VAI VIELÄ PARANTUNEET

vaivastaan?

Homot, joku haluaa tietää jos siitä paranee. En ole itse homo mutta nähnyt maailmaa niin kauan että ihminen joka syntyy HOMONA ei parane, eikä tarvitse parantua, ja miksi tarvitsisi, jonkun moraali tyypin vuoksiko.
Homoksi synnytään siihen ei kasveta, ja usein näkee jo pienestä lapsesta joka on saanut nämä tekijät että hänestä tulee homo tai lesbo, joten heidän oikeutensa on elää maailmassa joka antaa demokraattiset edut kaikille, ja mielestäni saisivat lopettaa myös keskustelut homo adoptiosta, sillä ei sexualisuus tee kenestäkään huonoa isää tai äitiä, emme mekään saa kuulla jos joku on huono hetero isä että ---sillä kun se on hetero-- Niin alhaista laadultaan yleensä keskustella ja pohtia homojen elämää, he ovat ihan kuten muutkin ihmiset, ja sitten vielä kehdataan vetää kaikenmailman jumalan tahtoja esiin, ottakaa samalla yhteys ennustajaan sillä samaa hommaa on. Ja homoille , älkää tunteko syyllisyyttä miksi olette syntyneet, olkaa ylpeitä omasta elämästänne valittunne kanssa, sillä ei ole häpeä olla Homo, häpeä on tuomita muita ihmisiä.

1

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janoton

      Olen hyvinkin samaa mieltä kirjoittamasi tekstin kanssa. Ei päätään tarvitse säätää silloin kun häiriö on ympäristössä. Viime päivinä on vakuuttavasti nähty kuinka homopelkoiset ovat kuin kouristuksen omaisesti sairastuneet omista peloistaan ja niihin liittyvistä kuvitelmistaan. Sen vaikutelman heidän tempoilevista selityksistään saa. Mahdollinen rahavirtojen ehtyminen on ajanut selittäjiä ulos kaapeistaan ihmettelemään sitä kuinka tässä nyt näin kävikään. En kiistä, etteikö itsekullakin ole syntymänsä perusteella omaa taivastonttiaan tarjolla, mutta ei siihen välttämättä kirkkoa tarvitse kiinteistövälittäjäksi. Jokainen selkopäinen voi, saa ja pystyy elämään kaikintavoin ehjää ja tasapainoista elämää tämän maan lakien mukaan, tarvitsematta tuota kirkon piireissä vallitsevaa rälläkkää. On aika hoitaa asiat ja mennä elämässä eteenpäin. Kirkon parissa puhuvat etsikkoajasta. Oman etsikkoaikansa he ovat tuhlanneet ja se siitä, joten ei muuta kuin hellurei!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe