Es/Lesta isotseurat LAHDESTA

teuta

Teksti on Room. 5 luku , puhuja HP.

22

453

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teuta

Uskosta vanhurskaaksi tulleina meillä on Kristuksen kautta rauha Jumalan kanssa ja pääsy hänen armoonsa , ja me olemme tulleet osalliseksi Jumalan kairkkauden toivosta osalliseksi Jumalan
      kirkkauden toivossa , hänen rakkaudestaan ja pelastuksesta .

1. Koska me siis olemme uskosta vanhurskaiksi tulleet , niin meillä on rauha Jumalan kanssa meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta.

• iw-qii,ed.k

Jumalan Valtakunnassa ei uskota omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen herraan!
        Jeesuskaan ei ollut uskossa, Jumalan Valtakunnassa on Jumalallisuuden tietous!
        Usko tarkoittaa sitä, että uskoo Jumalaksi epäjumalaa.
        Usko on Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen kieltämistä ja esim. kirkollisissa rituaaleissa Heidän pilkkaamista.
        Tuon tietävät kaikki jotka sielullisesti tuntevat Heidät!
        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

Markuksen evankeliumi:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla

Matteuksen evankeliumi:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Markuksen evankeliumi:
        13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

Johanneksen evankeliumi:
        10:37 Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

• teuta
        iw-qii,ed.k kirjoitti:

Jumalan Valtakunnassa ei uskota omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneen rikollisen herraan!
        Jeesuskaan ei ollut uskossa, Jumalan Valtakunnassa on Jumalallisuuden tietous!
        Usko tarkoittaa sitä, että uskoo Jumalaksi epäjumalaa.
        Usko on Jumalan ja Jeesuksen sekä Pyhän Hengen kieltämistä ja esim. kirkollisissa rituaaleissa Heidän pilkkaamista.
        Tuon tietävät kaikki jotka sielullisesti tuntevat Heidät!
        1Joh. 2:4
        Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.

Markuksen evankeliumi:
        12:38 Ja opettaessaan hän sanoi: "Varokaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla

Matteuksen evankeliumi:
        24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.

Markuksen evankeliumi:
        13:21 Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko.

Johanneksen evankeliumi:
        10:37 Jos minä en tee Isäni tekoja, älkää uskoko minua.

Tämä kirjoitus on Alta oikeuskäsitteen noin ei voi kukaan järkevä kirjoittaa.

• teuta

Kristuksen kautta Pääsy armoon . Hän on siihen "TIE" ja "OVI". Siitä parannuksen ja uskon kautta
        sisälle armonvaltakuntaan käyneet ja armossa elävät koskevat , että heidän elämässään kaikki yhdessä vaikuttaa heidän parhaakseen , ja että ahdistuksetkin kääntyvät siunaukseksi . Niissä usko vahvistuu
        koettelemuksia kestäväksi , kaikessa Jumalaan toivonsa panevaksi . Tämä toivo ei joudu häpeään sillä Jumala auttaa ja hoitaa omiaan . kuten on Sanassaan luvannut . .. Jumalan Rakkauden vuodattaminen sydämmen Pyhän Hengen kautta . tapahtuu siten , että henki kirkastaa Jumalan Rakkautta Jeesuksen
        veriuhrissa , vaikuttaa sen kautta Rakkautta Jumalaan ja toisiin uskoviin sekä Rakkauden huolta synnissä elävien pelastuksessa . Tätä on uudistuvasti Rukoiltava , sillä "taivaallinen ISÄ antaa Pyhän Hengen niille , jotka sitä Häneltä anovat.

• teutatess
        teuta kirjoitti:

Kristuksen kautta Pääsy armoon . Hän on siihen "TIE" ja "OVI". Siitä parannuksen ja uskon kautta
        sisälle armonvaltakuntaan käyneet ja armossa elävät koskevat , että heidän elämässään kaikki yhdessä vaikuttaa heidän parhaakseen , ja että ahdistuksetkin kääntyvät siunaukseksi . Niissä usko vahvistuu
        koettelemuksia kestäväksi , kaikessa Jumalaan toivonsa panevaksi . Tämä toivo ei joudu häpeään sillä Jumala auttaa ja hoitaa omiaan . kuten on Sanassaan luvannut . .. Jumalan Rakkauden vuodattaminen sydämmen Pyhän Hengen kautta . tapahtuu siten , että henki kirkastaa Jumalan Rakkautta Jeesuksen
        veriuhrissa , vaikuttaa sen kautta Rakkautta Jumalaan ja toisiin uskoviin sekä Rakkauden huolta synnissä elävien pelastuksessa . Tätä on uudistuvasti Rukoiltava , sillä "taivaallinen ISÄ antaa Pyhän Hengen niille , jotka sitä Häneltä anovat.

Sovitukseen armon osallisuuteen päästessään uskova on siirtynyt Jumalan vihan alta Hänen
        Rakkautensa alle , Kristuksen toisen tulemisen päivänä on uskottomaille syntisille Jumalan
        vanhurskaan tuomion ja vihan , . Uskovia Hänen vihansa ei kohtaa vaan Kristus ottaa omansa
        luokseen kirkkauteen ,ks. Matt. 24. 31. ; 1 tiit. 4:13-17.

• teuta kirjoitti:

Tämä kirjoitus on Alta oikeuskäsitteen noin ei voi kukaan järkevä kirjoittaa.

Niin kauan kun sinä ITSE seurustelet häiriköiden kanssa antaa olla siellä.

