Onko kenelläkään hajua, millainen imuri tämä on? Onko hyvä ihan koti-imurina? Muita imureita myydään esim. teho 2200 W, toisia liitäntäteho 2000 W ja tässä oli ottoteho 1200 W, ilmamäärä 65 l/s ja alipaine 170 mbar.
Eli onko yhtä tehokas vai ei? Vai kenties tehokkaampi?
KOKEMUKSIA KÄRCHER A 2004 VEDEN- JA PÖLYNIMURISTA
2
1918
Vastaukset
- valdemar109
mutta ei sentään kotikäyttöön. Terassia ja auton kyseisellä värkillä putsailen. Todella kova ääni, lyhyt johto, huonot suulakkeet (ei harjaksia), olematon poistoilman suodatus. Ainoa plussa että voi imeä märkää ja vettä.
- Missä laatu
Ehkä juuri ja juuri voi irtohiekkaa autosta imuroida, tai sitten siihen voi imuroida nestettä mieluummin niin että neste on korkeammalla kuin imuri että jaksaa vetää. Imuteho on kuin väsyneellä keuhkotautisella huoralla. Toisin sanoen ei ime juuri mitään, suodatin on tukossa koko ajan ja maksaa kultaa. Jos suodatiin ei mene tukkoon niin se johtuu siitä että imuletku on jo tukossa kun letkun alkupäähän mahtuu isommat roskat kuin loppupäähän. Jos suunnittelet tällaisen imurin ostamista niin käytä raha ennemmin vaikka perseen pyyhkimiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171