1500 päästöt?

clostridium

kellää mitää jippoja päästöjen laskemiseksi leimalle?? uutta kaasaria??

27

2007

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i7rydlö

      Yksityinen mittausasema ja toisella autolla sinne. Sanelet mittaajalle vain oikean rekisterin. Tämä on jobbarien vanha temppu. Siksi tuola ajaa ratsunia savuttaen niin saatanasti ja kiiaa röpöttäen mustaa taakseen.

    • Ladamiäs

      Kun Lada-miehet saa panna ekohihhuleille luun kurkkuun.

    • syntyy

      Lada vie niin paljon polttoainetta ettei se millään voi kaikki palaa normaalisti. Anna saastuttaa. Ei sitä leimaa tarvita kuin ratsissa eikä aina sielläkään papereita tarkisteta.

    • Kanto.

      rekisterissä ja vakuutukset kunnossa ajele vain seuraavaan katsastukseen asti ja käy näyttämässä, siellä kerrotaan onko päästö arvot kohdallaan. Jos ei niin se on korjaamolla käynti sitten.

      • ladafever

        että tämän keskustelun aloittaja on kirjoittanut provoilu mielessä koko jutun. Ladassa ei yksinkertaisesti ole tuollaista länsiräppänöissä niin yleisesti esiintyvää vikaa. Ladan päästöarvot on jo tehtaalla laitettu kuntoon ja ne ovat sitä aina siitä eteenpäin. AvtoVaz on luotettavin konserni jota maa päällään kantaa ... siksi ja vain siksi tämäkin keskustelu on ollut aivan turhaa, koska tiedämme että Ladalta odotetaan ja myös saadaan vain ja ainoastaan korkeaa ja tinkimätöntä laatua. Ehdotankin että viet Ladasi takasin katsastusasemalle ja kehoitat ko. katsastumiestä katsomaan arvot vielä kerran ja tarvittaessa käymään optikolla.


      • ladafever
        ladafever kirjoitti:

        että tämän keskustelun aloittaja on kirjoittanut provoilu mielessä koko jutun. Ladassa ei yksinkertaisesti ole tuollaista länsiräppänöissä niin yleisesti esiintyvää vikaa. Ladan päästöarvot on jo tehtaalla laitettu kuntoon ja ne ovat sitä aina siitä eteenpäin. AvtoVaz on luotettavin konserni jota maa päällään kantaa ... siksi ja vain siksi tämäkin keskustelu on ollut aivan turhaa, koska tiedämme että Ladalta odotetaan ja myös saadaan vain ja ainoastaan korkeaa ja tinkimätöntä laatua. Ehdotankin että viet Ladasi takasin katsastusasemalle ja kehoitat ko. katsastumiestä katsomaan arvot vielä kerran ja tarvittaessa käymään optikolla.

        Olen varma että kommunismi on tulevaisuudessa ainoa yhteiskuntamuoto.


      • 2107/90
        ladafever kirjoitti:

        Olen varma että kommunismi on tulevaisuudessa ainoa yhteiskuntamuoto.

        ei ole ollut mitään tekemistä toistensa kanssa pian kahteen kymmeneen vuoteen. Itsellä riittävän vanha ja luotettava yksilö käytössä.


      • ladafever
        2107/90 kirjoitti:

        ei ole ollut mitään tekemistä toistensa kanssa pian kahteen kymmeneen vuoteen. Itsellä riittävän vanha ja luotettava yksilö käytössä.

        Lada on kommunismin kannattajan liikkuva mainos.


      • ladafever
        2107/90 kirjoitti:

        ei ole ollut mitään tekemistä toistensa kanssa pian kahteen kymmeneen vuoteen. Itsellä riittävän vanha ja luotettava yksilö käytössä.

        Lada on kommunismin kannattajan liikkuva mainos.


      • i7rlyl.ö
        ladafever kirjoitti:

        Lada on kommunismin kannattajan liikkuva mainos.

        Miksei kätilö kuristanut sinua napanuoraasi tylsimys?


      • kommunisti.
        i7rlyl.ö kirjoitti:

        Miksei kätilö kuristanut sinua napanuoraasi tylsimys?

        Jos se olisi ollut, se olisi varmasti tappanut minut. Pitäähän kommunistien tappaa "vääräuskoiset".


      • g-ö
        kommunisti. kirjoitti:

        Jos se olisi ollut, se olisi varmasti tappanut minut. Pitäähän kommunistien tappaa "vääräuskoiset".

