Kun teiltä nuorilta loppuu työt tai työelämä, monellako teistä on tallella 23 vuoden Pöytä ja taskukalenterit?
Minulla on, huomasin kun aloin purkamaan "kotikonttoriani". Vanhempiakin on ollut, mutta olin silloin niin nuori että uskoin juppielämäni jatkuvan ikuisesti, enkä säästänyt niitä.
Tuleekohan niistä hulluksi jos lukee niitä kiikkustuolissa seuraavat, toivottavasti, 25v. ?
Kokous, kokous, kaljalle, kokous, kaljalle, illalliselle, ulkomaille, ulkomaille, illalliselle, kokous, kaljalle, osta Ruusuja, kaljalle, kokous, osta Ruusuja kotiin, osta Ruusuja, kokous, illalliselle, osta Ruusuja taas, kotiin, jne.
Onhan teissä romantikkojakin, onhan?
H.
Ps. Naiset kertovat sitten päiväkirjoistaan vain lyhyitä otteita.
Palstalla on rajansa, silläkin.
Tässä on taas, vakava taka-ajatus.
Pientä diivailua
62
629
Vastaukset
Ellei tunne menneisyyttä niin ei sitte tulevaakaan,äkkipäätellen sulla on ruusuinen ja huuruinen tulevaisuus.
Ei mulla mut vaimolla on kauhee pinkka almanakkoja niit on kiva lukee joskus.- HTZA
arvoisa ystäväni, antaa meille vaimonsa kommenteista joitakin, valikoituja, otteita, Perjantai-iltaisin, toivelaulujen välissä?
Saattaisimme saada Lauantain kunnolla käyntiin? Miehen nimen saa sutata xxxxxx: llä.
H. HTZA kirjoitti:
arvoisa ystäväni, antaa meille vaimonsa kommenteista joitakin, valikoituja, otteita, Perjantai-iltaisin, toivelaulujen välissä?
Saattaisimme saada Lauantain kunnolla käyntiin? Miehen nimen saa sutata xxxxxx: llä.
H.se luettava eihän siinä olisi kuin herransa ja mestarinsa nimi k/k
- tytto_kullat
Kalenteri johon kirjoittelin kaiken päivittäin, vuodesta 1968.
Nuooruusmuistot.
Osa merkinnöistä on hämäriä, en jaksa muistaa mitä niissä oli tapahtuma tasutalla
Nimiä, hihkaisuja, taivasteluita.
Voi kun muistaisin kaiken- HTZA
saattaa mahtua yhteenkin kalenteriin.
Miksi et ostanut vuosittain uutta?
Kiva että et muista kaikkea, 50 porukka ei nauti itsekään, että kaikesta muistutellaan.
Nuorempana siitä tuli avioerojakin.
H. - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
saattaa mahtua yhteenkin kalenteriin.
Miksi et ostanut vuosittain uutta?
Kiva että et muista kaikkea, 50 porukka ei nauti itsekään, että kaikesta muistutellaan.
Nuorempana siitä tuli avioerojakin.
H.neljäkymmentä kertaa 365 päivää mahtuu yhteen kalenteriin?
Joka vuosiostin, joka päivä kirjoitin, kirjoitan vieläkin, aikalaiskirjat - HTZA
tytto_kullat kirjoitti:
neljäkymmentä kertaa 365 päivää mahtuu yhteen kalenteriin?
Joka vuosiostin, joka päivä kirjoitin, kirjoitan vieläkin, aikalaiskirjatTämä vaatii sit tarkennusta:
"Kalenteri johon kirjoittelin kaiken päivittäin, vuodesta 1968" - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
Tämä vaatii sit tarkennusta:
"Kalenteri johon kirjoittelin kaiken päivittäin, vuodesta 1968"kalenteri.
Yksi per vuosi. - HTZA
tytto_kullat kirjoitti:
kalenteri.
Yksi per vuosi.Blondeja, osasta ei tykkää Räsänenkään.
Ei ku, hitsi! mä, inku, en tota, sillee..
mä tarkotin noin niinku tollee, luullakseni...
:)
H. - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
Blondeja, osasta ei tykkää Räsänenkään.
Ei ku, hitsi! mä, inku, en tota, sillee..
mä tarkotin noin niinku tollee, luullakseni...
H.nauraisin, jollen tuntis niin syvää myötähäpeää :(
- HTZA
tytto_kullat kirjoitti:
nauraisin, jollen tuntis niin syvää myötähäpeää :(
Tähän asti kirjoitimme kuten mies ja nainen.
H. - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
Tähän asti kirjoitimme kuten mies ja nainen.
H.että sinä olet kohta eläkeläinen, nehän on pappoja eikä miehiä.
- HTZA
tytto_kullat kirjoitti:
että sinä olet kohta eläkeläinen, nehän on pappoja eikä miehiä.
= sovittiin että lopetan nykertämisen 31.12.2010.
Ihan pappaa minusta ei tule koska kolme lasta ovat juppeja.
Syytä en tiedä.
Iän puolesta olen pappa ja aina vaan pahenee.
H. - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
= sovittiin että lopetan nykertämisen 31.12.2010.
Ihan pappaa minusta ei tule koska kolme lasta ovat juppeja.
Syytä en tiedä.
Iän puolesta olen pappa ja aina vaan pahenee.
H.ja risuinen parta hällä
- viivatiina
on tallella työkalenterit heitän aina roskiin kun vuosi vaihtuu mitä noita muisteleen jokainen vuosi on aina omanlaisensa kaljalle oon muistanu aina mennä ilman merkintää kalenterissa sääpäiväkirja on mielenkiintoinen kun aina tahtoo ne surkeet sateiset kesät unohtua.
- tytto_kullat
kun ei herra aloittaja suakaan huomioi.
Teinikalenterit oli kivoja, mullakin niitä oli, ei ole enää.
Ei kylläkään säätietoja, mikäs meteorologi sä oikein olet ;))
- mitään nimmaria ole
mutta itselläni on käytössä 28 v ikäinen iso ja korkea yläkaapistolla oleva tumma kirjahylly.
Nyt sitä hiukan entisöitiin ja kalustettiin olohuone uuteen uskoon uusien soffien, lamppujen ja mattojen kanssa.
Hylly on kuin timantti.- HTZA
yläkaapiston avaimet ovat kadonneet, jonnekin?
H.
- tytto_kullat
vuosilta 1974-1978 kalentereita, niissä silloisen poikakaverini kanssa tehtyjä jutskia.
Mäntsälä mielessäin ja paaaljon muutakin säpinää.
Erittäin romanttinen olen, ruusuja, ruusuja kun vain saisi.- tytto_kullat
kuna aloittaja näyttää jättävän sinut huomiotta.
Oliko säpinää, millaista :D - tytto_kullat
tytto_kullat kirjoitti:
kuna aloittaja näyttää jättävän sinut huomiotta.
Oliko säpinää, millaista :Deikä aloittaja mulle vastaakaan juuri koskaan ja jos vastaa niin kettuilee vaan.
Säpinää oli, mä hurautin joskus Mäntsälään pikku-Fiiullani ja joskus tää garju tuli Toyotallaan mun luo
viikonlopuksi. Välimatkaan se kaikki kaatui, ei jaksettu enää ajella ees taas, vaikka muuten meni hyvin.
Kyl mua pikkuisen vieläkin harmittaa. - tytto_kullat
tytto_kullat kirjoitti:
eikä aloittaja mulle vastaakaan juuri koskaan ja jos vastaa niin kettuilee vaan.
Säpinää oli, mä hurautin joskus Mäntsälään pikku-Fiiullani ja joskus tää garju tuli Toyotallaan mun luo
viikonlopuksi. Välimatkaan se kaikki kaatui, ei jaksettu enää ajella ees taas, vaikka muuten meni hyvin.
Kyl mua pikkuisen vieläkin harmittaa.tallessa mullakin, eka poikaystiksen tapaaminen.
Vahinkohan se. Linja-autossa lohdutin poikaa joka oli menettänyt tyttöystävän.
Siitä sekin alkoi - tytto_kullat
tytto_kullat kirjoitti:
tallessa mullakin, eka poikaystiksen tapaaminen.
Vahinkohan se. Linja-autossa lohdutin poikaa joka oli menettänyt tyttöystävän.
Siitä sekin alkoitietysti lohdutit, mä arvasin ;))
Vahinkojahan suurin osa on, niin se menee. - Putkivalo
tytto_kullat kirjoitti:
tietysti lohdutit, mä arvasin ;))
Vahinkojahan suurin osa on, niin se menee.Täätäätää näyttää niin hauskalta :))) Mä en ookaan ainut joka puhuu issekseni? Joskus on kyllä vähän tylsää kun tietää mitä ite vastaa, mutta oon mä väliin yllättänytkin itteäni!
- xxxyyy
No sopii todella hyvin kuvaan minkä olet itsestäsi antanut. Huh huh...
