100%:sti

OnneLLiNen!!

KYLLÄ. Olen onnellinen monestakin asiasta elämässäni.

Ensinnäkin, olen onnellinen siitä, että olen raskaana ja tulin raskaaksi erittäin helposti. Minulla on erittäin hyvä aviomies, joka hellii minua ja on aivan ihana muutenkin. Asumme kauniissa ja tilavassa asunnossa ja meillä on kaunis, kotoinen koti. Molemmat meistä on vakituisissa töissä ja elintaso hyvä. Minulla on ihana äiti, kenen kanssa juttelen päivittäin. Olen onnellinen ja samalla kiitollinen, että olen nämä kaikki saanut.

1

684

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarsissa45

On ihanaa lukea onnellisista ihmisistä, ja onneksi olkoon raskauden johdosta, se on ihanaa aikaa. Itse olen jo 45 vuotias nainen, tyttö on 20 vuotias. Ollaan eletty viimeiset kymmentä vuotta kahdestaan. Minulla oli heti eron jälkeen viiden vuoden suhde joka oli sekä taivaallinen että raastava, mutta se on nyt takanapäin,
      tänä päivänä voin sanoa olevani onnellinen siitä, että minulla on erittäin lämpimät välit tyttäreeni, minullakin on ihana äiti, jonka kanssa puhun puhelimessa melkein päivittäin, isä on kuollut muutama vuosi sitten, olin hänen prinsessa, hän olisi ottanut vaikka kuun taivaasta jos olisin pyytänyt. Minulla on vakituinen työpaikka jossa viihdyn todellakin hyvin, kaunis omakotitalo jonka olen sisustanut juuri haluamani tavalla. Koti on tärkeä minulle, olen kotikissa. Nautin pienistä asioista, siitä että voin sytyttää takkaan tulta, polttaa kynttilöitä ja ottaa hyvä kirja syliin ja käpertyä sohvalle lukemaan. Kesällä rakastan puutarhani, siellä tulee paljon aikaa vietettyä, aherrellen ja välillä laiskotellen puutarhakeinussa. Rakastan kauniita vaatteita, olen onnellinen siitä, että on rahaa myös turhuuksiin. Olen onnellinen että olen saanut elää terveen elämän. Yritän pitää kunnostani huolta lenkkeilemällä säännöllisesti. Olen myös onnellinen siitä, että olen sinut itseäni kanssa, ihmiset sanovat minua jopa kauniiksi, mutta tärkeintä on että viihdyn itseäni kanssa. Olen kiitollinen siitä, että minun on helppo tutustua uusiin ihmisiin, ja siihen että minulla on hyviä ystäviä. Olen vain yksinkertaisesti kiitollinen elämästäni.
      Hyvää syksyä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      340
      1401
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1365
    4. 168
      1271
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1061
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      929
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      910
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      27
      862
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      839
    Aihe