        On puhe tylsyydestäsi ei kommunismistasi!


      • täällä..
        g-ö kirjoitti:

        On puhe tylsyydestäsi ei kommunismistasi!

        keskustellaan eikä tylsyydestäsi, pysy hereillä


      • mq+.-,
        ladafever kirjoitti:

        Lada on kommunismin kannattajan liikkuva mainos.

        Putinin pitäisi näille hurjille tarjota ilmaiset vodkat eliniäksi sillä tämä on varmaan maailman ainoa paikka jossa Ladoja kehutaan. Ville maailmanmatkaaja taannoin tv:ssä tapasi Venäjällä käytettyjen autojen kauppiaan joka määritteli Ladan moottoroiduksi peltipurkiksi johon laitettu pyörät alle. Yriittivät estää siellä tuontiautojen tuontia ja myyntiä niin kansa alkoi kapinoimaan. Myyjän mukaan Lada on maaorjien kulkupeli, kukaan itseään kunnioittava ei viitsi itseään häpäistä sillä.


      • tosi kommari
        mq+.-, kirjoitti:

        Putinin pitäisi näille hurjille tarjota ilmaiset vodkat eliniäksi sillä tämä on varmaan maailman ainoa paikka jossa Ladoja kehutaan. Ville maailmanmatkaaja taannoin tv:ssä tapasi Venäjällä käytettyjen autojen kauppiaan joka määritteli Ladan moottoroiduksi peltipurkiksi johon laitettu pyörät alle. Yriittivät estää siellä tuontiautojen tuontia ja myyntiä niin kansa alkoi kapinoimaan. Myyjän mukaan Lada on maaorjien kulkupeli, kukaan itseään kunnioittava ei viitsi itseään häpäistä sillä.

        Oletko saanut yksinhuoltajaäidiltäsi insestiä, vai mikä sinua tuossa kommunismissa niin kiehtoo?
        Voin hakata sinua keväällä ja syksyllä Mossen lattiamatoilla ja Volgan penkinpääyställä niin, että sinuunkin tarttuu kommunismia hieman.


      • täälläkin
        mq+.-, kirjoitti:

        Putinin pitäisi näille hurjille tarjota ilmaiset vodkat eliniäksi sillä tämä on varmaan maailman ainoa paikka jossa Ladoja kehutaan. Ville maailmanmatkaaja taannoin tv:ssä tapasi Venäjällä käytettyjen autojen kauppiaan joka määritteli Ladan moottoroiduksi peltipurkiksi johon laitettu pyörät alle. Yriittivät estää siellä tuontiautojen tuontia ja myyntiä niin kansa alkoi kapinoimaan. Myyjän mukaan Lada on maaorjien kulkupeli, kukaan itseään kunnioittava ei viitsi itseään häpäistä sillä.

        Ladan kehujat ovat täälläkin loppumaan päin luonnollisen poistuman myötä. Uusia ei ole tullut Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen.


      • Kanto.
        täälläkin kirjoitti:

        Ladan kehujat ovat täälläkin loppumaan päin luonnollisen poistuman myötä. Uusia ei ole tullut Neuvostoliiton kaatumisen jälkeen.

        päin sinusta vain tuntuu siltä. Me kun olemme herras miehiä eikä niistellä kaikilta räkänokilta joka kerta nokkaa kun niiltä valuu sitä. Nytkin asiallinen aloitus kääntyi aivan väärille urille lapsellisten ihmisten takia.


      • 72v
        Kanto. kirjoitti:

        päin sinusta vain tuntuu siltä. Me kun olemme herras miehiä eikä niistellä kaikilta räkänokilta joka kerta nokkaa kun niiltä valuu sitä. Nytkin asiallinen aloitus kääntyi aivan väärille urille lapsellisten ihmisten takia.

        Kanto yksin onkin suurin osa näistä Ladankehujahörhöistä monine nikkeineen.


      • Kanto.
        72v kirjoitti:

        Kanto yksin onkin suurin osa näistä Ladankehujahörhöistä monine nikkeineen.

        silloin minä olisin mahtava mies. Tänne kirjoituksieni ja mielipiteiteni vuoksi on moni entinen Ladan omistaja palannut takaisin Ladan omistajaksi, sekä uusia Ladan omistajia on tullut lisää. Ajattele olen pyörittänyt suurta autokauppaa vaikken omista minkään laista putiikkia, tai ainakin toiminnallani olen vaikkuttanut autokaupan piristymiseen suuresti. Kyllähän jokainen joka vähänkään ymmärtää tietää että yksi ihminen ei voi ehtiä millään kirjoittaa näitä Ladakehuja. Täytyy olla muitakin tyytyväisiä Ladan omistajia asialla kuin minä. Onko tuo 72v sinun arvioima minun ikä, no minun ikäni voi kuka tahansa arvioida. Luulempa että aika usea ihminen päätyy toisenlaiseen vuosilukuun.