- HTZA
että kaikki kumartavat kunnioituksesta.
Äksä ei nyt, kuitenkaan, ota kaikkea ihan todesta.
H. - xxxyyy
HTZA kirjoitti:
että kaikki kumartavat kunnioituksesta.
Äksä ei nyt, kuitenkaan, ota kaikkea ihan todesta.
H.En kumarra kunnioituksesta ketään joka säilyttää vanhoja kalenterejaan ja vielä lukee niitä.
Toki itselläni on tallessa paljon mennyttä, tosin kaikki harrastuksiini liittyvää, muistivihkojakin pari-kolmesataa. Kun halvaannun, voin naputella niiden tietoja nettipäiväkirjaan viimeiset pari vuosikymmentäni sairaalan sängyssä. Sitä ennen tyydyn täyttelemään uusia.
on vuodelta -83, siitä lähtien jokaiselta vuodelta tallessa, tähän vuoteen asti.
Ne sisältää kaikenlaista kivaa ja vähemmän mukavaa:))))- HTZA
Kukkasipuleja siellä on ja istutusaikoja!
Vähemmän mukavasta voi olla joku merkintä kylmästä vedestä!
H HTZA kirjoitti:
Kukkasipuleja siellä on ja istutusaikoja!
Vähemmän mukavasta voi olla joku merkintä kylmästä vedestä!
HNyt luulet luita lihaks, pässinpäitä paistikkaiks:))))
- HTZA
sasus kirjoitti:
Nyt luulet luita lihaks, pässinpäitä paistikkaiks:))))
kivaa kirjoitella sinulle.
Lempparisi.
H. - tytto_kullat
HTZA kirjoitti:
kivaa kirjoitella sinulle.
Lempparisi.
H.puolueellinen naisille, meinaatko että tullaan mustasukkaisiksi, älä luulekaan.
- Teemuna
Missä kohtaa tossa oli diivailua?
- HTZA
Joillekin tuo on, joillekin voisi olla, jotkut taas tuntevat asian sisällään.
Minähän sanoin, että siinä on myöskin taka-ajatus.
Kommentoi lisää..kuten leikissä sanotaan, kuumenee...
H. - Teemuna
HTZA kirjoitti:
Joillekin tuo on, joillekin voisi olla, jotkut taas tuntevat asian sisällään.
Minähän sanoin, että siinä on myöskin taka-ajatus.
Kommentoi lisää..kuten leikissä sanotaan, kuumenee...
H.Miksi pitää kuumentua, sitäkö ajat takaa?
- HTZA
Teemuna kirjoitti:
Miksi pitää kuumentua, sitäkö ajat takaa?
jotain piilotetaan, jonkun pitää etsiä, ja jos etsijä päöäsee/eksyy lähelle, pitää huutaa: kuumenee/kylmenee.
- Teemuna
HTZA kirjoitti:
jotain piilotetaan, jonkun pitää etsiä, ja jos etsijä päöäsee/eksyy lähelle, pitää huutaa: kuumenee/kylmenee.
Olet tosi vaikea ja vastenmielinen ihminen ja suurin vikasi on se, että nautit siitä.
- HTZA
Teemuna kirjoitti:
Olet tosi vaikea ja vastenmielinen ihminen ja suurin vikasi on se, että nautit siitä.
Ja mikä parasta, menettää paljon jos ei minulle vastaa.
H.
ollut tylsää, kokouksia, kaljaa ja ruusuja milloin muualle, milloin kotiin.
Minä kirjoitin kaikki salaiset jutut kalentereihin ja osan olen tuhonnut.
Mut kun ei kaikkia raaskisi, siellä on tärkeitä muistoja, päivämääriä ja sellaista minkä
haluaisin säilyttää. Muutaman kirjeen, kortin ja eräitä esineitä.
Kuten pullo 4711 vuodelta
1978, tuoksu kadonnut, mutta muisto ei.
Mullakin on tässä mukana vakava taka-ajatus.- tytto_kullat
sinullekaan, no minäpä vastaan, törkeää käytöstä jättää naisen mielipide huomioimatta.
Oletko sä suututtanut sen jotenkin, mokoma mörkö kiusaa viattomia tyttösiä.
Säilytä vaan ne kalenterit, harmittaa jos heität uuniin. - viivatiina
tytto_kullat kirjoitti:
sinullekaan, no minäpä vastaan, törkeää käytöstä jättää naisen mielipide huomioimatta.
Oletko sä suututtanut sen jotenkin, mokoma mörkö kiusaa viattomia tyttösiä.
Säilytä vaan ne kalenterit, harmittaa jos heität uuniin.mullekkaan kuvitteleekohan se olevansa jotenkin parempi kun me mitättömät naiset ;(((((
- tytto_kullat
viivatiina kirjoitti:
mullekkaan kuvitteleekohan se olevansa jotenkin parempi kun me mitättömät naiset ;(((((
käytöstä, mies ei osaa muuta kuin aiheuttaa epäsopua ja hölmöillä.
Luulee olevansa suositumpi kuin onkaan. - Anti Patia
viivatiina kirjoitti:
mullekkaan kuvitteleekohan se olevansa jotenkin parempi kun me mitättömät naiset ;(((((
että kyseisellä herralla on aivojen paikalla se mikä normaalilla miehellä on jalkojen välissä
:DDDDDD
aina ollakseen, ja ollaan diivaillen....
Muitaakseni 70-luvun alusta muutama kalenteri tallessa.
En kehtaa itekään niitä lukea!
ps. luuli, että miehet muistaisvat mennä kaljalle, ilman kalenteriakin.
:D- RIMMIR
tuo työ ei koskaan ole ollut jotta kalentereita olisin alkanut säästämään. Säästän vain ja ainoastaan lastenlasteni piirustuksia ja kortteja. Mutta kyllä ottaisin mielelläni vastaan kukkakimpun, pakko joskus silloin tällöin on silmäniloksi ostaa leikkokukkia itselleen.
- HTZA
kiikkustuolissa voisi vinkata muijalle: Tuus kattoo! 1981 mä ostin sulle kimpun.
Minulla ei muijaa ole, kiitos luojan, mutta romantikolle se vois antaa jotain?
Jos niin surkeasti kävisi että tulisi lapsenlapsia, voisi sanoa että: Tossa pappa kävi vieraissa, ja sinua ei, lässyynlässyn, olisi o.l.l.e.s.k.a.a.n, jos tuo olisi mennyt puihin.
H.
En ole päiväkirjanpitäjätyyppiä. Ainoat päiväkirjani ovat ajalta jolloin työskentelin Jerusalemissa ja olin Kreikassa purjehtimassa, ne olivat "vähän" tavallisuudesta poikkeavia juttuja. Elän tulevaisuudessa, en menneisyydessä. En kai ole vielä siinä iässä ?
- isopienikissa @
oravanpyörääsi, hukkaan heitettyjä vuosia, väärään paikkaan vietyjä ruusuja... Miten paljon paremminkin olisi voinut aikansa käyttää...
- HTZA
jäljellä on vain muistot.
Varmaan, olisin voinut käyttää aikani paremmin, miten, kerro sinä.
Koska näytät osaavan paremmin.
H. - isopienikissa @
HTZA kirjoitti:
jäljellä on vain muistot.
Varmaan, olisin voinut käyttää aikani paremmin, miten, kerro sinä.
Koska näytät osaavan paremmin.
H.neuvoa. Kokeilin vaan kepillä jäätä. Jos tässä olisi ollut aloituksesi piilotettu pointti.
- HTZA
isopienikissa @ kirjoitti:
neuvoa. Kokeilin vaan kepillä jäätä. Jos tässä olisi ollut aloituksesi piilotettu pointti.
että päiväkirjoja ei enää paljon kirjoitella, oletan?
Noh, minä miehenä en ainakaan ole kirjoittanut.
Vanhaa lukiessani, ajatelin/uskoin olevani yksi niistä ensimmäisistä, joiden elämää on tullut kuvatuksi taskukalentereissa. Hippiaikanani en, varmaankaan, olisi pystynyt pahemmin kirjoittamaankaan, kaikki ssanoituksientöherryksetkin ovat kadonneet, siltä ajalta. Uskoisin kyllä että niitä vieläkin kueskellaan, kyynelehtien. Muistellen samettista ääntäni, korvan lähellä. tms.
Eli, nuorisolle oli ajatukseni suunnattu: Alkakaa pitämään oikeaa päiväkirjaa!!!
Kaikki nykyjupitkin.
H.
Työtä voi näköjään tehdä monella tavalla. Minä olin viimeisessä työpaikassani yli 30 vuotta ja reissasin aika paljon, mutta minulla ei koskaan ole ollut ainuttakaan muistikirjaa. Muistin aina kaikki menoni muutenkin, joten en katsonut tarpeelliseksi muistikirjaa käyttää. Ainoastaan yhden kerran työelämäni aikana unohdin sovitun tapaamisen asiakkaan kanssa.