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Että vain sinä voit poistaa , minulla ei ole mahdollisuutta siihen .
        jos joku saa teidät liikkeelle ihan hyvä , ei tarkoita sitä että
        jäädään tuleen maate.

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Tämän piti olla selostus seuroista , ei onnistunut kun ?

• teuta
        Eslest kirjoitti:

vain itsemme puolelta , aika outo kannanotto

• teuta
        Eslest kirjoitti:

Miksei normaali tapa onnistunut , ilmoittaa teille.

• savon ukko
        Eslest kirjoitti:

HÄIRIKKO, vain joskus jopa totuudenkin puhuja? teuta on minun paras keskustelukaverini. hän ei hylkää toisin ajattelijoitakaan. Täällä on paljon kahjompia Jeesusta apuun pyytäviä. teuta on palstan pomo....tietenkin arvokkaan seriffin jälkeen.

• savon ukko kirjoitti:

HÄIRIKKO, vain joskus jopa totuudenkin puhuja? teuta on minun paras keskustelukaverini. hän ei hylkää toisin ajattelijoitakaan. Täällä on paljon kahjompia Jeesusta apuun pyytäviä. teuta on palstan pomo....tietenkin arvokkaan seriffin jälkeen.

Voin vakuuttaa ettet ole tulilinjalla.

• teuta
        savon ukko kirjoitti:

Ei teuta halua olla mikään ... Jeesus sanoi , vain joku on hyvä , tarkoitti ISÄÄNSÄ .
        ei kukaan muu ole hyvä kuin hän , ei yhden yhykäinenkään kuin Jumala ja se on
        tosi , nyt voin kiittää Jumalaa ja Jeesusta Kristusta ,,, Heillä on valta joka on tällähetkellä
        annettu Kristukselle Matt. 28:18. Heillä on Taivaallinen sotajoukko , joka on 200'000'000
        sotilasta ;siellä on 24. VANHINTA , Jotka kumartavat ikiaikaista Jumalaa nyt ja aina
        Siellä on Ikiaikaisen valtaistuin , jonka oikealla puolella on Karitsan valtaistuin , sekä
        12, pienempää valtaistuinta Joilla istuu Apostolit . Ja hallitsevat 12 Israelin sukukuntaa.

• - - - -

Miksi juuri Lahdesta on eronnut kirkosta ennätysmäärä, yli 500 ihmistä?

• teuta

Tuo 500 on pieni luku hesan lukuihin .

• näin käy
        teuta kirjoitti:

Tuo 500 on pieni luku hesan lukuihin .

... ja homoseksuaaleja aletaan vihkimään kirkoissa, silloin kirkosta lähtee ainakin 1000000 jäsentä.

Kirkko on Jumalan sanan seuraamisen paikka, se on parannuksen paikka, se on ristin kantajien ja itsensä kieltävien Jumalan lasten koti, ei mikään epäuskisten uudestisyntymättömien homoilu- ja huorilaitos.

• teuta
        näin käy kirjoitti:

... ja homoseksuaaleja aletaan vihkimään kirkoissa, silloin kirkosta lähtee ainakin 1000000 jäsentä.

Kirkko on Jumalan sanan seuraamisen paikka, se on parannuksen paikka, se on ristin kantajien ja itsensä kieltävien Jumalan lasten koti, ei mikään epäuskisten uudestisyntymättömien homoilu- ja huorilaitos.

Mikään muu kuin homo . Silloin voi käydä niin että joko he Tai koko muu seurakunta
        Tämä alkaa mennä sellaisille mittapuille että sillä on kohta ISOT ARVOT. Ei tuossa ole
        kovin ISOT ruudinkeksijän aivosolut käytössä .

Kyllä pitää jo nyt nähdä mitä voi tapahtua , et arvannut väärin se on 0,5-1,0 miljoonaa joka lähtee silloin.

• Seurakunnan
        teuta kirjoitti:

Mikään muu kuin homo . Silloin voi käydä niin että joko he Tai koko muu seurakunta
        Tämä alkaa mennä sellaisille mittapuille että sillä on kohta ISOT ARVOT. Ei tuossa ole
        kovin ISOT ruudinkeksijän aivosolut käytössä .

Kyllä pitää jo nyt nähdä mitä voi tapahtua , et arvannut väärin se on 0,5-1,0 miljoonaa joka lähtee silloin.

hyljänneet joutuvat kadotukseen. Iäksi.

• saisko tietää
        Seurakunnan kirjoitti:

hyljänneet joutuvat kadotukseen. Iäksi.

_______

• teuta
        saisko tietää kirjoitti:

_______

Nämä hyljänneet joutuvat kadotukseen .

• jumalattomien
        teuta kirjoitti:

Nämä hyljänneet joutuvat kadotukseen .

lisäksi korvakorulliset...pedofiileistä en tiedä.
        Vaikka voihan ne teot saada anteeksi,ja jälleen on portti auki.

• teuta
        jumalattomien kirjoitti:

lisäksi korvakorulliset...pedofiileistä en tiedä.
        Vaikka voihan ne teot saada anteeksi,ja jälleen on portti auki.

korvakoruin Tai pedofiilia ,,ei olekoskaan kiekkoon liittyneenä ollut tosissaan .
        Vain lumeeksi johtaakseen harhaan tarkkailevan henkilön , Ei ole koskaan
        voinut harhauttaa Jumalaa , homo vain luulee . Melkein oli jo saanut siunauksen
        Nais papilta, sellaiselta vähän tietämättömältä . Ei muut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      10297
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4301
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3596
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      106
      2954
    5. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      435
      2162
    6. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2150
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      250
      1587
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1371
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      75
      1208
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1145
    Aihe