-osastolla. Tykkään työstäni, koska siinä joutuu käyttämään paljon päätä, ennakoimaan mahdollisia tulevia ongelmia. Monesti työskennellään elämän ja kuoleman rajamaastossa. Lisäksi työ ei ole fyysisesti raskasta ja se sopii minulle. Mitä tulee rakastelutaitoihin, niin kehuttu on.. "Lahnaa" minusta ei saa tekemälläkään ja odotan sitä myös seksikumppaniltani, että annetaan tulen räiskyä täysillä.

    • ossivitunpässi

      Ei tule horoskooppeihin liittyviä eikä muihinkaan asiohin liittyviä.Teen työtä jota on paikka kunnallani tarjolla.Niinkuin jokainen normi ihminen.
      JK: Olen vitun kännissä ja sattumalta huomasin tämän idiootti keskustelun.

    • Ennimenni

      Parturi-kampaaja/stylisti/maskeeraaja, pidän siitä että pääsen tekemään jotain jolla voin jollain tavalla vaikuttaa ja näen heti tekemäni jäljen. Työ myös täyttää sosiaaliset tarpeeni sekä opettaa ottamaan niin risuja kuin ruusujakin vastaan.
      Kiiressä pääsen taas testaamaan itseäni ja olla iloinen kun kaikesta stressistä ja paineesta huolimatta koen onnistuneeni. Lisäksi pääsen käyttämään luovuuttani ja haastamaan itseni uudelleen ja uudelleen ja koko ajan tulee uusia asioita joita pitää oppia.

    • tdtrewteeeoinas

      Automaatioasentaja.

    • JK

      LAISTOSHUOLLTAJA

    • oinasn21

      lähihoitaja :)

    • kk

      kukkien hoito

    • pässi sarvineen

      koneautomaatioinsinööri, pidän siksi kun päivät menevät nopeasti (lue: tuntuvat menevän) ja ala kiinnostaa ja palkka on riittävä.

      Minä olen kuulemma sängyssä ihan kuin sähköjänis. Eiköhän tuo ole otettava positiivisena rakastelutaito kuvauksena. Tyytyväinen on tyttöystävä ollut.

    • cmurder

      hitsaaja ja valunpuhdistaja.ei lopu kunto sängyssä jos kumppani matchaa.

    • oinasnaikkonen

      Olen Vartija ja naispuoleinen.

      Pidän työn vaihtelevasta luonteesta ja monipuolisista työtehtävistä/-ajoista.

      Monesti pääsee paljon liikkumaan, myös jaloin joten on myös fyysistä. En voisi tehdä työtä joka sitoo yhteen paikkaan/huoneeseen 8 tunniksi joka päivä.

      Tapaan paljon erilaisia ihmisiä eikä yksikään päivä ole samanlainen.

      Tykkään!

      • Olisi kiva

        saada alistaa/alistua kauniin- ja viehkeän naisvartijan käsittelyssä ;)


    • päkättäjä

      Toimistotyöntekijä. 7 tuntia päivässä istun tietokoneella. Olen aina vähän kipeä ja väsyttää.

    • ...

      Hoito-apulainen. JA olen mies

    • Oinaan prkl!

      Tarjoilija

    • oinax

      Oinaan ammatti on palomies. Ja minä olen palomies. Ja oinas. Ettäs sen tiedätte.

    • Perus oinas

      Ent.sähköasentaja teollisuudessa,nyt pysyväis vapaalla.Joka päivä oli erilainen kuten työtkin olivat.Joutui käyttämään ajatusta ja suunnitteleen yksityiskohtia.Kone asennukset,muutostyöt,laiteuusinta hommat ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      245
      2289
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      164
      1487
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      54
      1335
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1059
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      960
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      213
      951
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      855
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      689
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      680
    Aihe