- Kikabo
ja reissasit aseman ja bensapumpun väliä.
Ei siinä tosiaan muistikirjaa tarvita!
Se tapaaminen, joka unohtui, oli vissiin Suhina Lempin kanssa
ja kun et mennyt treffeille, niin Lempsa sitten tuli suoneeksi
sulojaan Sulolle.
siinä on jos olet joku pikkuvirkamies ja ollut kokouksissa ja päässyt jopa ulkomaille. Maksoitko itse matkasi ja kaljasi vai valtio/työpaikka.
Kalenterita löytyy, mutta sisältävät ihan muita asioita ku dokaamista.- HTZA
oli vain samanlainen koukutus kuin "erotiikan hautautuminen".
Jotenkin pitää saada ihmiset mukaan. Pi...lu, Ky..pä tai Pa...inen olisi hyvä aloituksen aihe, vaan katoaisivat nopeasti. Kiertoteitä on käytettävä.
Eroottinen vanhana? saattaisi saada paljon ketjua aikaan, varsinkin jos vastaisi jokaiseen kommenttiin.
H. - Anjaniina.
HTZA kirjoitti:
oli vain samanlainen koukutus kuin "erotiikan hautautuminen".
Jotenkin pitää saada ihmiset mukaan. Pi...lu, Ky..pä tai Pa...inen olisi hyvä aloituksen aihe, vaan katoaisivat nopeasti. Kiertoteitä on käytettävä.
Eroottinen vanhana? saattaisi saada paljon ketjua aikaan, varsinkin jos vastaisi jokaiseen kommenttiin.
H.eipä sekään kaikille kelvannut.
Lesboksi alkoi haukkumaan, kun ei herraa itseään suitsutettu,
- olen ollut toiminnan
vanhoja kalenterita, merkinnät aika tasaseen kuukautiset ,josku vähän myöhässä olleet ja kertomusta mielenilmaisusta mikä se silloin on ollut, joskus hermostunut joskus taas, ootellaan kyllä ne sieltä tulee. Selailun jälkeen olivat kyllä tulleetkin.
Jotain merkkipaaluja/tapahtumia on myös merkitty kalenteriini.
Mutta ne tärkeimmät ovat silloin olleet työvuorot, kun kaleteriin ne aina merkitsin.
:) :)- HTZA
romantiikankin siihen?
H:
- GloriaJoy
kannattaa pysyä pöytäkalenteri linjalla tulevan vanhuutesikin päivät. Jos kaikki nettinortit ovat yhtä nmonimutkaisia kuin siun normialoitukset, niin en ihmettele enää yhtään et nettiyhteydet ovat niin monen mutkan takana ja miksei suomi24.fiinkään päivitykset ja parannukset oo etiäpäin vaan taaksepäin :-((((((((
- GloriaJoy
ottaa kalentereist talteen vaan vieterit ja hyvät kuvat :-) ... ainut kalenteri mikä on talles on kalenteri johon kirjasin ylös yksityiskohtia kun miu ja miun paras kaveri käytti syyskesän seurailemalla kahta passipoliisikokelasta pitkin kotikaupunkimme katusia ja kurkkailimme poliisilaitoksen jumppasaliin kun siellä pelailivat lentopalloa. Kalenteri oli kaahden pikkutulitikkurasian kokoinen ja väriltään punainen ja siinä oli vinkkejä ihon yms hoitoon :-)
- HTZA
GloriaJoy kirjoitti:
ottaa kalentereist talteen vaan vieterit ja hyvät kuvat :-) ... ainut kalenteri mikä on talles on kalenteri johon kirjasin ylös yksityiskohtia kun miu ja miun paras kaveri käytti syyskesän seurailemalla kahta passipoliisikokelasta pitkin kotikaupunkimme katusia ja kurkkailimme poliisilaitoksen jumppasaliin kun siellä pelailivat lentopalloa. Kalenteri oli kaahden pikkutulitikkurasian kokoinen ja väriltään punainen ja siinä oli vinkkejä ihon yms hoitoon :-)
lukenut juttuja miten seksuaalisia eritteitä voi käyttää.
Mae West?
H. - GloriaJoy
HTZA kirjoitti:
lukenut juttuja miten seksuaalisia eritteitä voi käyttää.
Mae West?
H.Maella on hirtsin pienet silmät, laitan linkin ihan Timothyn ihanuuden vuoksi ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=AoCRgcKqb8M
..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751