Taas kerran tänä aamuna Hämeenlinnanväylällä ajoin aamuruuhkassa 80 km/h ja rekan nuppi huohotti
1-2 metrin päässä perässä. Mikä näitä vatipäitä riivaa ? - Tietäen tämän päivän rekkakuskien ajotaidon, niin ihmettelen näiden idioottien käytöstä, mikä mättää , Häh ? Näitä häiriintyneitä alkaa olla enemmän kuin tervepäisiä, senhän näkee jo, kun lukee uutisia, puhumattakaan, mitä itse kokee...
Aivottomat rekkakuskit..
20
512
Vastaukset
- niin . ..
että ovat ottaneet oppia penemmillä ajavista
- Noin rajat...
että vika on siinä rajoituksen asettajassa ? Olisko järkee nostaa vasemmankaistan nopeutta että pääsisit pois edestä ? Pelkkiä sääntöjä tuijottavat ovat tämän päivän Räsäsköjä.
- rekat raiteille
Eihän syyllinen ole ....auta kukaan muu, kuin tuo aivoton lihapiirakoita mussuttava ja rajoitinta vasten aina polkeva rekka..omo.
Ei kait sitä tarvi tavallisen lakia kunnioittavan autoilijan alkaa poukkoilemaan alta pois, kun jotkut kusipäät ei osaa tai älyä pitää turvavälejä edellä ajavaan. - Anan nas käämä
rekat raiteille kirjoitti:
Eihän syyllinen ole ....auta kukaan muu, kuin tuo aivoton lihapiirakoita mussuttava ja rajoitinta vasten aina polkeva rekka..omo.
Ei kait sitä tarvi tavallisen lakia kunnioittavan autoilijan alkaa poukkoilemaan alta pois, kun jotkut kusipäät ei osaa tai älyä pitää turvavälejä edellä ajavaan.et nyt näe kokonaisuutta kaikkien kannalta ! Uskoisin että sinuakin rohkaisisi Lihapiirakka/päivä, ne pelkät herneet saavat sinut raivonvaltaan ja sokeaksi käytännöllisyydelle.
- ertw346
Yöllä 25-tiellä, kamerattomalla osuudella nuppi piti monen kymmenen metrin hajurakoa, vaikka ajoin 80 km/h. Se oli niin kohtelias, että menin pysäkille antaen hänelle tietä!
- pierasin just
Kohta meissä kaikissa asuu pieni pinkkipaitainen ylimielinen VAG-kuski!
- Rekka-Homo
Ammattikunnassani on mulkkuja, mutta niin on kaikissa ammattiryhmissä. Ero on vain siinä, että SINÄ et ole tulppana muiden ammattimiesten työmaalla. Aivan samoin sinä vittuilet rekkakuskeilla ajamalla "omaa kahdeksaa kymppiä" kuskeista aina joku ottaa pultit ja hiostaa sinua. Ajan myös itse normaalilla henkilöautolla, kas kummaa kun ammattiveljet eivät roiku takaluukussani.
Nyt on pakko puolustaa tavoistani poiketen aloittajaa. Tässä siis on tärkeää tuo avainsana: aamuruuhkassa. Käytännössä tämä siis tarkoittaa, että eteenpäin on mahdotonta ajaa tietä pitkin yli tuon 80 km/h nopeuden.
Jos jostain syystä aloittajan edessä olisi tilaa ollut mennä, on kyseessä toki kuvaamasi kaltainen kusipää.
Jätin aiemmin vastaamatta, juuri tästä epävarmuudesta johtuen. Nyt on kuitenkin nostettava tuo mahdollisuus esille.
- 335i
Mä olen kyykyttänyt monet rekkahomot ylämäessä: reilu nopeuden pudotus juuri ylämäen alkaessa ja kas vain, rekkapelle jää mäkeen junnaamaan, kun itse voi kiihdyttää ripeästi.
Monesti tullut jätettyä rekkapeelo talvella liukkaaseen mäkeen.- sne kin tunar
Ajatteletko vain omaa napaasi? Tajutako, että aiheutat toiminnallasi haittaa myös rekan takana tuleville. Sen takana voi tulla vaikka sukulaisesi tai tuttavasi, jolle aiheutat myös harmia, tai huonoimmassa tapauksessa onnettomuuden. Vai oletko yksinäinen hörhö, jolla ei ole ketään tuttavia? Ja sen takia et piittaa kenestäkään etkä mistäkään, vaan kylvät harmia sen minkä kerkiät? Jos elämäntilanteesi on noin surkea, niin mieti kannattaisiko ennemmin hakeutua mielisairaalaan suljetulle osastolle, tai vielä parempi jos päätät päiväsi itse, etkä enää ole normaali-ihmisille harmiksi!!!!
- 335i
sne kin tunar kirjoitti:
Ajatteletko vain omaa napaasi? Tajutako, että aiheutat toiminnallasi haittaa myös rekan takana tuleville. Sen takana voi tulla vaikka sukulaisesi tai tuttavasi, jolle aiheutat myös harmia, tai huonoimmassa tapauksessa onnettomuuden. Vai oletko yksinäinen hörhö, jolla ei ole ketään tuttavia? Ja sen takia et piittaa kenestäkään etkä mistäkään, vaan kylvät harmia sen minkä kerkiät? Jos elämäntilanteesi on noin surkea, niin mieti kannattaisiko ennemmin hakeutua mielisairaalaan suljetulle osastolle, tai vielä parempi jos päätät päiväsi itse, etkä enää ole normaali-ihmisille harmiksi!!!!
Sä oot vaan kateellinen. Mua ei kaltaistesi tolvanoiden mielipiteet kiinnosta pätkääkään.
- rahtimatti
335i kirjoitti:
Sä oot vaan kateellinen. Mua ei kaltaistesi tolvanoiden mielipiteet kiinnosta pätkääkään.
tuu hinttari mun etehen jarruttelemahan niin saat 60 tonnin töytääsyn perseeseesi. saatat torellaki häipyä tieltäni rivakasti, vitun aasi!
- antirahti
rahtimatti kirjoitti:
tuu hinttari mun etehen jarruttelemahan niin saat 60 tonnin töytääsyn perseeseesi. saatat torellaki häipyä tieltäni rivakasti, vitun aasi!
Senkus töytäset jos silmät kiukusta noin kierossa edes osut. Yhden sun kaltaisen ääliön olen hakannut tien poskeen ja teen sen uudestaan jos tarve vaatii. Ihan turha itkeä jos ei päällikoölle uskalla sanoa ettei ehdi muuten.
MIHIN ON KADONNUT SUOMALAINEN IHMINEN JOKA USKALTAA SANOA KELLE VAAN JOS HOMMA EI TOIMI!?!
Hyvä se täällä on huutaa...
- cvv44343
Niin en ymmärrä itsekkään tälläistä. Välillä kaksikaistaisillakin teillä näkee kun joku raskasajoneuvo roikkuu edellä olevasta henkilöautosta alle autonmitan päässä, miksi ihmeessä.
Ottakaa kuvia näistä kun ajelette, koosketaan ne jonnekkin rekkaritietoineen. - Herneetkin happanee
kylmästi, ja raakasti....mitä sitten jos ????
Se rekkakuski pukkaa sinua puskurillaan hieman reippaampaan menoon, mitä sitten ? Hä?
Autosi lyhenee, mitä sitten ? Antaa lyhentyä.....vakuutus hoitaa ! Scaniaan tuskin tulee mitään......
Sinä olet kauhuissasi ja "oikeassa" ! Naapurisi supisevat miten olet jäänyt "kiinni kolariisi" et enää muusta puhukkaan, akka on lähtenyt kun ei enää jaksa kolarihourettasi....mitä sitten ??? Hä ?
Rekkakuski on kaiken aikaa painanut hommia ja syönyt piirakoita, hän ei muista enää sitä sittiäistä joka jäi alle......mitä sitten???
Mitäs jos laittaisit vauhtia siihen kuplaasi, tai kulkisit julkisilla siitä martinlaaksosta. Olis rekoillakin tilaa kulkea ja syödä piirakoita. Nim mer. Usein pukannut....hyvin voiva tavarakuski.- kuulakalloon
"ammattimieheltä".
Vai vakuutus se korvaa kun rahtari puskee Scanian peräkonttiin.
Paljonkos se vakuutus korvaa esim. tuollaisesta 5 vuotiaasta lapsesta joka jää sinne Scanian puskurin ja etu selkänojien väliin kun mäjähtää?
Ps. Jos kyseessä olisi minun lapsi ja itse jäisin henkiin, niin voin taata sinulle että autolla ajot loppuisi sinulta varmasti. Siitä pitäisin henkilökohtaisesti huolen. - Hinaustappi
kuulakalloon kirjoitti:
"ammattimieheltä".
Vai vakuutus se korvaa kun rahtari puskee Scanian peräkonttiin.
Paljonkos se vakuutus korvaa esim. tuollaisesta 5 vuotiaasta lapsesta joka jää sinne Scanian puskurin ja etu selkänojien väliin kun mäjähtää?
Ps. Jos kyseessä olisi minun lapsi ja itse jäisin henkiin, niin voin taata sinulle että autolla ajot loppuisi sinulta varmasti. Siitä pitäisin henkilökohtaisesti huolen.noin "kahjo" edellähidastelija, on sinun vastuusi pitää lapset poissa vaaratilanteesta !! Itse en koskaan roikota lapsiani rekan etupuskurissa, sinulle näkyy olevan tärkeätä "ollaoikeassa", et sinä lapsiasi suojele.
Liikenne isä huolehtii turvallisuudesta.....pienemmän velvollisuudella. - haiset homolle
"Usein pukannut..."
Niin olet pukannut sitä "salaista" miesystävääsi ryppyrusinaan.
"hyvin voiva tavarakuski. "
Eli armoton läskikasa rekkamies ja vieläpä tyhmä kuin taksikuski.
- ajoteknikko
On upeaa ajaa puolikasta fiksussa seurassa. Vuosaaresta lähdettyäni minut on ohittanut ainakin 1000 Einsteiniä ja muutama Jeesuskin mahtuu mukaan. Mitä raskas liikenne on menettänyt teissä , jotka valitsitte toisen tien ja ajatte sillä uudenkarhealla Avensiksella terveisiä mummolle. Te olette rikkaita, kauniita ja ennen kaikkea älykkäitä, siksipä teistä ei tullut rekkakuskia. Minun on pakko tyytyä osaani täällä Volvo D 16E 660 cabiinissa, olenhan tyhmä, eikä minulla ole edes akateemista loppututkintoa.
Siinäpä "teille" vastinetta...
katselkaa miljonääriäitejä ja
ajelkaa audeilla/avensikseilla ym sumarit päällä öisin ja päivin että roiskutelkaa rapaa kaikkien tuulilaseille ja haukkukaa parhaitten kawerienne kanssa niitä,jotka yrittävät tehdä oikeita töitä..kahtia jako menee liikenteessäkin..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .452817Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen422815Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631232598Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3261654- 711064
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101041Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.191884Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101752Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26750- 99681