Sinine -salong Tallinnassa

Väriä elämään

Onko kenelläkään kokemuksia
raidoituksesta/leikkauksesta Sinine salongista
ja eritoten Reet -nimiseltä kampaajalta?
Mietin, miten kieli/värjaystekniikat sujuvat,
kun eivät kaikki hallitse englantia saati suomea, jota ei voi olettaa heidän puhuvan (ei ollut puhelimessa varatessani aikaa, joten en tiedä kielitaidosta). Kuva mukaan auttaa tietty asiaan, mutta sellaista ei nyt ole.

3

883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sipa

Olen ollut monta kertaa Tallinnassa eri kampaamoissa, viimeksi kävin Tarttossa.
      Tallinnan kampaamoissa meikein kaikki osaavatpuhua suomea sujuvasti ja varmasti myös englantia ja on helppo saada sellainen väri ja leikkaus kun itse haluaa. Pienempiä syrjäkujilla kannattaa välttää.
      Tarkoituksemme oli tilata Sininen salongiin 15.05.04 kauneus aikoja, mutta saimme tuttavan kautta Olympia hotellin kampaamosta ja Stokmanilta.
      Kävin Sinisen salongin netti sivuilla ja siellä he maimostavat, että puhuvat suomea, aika uusi paikka ja tasokas. Löydät sen viro info sivuilta.
      Olen aina saannut hyvää ja luotettavaa palvelua kampaamoissa, että rohkeasti vaan liikkeelle ja taatusti yllätyt hinta tasoon, verrattuna suomen hintoihin, puolet halvempaa.

• Paula

...pari vuotta sitten kosmetologilla. Olimme varanneet ajat etukäteen puhelimitse ja kun menimme paikalle ei meitä osattu odottaa ollenkaan. Ei koko ajanvarauskirjasta löytynyt tietoa. Olimme varanneet kaksi jalkahoitoa ja kaksi kasvohoitoa. Saimme sitten hätäiset lomittain tehdyt kasvohoidot ja jalat jäivät hoitamatta. Hyvä oli hoito, mutta vähän oli pettymys tuo moka.

Itse olen kampaaja ja huomasin, että siinä kampaamossa käytettiin hyviä aineita ja paikka oli siisti. Siihen olen kiinnittänyt huomiota, että virolaisten kampaajien käsitys muodikkaasta hiustenleikkauksesta on vähän erilainen kuin suomalaisilla tai vaikka englantilaisilla ja ranskalaisilla. Olen nähnyt aika kamalia tekeleitä, mutta varmaan sieltä ihan hyviäkin kampaajia löytyy.

• Varia elamaan

Terkut Sinine salongista ja Reetin kasittelysta!
        En ole juuri koskaan ollut nain tyytyvainen kampaajan jaljilta ja voin lampoisesti suositella paikkaa ja kampaajaa! Kampaaja kuunteli ja keskusteli kanssani n. vartin ennen aloitusta ja kertoi omia nakemyksiaan seka suositteli raitoja yhdella varilla ja perusteli miksei kahdella jne. Lopputulos oli haikaiseva ja leikkauskin onnistunut. Ehdottomasti menen seuraavalla kerrallakin samaan paikkaan!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11021
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2473
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      916
    Aihe