      • 0 kpl/vuosi
        Kanto. kirjoitti:

        silloin minä olisin mahtava mies. Tänne kirjoituksieni ja mielipiteiteni vuoksi on moni entinen Ladan omistaja palannut takaisin Ladan omistajaksi, sekä uusia Ladan omistajia on tullut lisää. Ajattele olen pyörittänyt suurta autokauppaa vaikken omista minkään laista putiikkia, tai ainakin toiminnallani olen vaikkuttanut autokaupan piristymiseen suuresti. Kyllähän jokainen joka vähänkään ymmärtää tietää että yksi ihminen ei voi ehtiä millään kirjoittaa näitä Ladakehuja. Täytyy olla muitakin tyytyväisiä Ladan omistajia asialla kuin minä. Onko tuo 72v sinun arvioima minun ikä, no minun ikäni voi kuka tahansa arvioida. Luulempa että aika usea ihminen päätyy toisenlaiseen vuosilukuun.

        Hyvää työtä olet tehnyt!


      • Kanto.
        0 kpl/vuosi kirjoitti:

        Hyvää työtä olet tehnyt!

        jos katsotaan uusien autojen myynti tilastoa. "Viisaat" herrat päättivät pöljyydessään ettei Ladaa tuoda enään Suomeen. On tyydyttävä käytettyyn Ladaan, joita vielä on jokunen kpl. joissakin autoliikkeissä.


      • ostajaa
        Kanto. kirjoitti:

        jos katsotaan uusien autojen myynti tilastoa. "Viisaat" herrat päättivät pöljyydessään ettei Ladaa tuoda enään Suomeen. On tyydyttävä käytettyyn Ladaan, joita vielä on jokunen kpl. joissakin autoliikkeissä.

        Delta teki sen mitä koko Suomen liikenneturvallisuus odotti jo vuosia ja lopetti venäläisjätteen kauppaamisen.


    • keino.

      Paras keino olisi ajaa Lada Kuusakoskelle. Se olisi todellinen ympäristöteko ja laskisi päästöt nollaan.

      • reppusi

        ja lähde ryöstämään vaikka venäläisiä välillä


      • d<ethb
        reppusi kirjoitti:

        ja lähde ryöstämään vaikka venäläisiä välillä

        Juutalaiset juhlat
        Koe juutalaiset juhlat Israelissa Loistotarjous, varaa ja säästä!
        www.goIsrael.com


    • Krasnaja Lada

      No niin, nyt kun kommunismista on jauhettu tarpeeksi, niin olisikohan jonkunlaisen ratkaisuehdotuksen aika..
      Jos Ladasi on -90 tai vanhempi, homma on melko helppo: uusi ilmansuodatin, uudet tulpat(jos ei ole lähivuosina vaihdettu Ngk BP6ES tai alkup.ven , ei mitään bosch), sytytys kohdalleen 5-7 ast eykk. Tämän jälkeen, jos kaasari on kunnossa voidaan seos säätää alustavasti vaikka korvakuulolla: Seosruuvista varovasti kiini ja auki kiertämällä etsitään kohta jolloin moottorin kierrosluku on suurin, tamän jälkeen voi kiertää 1/4 - 1/2 kierrosta kiinnipäin. Lopuksi säädetään tyhjäkäynti sopivaksi. Ai, niin tarkista/säädä myös venttiilit ennen seoksen säätöä.
      Ja jos autosi on 91 - 95 axtec kat, niin asia onkin hieman hankalampi..
      Viimeiset takavedot Boschin ruiskulla ovat melko ongelmattomia.

      • skaranbee

        käsittääkseni takavetoa ei ole boschin ruiskulla, ovat GM:n ruiskulla. samaraa ja 110 kalinaa boschilla toki on. bosch tuli käyttöön vasta 1999. takaveto viimeinen tuotiin suomeen 1997.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2926
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      106
      2490
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2250
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      22
      2082
    5. 177
      1886
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      44
      1883
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1817
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1756
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1558
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe